Voorkom slechte klantenondersteuning door uw klanten de reacties en antwoorden van uw vertegenwoordigers van uw klantenondersteuning te laten beoordelen. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Rangschikking”-functie van LiveAgent.

Uw klanten kunnen feedback geven over hun ondersteuningservaring door hun communicatie met een klantenvertegenwoordiger te beoordelen. Laat uw klanten de chat- en emailreacties van vertegenwoordigers beoordelen.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
LiveAgent helpdeskondersteuningssoftware biedt een rapport van beloonde en berispte vertegenwoordigers met opmerkingen van klanten. U kunt het rapport exporteren naar een CSV-bestand.

Door meer te weten te komen over uw vertegenwoordigers, kunt u uw beste vertegenwoordigers belonen en degenen ondersteunen die op dit moment ondermaats presteren. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Ranglijst” -functie van LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Lees meer details
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.