Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice adviseur

Wie is klantenservice adviseur?

In sommige organisaties lijken klantenservice adviseurs op managementconsultants en doen zij suggesties om de efficiëntie van de klantenservice te verbeteren. Klantenservice adviseurs kunnen ook vergelijkbaar zijn met vertegenwoordigers van de klantenservice. Hun belangrijkste taak is het beantwoorden van telefoontjes en het praten met klanten. Ook signaleren zij kansen om informatie aan te bieden en behandelen en lossen zij klachten op. Ze werken informatie bij, documenteren klanteninteracties en brengen wijzigingen aan in klantenaccounts.

Het werk van klantenservice adviseurs vereist sterke communicatieve vaardigheden, interpersoonlijke vaardigheden en kennis van computersoftware. Ze hebben ook verkoopvaardigheden en vaardigheden nodig om producten aan te bevelen.

Vaak gestelde vragen

Wat is een klantenservice adviseur?

Een klantenservice adviseur is een persoon die verantwoordelijk is voor het contact met de klant en zijn service als onderdeel van klachten, orderverwerking, het verstrekken van informatie over de producten en diensten van het bedrijf. Ze bellen, mailen of chatten.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de klantenservice adviseur?

De taken van een klantenservice adviseur omvatten het luisteren naar de zorgen van klanten, evenals het helpen oplossen van hun problemen en het verstrekken van informatie. Een andere verplichting is het accepteren van verzoeken van klanten. Het is ook uiterst belangrijk om klanteninformatie te verkrijgen en vast te leggen. Een van de belangrijkste elementen is ook het voldoen aan de verwachtingen en behoeften van klanten met betrekking tot producten of diensten en klantenservice.

Hoe kunt u een klantenservice adviseur toevoegen?

Om een klantenservice adviseur toe te voegen, gaat u naar het LiveAgent-paneel en voegt u nog een persoon toe. Wanneer u een andere agent toevoegt, moet u zijn rol in het systeem definiëren. U heeft de keuze uit de functies van vertegenwoordigers, beheerder en eigenaar.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.