Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertegenwoordigersfunctie

Wat is een vertegenwoordigersfunctie?

Wanneer een nieuwe vertegenwoordiger aan een LiveAgent wordt toegevoegd, moet zijn functie worden gedefinieerd. De functie van de vertegenwoordiger bepaalt de mogelijkheden en verantwoordelijkheden van de vertegenwoordiger in een helpdesk. Er is een optie om te kiezen tussen twee functies in een LiveAgent. Met een beheerdersfunctie kan de vertegenwoordiger de systeeminstellingen beheren. Met een vertegenwoordigersfunctie kunnen vertegenwoordigers tickets beantwoorden en problemen van een klant oplossen, maar ze kunnen geen toezicht houden op het systeem. Het is meer georganiseerd en duidelijk door de rol van een vertegenwoordiger te creëren.

vertegenwoordigersfunctie
Vertegenwoordigersfunctie in LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does an agent role mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An agent is someone who is part of the customer support team. He is the one who takes care of the clients and provides them with the support service. The agent’s tasks include supporting the customer in solving his problem by: answering phone calls and messages, or chatting. Agents who act as administrators have access to reports and can manage other users. Agents can also act as an owner in LiveAgent and then have access to business information and invoices.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What competencies does an agent role include?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent is the most important element of the company’s customer service. They have the skills needed to provide the best customer service. The agent supports and solves problems, and if it acts as an administrator, it can supervise and configure the system. The agent should have excellent knowledge of the issues related to the company that may be of interest to the client (in the area of ​​products, services, sales, marketing, etc.).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to assign agent roles in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To assign a role to agents in LiveAgent you need to: 1. go to the Configuration tab and then select the Agents option. 2. Then you click Create Agent – here you also have to name him, specify e-mail address and gender. 3. you choose a role – here you give the agent a role: agent, administrator or owner.” } }] }

FAQ

Wat betekent een vertegenwoordigersfunctie?

Een vertegenwoordiger is iemand die deel uitmaakt van het klantenserviceteam. Hij is degene die voor de klanten zorgt en hen de ondersteunende service biedt. Taken van de vertegenwoordiger zijn onder meer het ondersteunen van de klant bij het oplossen van zijn probleem door: telefoontjes en berichten te beantwoorden of te chatten. Vertegenwoordigers die optreden als beheerders hebben toegang tot rapporten en kunnen andere gebruikers beheren. Vertegenwoordigers kunnen ook als eigenaar optreden in LiveAgent en hebben dan toegang tot bedrijfsinformatie en facturen.

Welke competenties omvat een vertegenwoordigersfunctie?

De vertegenwoordiger is het belangrijkste element van de klantenservice van het bedrijf. Ze hebben de vaardigheden die nodig zijn om de beste klantenservice te bieden. De vertegenwoordiger ondersteunt en lost problemen op, en als hij optreedt als beheerder, kan hij toezicht houden op het systeem en het configureren. De vertegenwoordiger moet een uitstekende kennis hebben van de zaken die verband houden met het bedrijf en die van belang kunnen zijn voor de klant (op het gebied van producten, diensten, verkoop, marketing, enz.).

Hoe vertegenwoordigersfuncties toewijzen in LiveAgent?

Om een ​​functie toe te wijzen aan vertegenwoordigers in LiveAgent, moet u: 1. ga naar het tabblad Configuratie en selecteer vervolgens de optie Vertegenwoordigers. 2. Vervolgens klikt u op Vertegenwoordiger maken – hier moet u hem ook een naam geven, emailadres en geslacht opgeven. 3. u kiest een functie- hier geeft u de vertegenwoordiger een functie: vertegenwoordiger, beheerder of eigenaar.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.