Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chatverdeling

Wilt u de dagelijkse efficiëntie van uw vertegenwoordigers verbeteren?

Zoek niet verder. Automatische chatverdeling is één van de vele functies van LiveAgent waarmee uw vertegenwoordigers nieuwe chats effectief kunnen afhandelen.

LiveAgent biedt meerdere manieren om Live Chat te routeren en te verdelen.

U kunt kiezen uit voorgedefinieerde route-opties zoals;

  • Willekeurige toewijzing
  • Bel naar iedereen
  • Maximaal gebruik

Chatrouteringsopties in LiveAgent:

Om een ​​snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen, wijst LiveAgent chats toe aan vertegenwoordigers die al contact hebben gehad met chattende klanten. Naast willekeurige toewijzing zijn er ook nog 3 andere opties voor geavanceerde chatroutering.

Willekeurige toewijzing

Nieuwe chats worden willekeurig toegewezen aan één van de vertegenwoordigers die beschikbaar zijn voor chat. Deze strategie helpt u om, na verloop van tijd, gemiddeld hetzelfde aantal chats toe te wijzen aan elk van uw vertegenwoordigers.

Gemiddeld gebruik

Nieuwe chats worden toegewezen aan de vertegenwoordiger met het laagste aantal actieve chats om hetzelfde gebruik van alle beschikbare vertegenwoordigers te behouden. Deze strategie helpt u om een ​​evenwichtig aantal gelijktijdige chats tussen alle beschikbare vertegenwoordigers te laden.

Maximaal gebruik

Maximaal gebruik – Nieuwe chats worden toegewezen aan een vertegenwoordiger met het hoogste aantal actieve chats om het gebruik maximaal te houden. Zodra de vertegenwoordiger geen beschikbare chatslots heeft, wordt een nieuw chatverzoek doorgestuurd naar de volgende beschikbare vertegenwoordiger. Deze strategie helpt u om de werkdruk van chattende vertegenwoordigers te maximaliseren en andere vertegenwoordigers te laten werken aan offline tickets.

Bel naar iedereen

Nieuwe chat stelt alle vertegenwoordigers die beschikbaar zijn voor chat op de hoogte tot één van hen antwoordt.

Maximale chatbelasting

Bepaal het aantal chats dat een vertegenwoordiger kan afhandelen.

Chatprioriteiten van vertegenwoordiger

Stel een lagere of hogere chatprioriteit in voor een specifieke vertegenwoordiger. Nieuwe chats worden doorgestuurd naar vertegenwoordigers met de hoogste prioriteit. (1 – hoogste, 100 – laagste.)

Andere beschikbare chatinstellingen in LiveAgent:

Routeringstijd

Voorkom onnodige wachttijden met de functie Routeringstijd. Met de instelling voor routeringstijd kunt u een voorkeurstijd (in seconden) kiezen waarna de chat wordt omgeleid als de initiële vertegenwoordiger niet reageert of beschikbaar is.

Inactiviteitstijd

Stel een inactiviteitstijd in om uw chatvragen maximaal te automatiseren.

Pauze

Stel een “Pauze” in en geef uw vertegenwoordigers de ruimte om zich voor te bereiden op de volgende bezoeker of klant.

Zakelijke voordelen:

  • Effectieve werkdruk
  • Klantentevredenheid
  • Verbeterde klantenervaring
  • Bespaart tijd
  • Vermindert kosten

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Andere geweldige functies van live chat:

LiveAgent Live Chat heeft veel functies om de algemene klantenervaring en efficiëntie te verbeteren, naast Live Chat-routering en distributie. Zoals;

Chatgeschiedenis

Vind eenvoudig eerdere vragen van klanten met de functie Chatgeschiedenis en bied snelle en effectieve ondersteuning. Het opnieuw uitleggen van een probleem of situatie kan voor de klant frustrerend zijn. Deze functie kan onnodige frustratie en verwarring voorkomen.

Meer informatie over de functie Chatgeschiedenis.

Proactieve chatuitnodigingen

Sta klaar om uw klanten tijdens het hele klantentraject bij te staan ​​met proactieve uitnodigingen. Deze handige functie kan handig zijn voor websites met een hoog verlatingspercentage. Door klanten proactief uit te nodigen om te chatten, kunnen ze dit voorkomen door hulp te bieden.

Hoe dan ook, deze functie is gewoon een geweldige toevoeging die uw bedrijf een concurrentievoordeel geeft.

Lees meer over de functie Proactieve chatuitnodigingen.

Online bezoekers

LiveAgent heeft een apart gedeelte voor online bezoekers. Dit zijn de bezoekers die momenteel op uw website surfen. U kunt informatie vinden zoals het land van de bezoeker, de huidige URL, verwijzende URL en meer. Hoe meer informatie u heeft, hoe beter de klantenservice en ondersteuning die u kunt bieden.

Lees meer over de functie voor online bezoekers.

Kennisbankbronnen

Bekijk onze stapsgewijze handleiding over het maken van een chatknop voor uw website.

Als u meer wilt weten, lees dan over alle Live Chat-functies – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo