Door Contactformulieren aan uw website toe te voegen, kunnen uw klanten emailberichten rechtstreeks vanaf uw website verzenden. Contactformulieren zijn geïntegreerd of pop-out. Zodra een bezoeker vragen invoert in formulieren en op verzenden klikt, wordt een nieuw Ticket a> wordt gemaakt in LiveAgent.
Contactknoppen
LiveAgent biedt verschillende aanpasbare contactknoppen.
Kies uit talrijke voorgedefinieerde posities en stijlen van contactknoppen:
Heeft u niet de juiste stijl gevonden voor uw contactknop? Maakt u zich geen zorgen, u kunt een aangepaste code maken door uw eigen HTML-code te schrijven.
Contactformulieren
U kunt een vooraf gedefinieerd contactformulier kiezen uit 3 stijlopties:
- Klassiek
- Vierkant
- Donker
Mogelijke wijzigingen in het ontwerp van het contactformulier:
- Titel
- Laat de bezoeker de afdeling kiezen
- Kleur van de rand
- Kleur van de knop
- Kleur van de inhoud
- Kleur van de vorm
- Kleur van de status
- Tekstvak veld
- Lijstvak veld
- Selectievakje veld
- Selectievakje groepsveld
- Creëer een onbeperkt aantal velden (naam, email, telefoon, order-ID, bedrijf, bericht …)
U kunt uw aangepaste css-code definiëren om een contactformulier aan uw pagina-ontwerp aan te passen.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
How to use custom fonts in LiveAgent
This article explains how to use custom fonts in various LiveAgent segments. Google Fonts is recommended as they are free, compatible with different programming languages, and easy to use. Users can filter fonts by style or language, and add font families to the "selection drawer" where they can view and manage chosen fonts. It's important to be selective to prevent a slowdown in site loading time. CSS code can be copied and pasted into any "Custom CSS" section of LiveAgent, and examples are provided for mail templates, chat window, contact form, and knowledge base articles.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.