Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geïntegreerde chatopvolging

Wilt u de conversiegegevens van Google Analytics vanuit uw live chat bekijken?

Nou, het is mogelijk en gemakkelijk met LiveAgent.

Live chat in LiveAgent heeft een groot aantal functies. Met geïntegreerde chatopvolging kan uw bedrijf conversies volgen via live chat, wat u kan helpen bij het analyseren van de algemene impact van de onlineknop.

Waar wordt geïntegreerde chatopvolging voor gebruikt?

Het wordt gebruikt voor het opvolgen van gebeurtenissen van live chatsessies in Google Analytics. Dankzij de gegevens kunt u de impact van live chat op conversies op uw website evalueren. Bovendien kunt u de invloed van uw vertegenwoordigers op de verkoop bekijken.

Wat zijn de opties die u kunt volgen?

  • Begin chat
  • Einde chat
  • Elk bericht van vertegenwoordigers
  • Elk klantenbericht

Hoe werkt geïntegreerde chatopvolging?

In LiveAgent kunt u eenvoudig naar plug-ins navigeren en live chatopvolging activeren. Volg daarna de eenvoudige instructies en bekijk de chatanalyses meteen.

Maar om specifiek te zijn, evenementen genereren javascript dat rechtstreeks naar uw webpagina leidt, waar een chat begon. Een plug-in kan worden gebruikt voor;

  • het signaleren van chatgebeurtenissen naar uw webapplicatie
  • start specifieke javascript-functies
  • verander de inhoud van uw webpagina op basis van de lopende chatsessie

Ga voor gedetailleerde informatie naar Google Analytics-integratie – LiveAgent.

Voordelen:

  • Concurrentie voordeel
  • Beter begrip van de markt en de klanten
  • Alle gegevens op één enkele plaats

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

14-DAY FREE TRIAL

Andere chatfuncties in LiveAgent:

Chatgeschiedenis

Krijg een snel overzicht van het klantenprobleem in de chatgeschiedenis en voorkom klantenfrustratie. Bovendien kunt u het probleem sneller analyseren en weet u wie verantwoordelijk is voor elk ticket.

Maximale wachtrijlengte

Creëer een effectieve workflow voor klantenservice door de maximale wachtrijlengte in uw live chat in te stellen. Op deze manier kan uw klantenservice efficiënt omgaan met vragen van klanten en zullen ze niet overweldigd worden. Dit voorkomt ook een slechte klantenervaring. Door dit toe te staan, wordt de live chat alleen aan een bepaald aantal mensen getoond en krijgt de rest een optie om contact op te nemen via het pre-chatformulier.

Huidige URL van live chatbezoeker

Bied de beste klantenservice met de huidige URL van de live chat bezoekersfunctie. Deze functie in LiveAgent laat u de website zien die de bezoeker op dit moment bezoekt. Zo krijgen uw vertegenwoordigers meer inzicht in waar de klanten naar kijken en waarnaar ze op zoek zijn. Het laat ook zien of de bezoeker is overgeschakeld naar een andere URL.

Huidige URL van live chatbezoeker

Bekijk alle LiveAgent – Functies voor meer informatie.

Kennisbankbronnen:

Klaar om een ​​plug-in voor het volgen van live chats te implementeren?

Heeft u geen chatknop?

Geen zorgen, hier is een stapsgewijs artikel voor het maken van een chatknop in LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo