Wilt u de dagelijkse efficiƫntie van uw vertegenwoordigers verbeteren?
Zoek niet verder. Automatische chatverdeling is ƩƩn van de vele functies van LiveAgent waarmee uw vertegenwoordigers nieuwe chats effectief kunnen afhandelen.
LiveAgent biedt meerdere manieren voor routering en distributie van Live Chat.
- Willekeurige toewijzing
- Bel naar iedereen
- Maximaal gebruik
Chatrouteringsopties in LiveAgent:
Om snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen, wijst LiveAgent Chats toe aan Vertegenwoordigers die eerdere communicatie met chatten klanten. Naast willekeurige toewijzing zijn er nog 3 andere opties voor geavanceerde chatrouting.
Willekeurige toewijzing
Nieuwe chats worden willekeurig toegewezen aan ƩƩn van de vertegenwoordigers die beschikbaar zijn voor chat. Deze strategie helpt u om, na verloop van tijd, gemiddeld hetzelfde aantal chats toe te wijzen aan elk van uw vertegenwoordigers.
Gemiddeld gebruik
Nieuwe chats worden toegewezen aan de agent met het laagste aantal lopende chats om hetzelfde gebruik van alle beschikbare vertegenwoordigers te behouden. Deze strategie helpt je om een evenwichtig aantal gelijktijdige chats te laden tussen alle beschikbare vertegenwoordigers.
Maximaal gebruik
Nieuwe chats worden toegewezen aan een vertegenwwoordiger met het hoogste aantal actieve chats om het gebruik maximaal te houden. Zodra de vertegenwoordiger geen vrije chatruimte meer heeft, wordt een nieuw chatverzoek doorgestuurd naar de volgende beschikbare vertegenwoordiger. Deze strategie helpt u om de belasting voor chatende vertegenwoordigers te maximaliseren en andere vertegenwoordiger aan offline tickets te laten werken.
Bel naar iedereen
Nieuwe chat stelt alle beschikbare vertegenwoordigers op de hoogte totdat een van hen opneemt.
Maximale chatbelasting
Bepaal het aantal chats dat een vertegenwoordiger kan afhandelen.
Chatprioriteiten van vertegenwoordiger
Stel een lagere of hogere chatprioriteit in voor een specifieke vertegenwoordiger. Nieuwe chats worden doorgestuurd naar vertegenwoordigers met de hoogste prioriteit. (1 ā hoogste, 100 ā laagste.)
Andere beschikbare chatinstellingen in LiveAgent:
Routeringstijd
Voorkom onnodige wachttijden met de functie Routeringstijd. Met de instelling voor routeringstijd kunt u een voorkeurstijd (in seconden) kiezen waarna de chat wordt omgeleid als de initiƫle vertegenwoordiger niet reageert of beschikbaar is.
Inactiviteitstijd
Stel een inactiviteitstijd in om uw chatvragen maximaal te automatiseren.
Pauze
Stel een āPauzeā in en geef uw vertegenwoordigers de ruimte om zich voor te bereiden op de volgende bezoeker of klant.
Zakelijke voordelen:
- Effectieve werkdruk
- Klantentevredenheid
- Verbeterde klantenervaring
- Bespaart tijd
- Vermindert kosten
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
Andere geweldige functies van live chat:
LiveAgent Live Chat heeft veel functies om de algemene klantenervaring en efficiƫntie te verbeteren, naast Live Chat-routering en distributie. Zoals;
Chatgeschiedenis
Vind eenvoudig eerdere vragen van klanten met de functie Chatgeschiedenis en bied snelle en effectieve ondersteuning. Het opnieuw uitleggen van een probleem of situatie kan voor de klant frustrerend zijn. Deze functie kan onnodige frustratie en verwarring voorkomen.
Meer informatie over Chatgeschiedenisfunctie.
Proactieve chatuitnodigingen
Meer informatie over de functie voor proactieve chatuitnodigingen.
Online bezoekers
LiveAgent heeft een apart gedeelte voor online bezoekers. Dit zijn de bezoekers die momenteel op uw website surfen. U kunt informatie vinden zoals het land van de bezoeker, de huidige URL, verwijzende URL en meer. Hoe meer informatie u heeft, hoe beter de klantenservice en ondersteuning die u kunt bieden.
Meer informatie over de functie voor online bezoekers.
Kennisbankbronnen
Als u meer wilt weten, lees dan alles over Live Chatfuncties ā LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.
Hoe voegt u live chat toe aan een CoreCommerce-winkel
Probeer LiveAgent, de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven, gratis uit voor 14 dagen. Verbeter klantenondersteuning en beheer communicatiekanalen efficiƫnter.
Live chatondersteuning is een manier om via internet een tekstchat te voeren tussen de klant en het ondersteuningsteam. Het biedt interactie, snelheid en efficiƫntie voor zowel klanten als bedrijven. LiveAgent is een helpdesk met live chatopties die klantenserviceteams in staat stelt klanten in realtime te ondersteunen.