Gratis proefperiode

Verantwoordelijkheid

Beheer ticketverantwoordelijkheden eenvoudig. Verander de eigendom van een ticket naar een andere afdeling of zelfs een individuele vertegenwoordigers. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het oplossen van elk ticket. Hoor nooit meer “ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Tickets-toegewezen-aan-vertegenwoordiger-LiveAgent

Als u de enige vertegenwoordiger in LiveAgent bent, worden alle tickets automatisch aan u toegewezen. Als u andere vertegenwoordigers toevoegt, worden alle tickets niet meer toegewezen. U kunt inkomende tickets aan een specifieke vertegenwoordiger toewijzen door een automatische regel te maken of handmatig door op de overdrachtknop te klikken.

Eigendom van een ticket kan worden gewijzigd door:

  • Ticket over te brengen naar een andere afdeling
  • Ticket toe te wijzen aan een andere Vertegenwoordiger
Verantwoordelijkheid
Geen ticket toegewezen aan Vertegenwoordiger
Verantwoordelijkheid
Drie tickets toegewezen aan Vertegenwoordiger

Als een ticket wordt overgedragen aan een afdeling, betekent dit niet dat het ticket wordt toegewezen aan één van de Vertegenwoordigers in de afdeling. Het geeft alleen aan dat het ticket is overgedragen aan hun afdeling en dat één van de Vertegenwoordigers het moet ophalen en beantwoorden of toewijzen aan een andere Vertegenwoordiger.

Afdelingen-functie-LiveAgent

Email meldingen

Meldingen kunnen worden geactiveerd om automatisch emails naar vertegenwoordigers te sturen:

  • Wanneer een ticket is toegewezen aan een vertegenwoordiger
  • Wanneer een klant antwoordt in het toegewezen Ticket
  • Wanneer een nieuw Ticket wordt aangemaakt in een Afdeling waarvan de Vertegenwoordiger lid is
Verantwoordelijkheid-functie-LiveAgent

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .