Bedrijven

Wat zijn helpdeskbedrijven?

Met de functie LiveAgent-bedrijven kunt u informatie over bedrijven en organisaties verzamelen en opslaan in uw helpdesksoftware. Of u nu basiscontactgegevens vastlegt of diep duikt met aangepaste velden, is geheel aan u.

U kunt bijvoorbeeld aangepaste contactvelden maken met de klant-ID van het bedrijf, de verjaardag van het bedrijf of andere informatie. De mogelijkheden zijn eindeloos, dus bedenk welke bedrijfsinformatie belangrijk voor u is en wees niet bang om creatief te zijn.

Bedrijven

Naast het verzamelen van informatie zijn bedrijfsprofielen geweldig voor het organiseren van uw contacten. Als u bijvoorbeeld met meerdere mensen van één bedrijf werkt, kunt u hun visitekaartje aan hun bedrijfsprofiel toevoegen, zodat u hun tickets gemakkelijker kunt herkennen.

Wat voor soort informatie kunt u opslaan in de bedrijvenfunctie?

  • Bedrijfsnaam
  • Wat voor soort informatie kunt u opslaan in de bedrijvenfunctie?…
  • Emailadres
  • Telefoonnummers
  • Contactgroepen
  • Tijdzone
  • Taal
  • Notitie
  • Aangepaste contactvelden
Wat voor soort informatie kunt u opslaan in de bedrijvenfunctie? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Information.png

Waar kan ik de functie helpdeskbedrijven vinden?

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
hoe bedrijven te vinden in LiveAgent

Hoe maak ik een bedrijfsprofiel aan?

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op de oranje knop Maken.
  5. Vul alle benodigde velden in en klik op Maken.

Optioneel: klik op Notitie om een privénotitie over het bedrijf toe te voegen. Deze notitie kan een korte beschrijving van het bedrijf bevatten, wat ze doen, wie de leidinggevenden op C-niveau zijn, enzovoort.

Hoe maak ik een aangepast bedrijfscontactveld aan?

Volg, afhankelijk van uw situatie, instructies A of B.

A.) Een bedrijfsprofiel maken en een aangepast veld toevoegen

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op de oranje knop Maken.
  5. Vul alle benodigde velden in.
  6. Klik op Veld toevoegen.
aangepaste velden toevoegen aan bedrijven
  1. Klik op Veld maken.
  2. Stel een codenaam in voor uw aangepaste contactveld. Het kan bijvoorbeeld zoiets zijn als ‘klant_id’ of ‘werkverjaardag’. Houd er rekening mee dat alleen kleine letters, cijfers, koppeltekens of onderstrepingstekens zijn toegestaan in de code. U mag geen spaties gebruiken.
  3. Geef uw aangepaste contactveld een naam. Deze keer kunt u het “Klant-ID” of “Werkverjaardag” noemen zonder enige opmaakbeperkingen.
  4. Klik op Type en selecteer de invoeroptie die het beste bij u past. U kunt bijvoorbeeld kiezen uit een tekstvakinvoer, keuzelijst, selectievakje, selectievakjegroep of postadres.

Optioneel: Klik op de beschrijving en schrijf een beschrijving voor het aangepaste contactveld. De toelichting kan aanvullende informatie geven over het contactveld voor u en uw medewerkers.

  1. Selecteer de optie Zichtbaarheid en kies of u het aangepaste veld wilt weergeven bij het maken van een bedrijfsprofiel.
  2. Klik op Maken.
  3. Vul het aangepaste contactveld in.
  4. Klik op Opslaan.

Klik op Opslaan) Een aangepast veld toevoegen aan een bestaand bedrijfsprofiel>.

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op het bedrijf waaraan u een aangepast contactveld wilt toevoegen.
  5. Volg de stappen 6-14 in instructies A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Hoe voeg ik contacten toe aan een bedrijf?

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven. Volg, afhankelijk van uw situatie, instructie A of B.

A.) Een bedrijf aanmaken en er contacten aan toevoegen

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op de oranje knop Maken.
  5. Vul alle benodigde velden in en klik op Maken.

Optioneel: Klik op Notitie om een privénotitie over het bedrijf toe te voegen. De notitie kan enkele details bevatten over het bedrijf, wat het doet, wie de topmanagers zijn, enzovoort.

  1. Klik op Contacten.
  2. Klik op de oranje knop Toevoegen.
  3. Klik op het selectievakje aan de linkerkant naast elke contactnaam om een contact te selecteren. U kunt zoveel contacten selecteren als u wilt.
  4. Klik op de witte knop Toevoegen aan bedrijf naast de zoekbalk.

B.) Contacten toevoegen aan een bestaand bedrijf

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op het bedrijf waaraan u contacten wilt toevoegen.
  5. Klik op Contacten.
  6. Klik op het selectievakje aan de linkerkant naast elke contactnaam om een contact te selecteren. U kunt zoveel contacten selecteren als u wilt.
  7. Klik op de witte knop Toevoegen aan bedrijf naast de zoekbalk.
B.) Contacten toevoegen aan een bestaand bedrijf - App - Uploads - 2021 - 08 - Add Contacts To Companies.png

Moet ik contacten toevoegen aan bedrijven?

Het toevoegen van contacten aan bedrijven is optioneel. De functie is echter ongelooflijk voordelig. Het kan u helpen alle berichten van één bedrijf bij te houden, wat vooral handig is als u met meerdere mensen binnen hetzelfde bedrijf communiceert.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Kan een contactpersoon aan meer dan één bedrijf tegelijk zijn gekoppeld?

Helaas is het niet mogelijk om meer dan één bedrijf aan een contactpersoon toe te voegen. Als u echter het bedrijf wilt wijzigen dat aan de contactpersoon is gekoppeld, kunt u de contactpersoon uit de contactlijst van het oorspronkelijke bedrijf verwijderen en aan een nieuwe toevoegen.

Hoe kan ik profiteren van het organiseren van contacten in bedrijven?

Het organiseren van contacten in bedrijven kan uw workflow verbeteren. Hierdoor kunt u met één klik alle tickets van de contacten van het bedrijf bekijken, waardoor het gemakkelijker wordt om te filteren en specifieke tickets te vinden. Volg deze stappen om alle tickets van een bepaald bedrijf te zien.

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Klanten.
  3. Klik op Bedrijven.
  4. Klik op Tickets.

Optioneel: om de zoekopdracht nog verder te verfijnen, klikt u op Aangepast filter en selecteert u de status, bron, tags of andere aangepaste filters van het ticket .

Hoe kan ik profiteren van het organiseren van contacten in bedrijven? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Tickets.png

Kennisbank bronnen                                                                              

Klaar om gemakkelijk bedrijfscontacten te beheren?

Werkt u bij een grote organisatie? Voeg elk contact toe aan een bedrijf om hun tickets te laten opvallen in uw inbox. Probeer het vandaag nog. Er is geen kredietkaart vereist. Start een gratis proefperiode van 14 dagen.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Wat zijn bedrijven?

Met de functie LiveAgent-bedrijven kunt u informatie over bedrijven en organisaties verzamelen en opslaan in uw helpdesksoftware.

Wat voor soort informatie kunt u opslaan in de bedrijvenfunctie?

Naast basisinformatie kunt u met helpdesksoftware zoals LiveAgent aangepaste contactvelden maken om unieke informatie over bedrijven op te slaan, zoals hun bedrijfs-ID of abonnementsniveau.

Moet ik contacten toevoegen aan bedrijven?

Het toevoegen van contacten aan bedrijven is optioneel. De functie is echter ongelooflijk voordelig. Het kan u helpen alle berichten van één bedrijf bij te houden, wat vooral handig is als u met meerdere mensen binnen hetzelfde bedrijf communiceert.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo