Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Verantwoordelijkheid

Wat is de verantwoordelijkheidsfunctie?

De verantwoordelijkheidsfunctie van LiveAgent is een helpdesktaakmanager die bijhoudt welke afdeling en welke vertegenwoordiger verantwoordelijk is voor het oplossen van elk ondersteuningsticket. Als een ticket wordt overgedragen van de ene vertegenwoordiger naar de andere, wordt de ticketverantwoordelijkheid automatisch ook overgedragen.

Tickets-toegewezen-aan-vertegenwoordiger-LiveAgent

Hoe werkt de verantwoordelijkheidsfunctie?

Als u een solopreneur bent en de enige beheerder en verantwoordvan uw account bent, worden alle tickets automatisch aan u toegewezen.

Als uw account meerdere ondersteuningsmedewerkers heeft, worden alle tickets standaard niet toegewezen. Als u inkomende tickets automatisch aan een specifieke vertegenwoordiger wilt toewijzen, kunt u een automatische regel maken. Als u tickets handmatig wilt toewijzen, kunt u op de transferknop klikken.

doorgeven-ticket-LiveAgent

Veranderende ticketverantwoordelijkheden

De eigendom en de verantwoordelijkheid van het ticket kan worden gewijzigd door:

Onthoud dat als een ticket wordt overgedragen naar een andere afdeling, het niet automatisch wordt toegewezen aan een vertegenwoordiger binnen die afdeling. Het ticket wordt alleen overgedragen aan hun afdeling en een van de vertegenwoordigers binnen die afdeling moet de verantwoordelijkheid op zich nemen door het te beantwoorden of door het aan een andere vertegenwoordiger toe te wijzen.

Chatverdeling

Krijg ik een melding wanneer ik een ticketverantwoordelijkheid krijg toegewezen?

Email meldingen

Als u uw vertegenwoordigers op de hoogte wilt stellen van hun nieuwe ticketverantwoordelijkheden, kunt u automatische emailmeldingen instellen. Ze ontvangen een emailmelding wanneer:

  • Er wordt een ticket aan hen toegewezen
  • Elke keer dat een klant reageert op het ticket waaraan hij is toegewezen
  • Elke keer dat een nieuw ticket wordt aangemaakt op hun afdeling
Verantwoordelijkheid

In-app notificaties

U kunt in-app-meldingen ontvangen telkens wanneer een nieuw ticket aan u wordt toegewezen, als u uw knop Afhandelen overeenkomstig instelt. Gewoon:

  1. Log in op LiveAgent.
  2. Klik op Configuratie.

  3. Klik op Systeem.
  4. Klik op Algemeen.
  5. Scrol omlaag naar het gedeelte Route “aan mij toegewezen” tickets.

  6. Schakel het selectievakje in.
  1. Klik op Opslaan.

  2. Laad de applicatie opnieuw.

Verantwoordelijkheid
Geen ticket toegewezen aan Vertegenwoordiger
Verantwoordelijkheid
Drie tickets toegewezen aan Vertegenwoordiger

Mobiele (iOS / Android) meldingen

Onderweg klantenservice bieden? U kunt nog steeds mobiele pushmeldingen ontvangen wanneer:

  • Er wordt een nieuw ticket aangemaakt op uw afdeling
  • Een ticket wordt heropend op uw afdeling
  • Er wordt een ticket aan u toegewezen
  • Een ticket dat aan u is toegewezen, wordt heropend
  • U hebt een nieuwe chat die overgaat
  • U ontvangt een nieuw bericht in een live chatgesprek
  • U hebt een gesprek gemist

Slack notificaties

Als u Slack al met LiveAgent hebt geïntegreerd, kunt u ook Slack-meldingen ontvangen over nieuwe ticketverantwoordelijkheden. Uw vertegenwoordigers kunnen nieuwe Slack-meldingen ontvangen wanneer:

  • Er wordt een ticket aan hen toegewezen
  • Elke keer dat een klant reageert op het ticket waaraan hij is toegewezen
  • Elke keer dat een nieuw ticket wordt aangemaakt op hun afdeling
Verantwoordelijkheid

Waarom is de verantwoordelijkheidsfunctie belangrijk voor klantenondersteuningsteams?

Het hebben van een verantwoordelijkheidsfunctie is belangrijk omdat het u helpt te identificeren welke vertegenwoordiger/afdeling verantwoordelijk is voor het oplossen van elk ticket. Daarnaast:

  • Biedt transparantie
  • Voorkomt verwarring
  • Vermindert het aantal onbeantwoorde tickets
  • Verbetert de efficiëntie en de workflow van vertegenwoordigers
  • Bespaart tijd en geld
  • Verbetert reactietijden

  • Verhoogt de klantentevredenheid

  • Geeft elke vertegenwoordiger een gevoel van eigenaarschap

Met een verantwoordelijkheidsfunctie zal u nooit meer het klassieke excuus horen “Ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Hoe zien verantwoordelijkheden er in de praktijk uit?

Als het eigendom van een ticket verandert, wordt de wijziging weergegeven in de gedetailleerde ticketweergave (om duidelijke verantwoordelijkheid voor de afhandeling van tickets te garanderen). Zowel beheerders als vertegenwoordigers kunnen deze wijzigingen zien, of ze nu automatisch of handmatig plaatsvinden.

Verantwoordelijkheid

Hoe u verantwoordelijkheden instelt in LiveAgent

  1. Log in op LiveAgent.

  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk).

  3. Klik op Automatisering.

  4. Klik op Regels.
  5. Klik op Creëren.
  6. Schakel het selectievakje Status actief in.

  7. Maak een naam voor uw regel, zoals “Ticket routing Sona”.

  8. U kunt het gedeelte Opmerkingen leeg laten, of u kunt de regel in meer detail beschrijven. Dit veld is alleen bedoeld voor uw gemak. Een voorbeeld van een opmerking zou kunnen zijn: “Deze regel stuurt alle social mediatickets naar Sona op de marketingafdeling.”

  9. Selecteer een variabele, zoals Toepassen wanneer ticket wordt gemaakt.

  10. Klik op Conditiegroep toevoegen.

  11. Selecteer de voorwaarden naar wens, zoals IF-ticketbron (en selecteer de gewenste bronnen. Dit kunnen bijvoorbeeld Facebook, Twitter, Instagram, Viber zijn).

  12. Selecteer de velden voor het uitvoeren van een actie naar wens, zoals Transfer ticket naar de marketingafdeling en wijs deze toe aan Sona.

  13. Klik op Opslaan.

Verantwoordelijkheidsmeldingen instellen in LiveAgent

  1. Log in op LiveAgent.

  2. Klik op uw profielfoto.

  3. Klik op Profiel bewerken.

  4. Klik op Notificaties.
  5. Vink de toepasselijke vakjes aan onder Emailmeldingen en Slack-meldingen.

Verantwoordelijkheid

Voordelen van verantwoordelijkheden

Meer transparantie, minder verwarring en minder vergeten of onbeantwoorde tickets

Duidelijke ticketverantwoordelijkheden elimineren verwarring, gissen en veronderstellen. Als elke vertegenwoordiger weet voor welke tickets hij verantwoordelijk is, is er weinig ruimte voor fouten. Het hebben van verantwoordelijkheden zorgt ervoor dat er geen vergeten of onbeantwoorde tickets zijn waarvan iedereen aanneemt dat er voor gezorgd is.

Verbeterde workflows voor vertegenwoordigers die tijd en geld besparen

Wanneer elke vertegenwoordiger precies weet welke tickets hij moet beantwoorden, kunnen ze zich echt concentreren op hun werk, wat hun efficiëntie en workflows verbetert. In plaats van uit te zoeken welk ticket moet worden beantwoord of geprioriteerd, kunnen ze vasthouden aan de tickets waarvoor ze verantwoordelijk zijn en de rest laten.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Snellere reactietijden en verhoogde klantentevredenheid

Omdat elke vertegenwoordiger precies weet welk ticket hij moet beantwoorden, verspillen ze geen tijd aan het zoeken naar werk. Als zodanig verbeteren de reactietijden van tickets en hebben ze direct invloed op de klantentevredenheid. Op hun beurt beïnvloeden tevredenere klanten de verkoop en positieve mond-tot-mondreclame.

Een gevoel van eigenaarschap

Als elke vertegenwoordiger precies weet wat hij moet doen, krijgt hij een gevoel van eigenaarschap en verantwoordelijkheid voor elk ticket. Hierdoor kunnen ze worden geïnvesteerd en ‘emotioneel betrokken’ bij het oplossen van elk ticket. Dit stelt hen nog meer in staat en stimuleert hen om op een organische manier de best mogelijke service te bieden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Badges

Kennisbankbronnen

LiveAgent Product Tour

Klaar om verantwoordelijkheden toe te wijzen?

Profiteer van onze verantwoordelijkhedenfunctie en laat het systeem automatisch tickets toewijzen aan de vertegenwoordigers die het best zijn uitgerust om ze te beantwoorden. Probeer het vandaag nog. Start uw gratis proefperiode van 14 dagen, zonder kredietkaart.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo