Iedereen heeft van tijd tot tijd een pauze nodig. Dat doet u met de Pauze-functie terwijl u een koffiepauze neemt of voor persoonlijke zaken zorgt. Niemand zal u storen tijdens uw Pauze, dus geniet van uw rustig moment en kom terug wanneer u er klaar voor bent.
Voorbeeld
Wanneer een vertegenwoordiger het kantoor verlaat voor een korte pauze (bijvoorbeeld lunch, koffie) door op Pauze te klikken, wordt het account van de vertegenwoordiger inactief – er komen geen tickets, chats of oproepen binnen in zijn gepauzeerde account. Wanneer de vertegenwoordiger terugkomt door op Hervatten te klikken, verandert zijn account in de actieve modus. De vertegenwoordiger hoeft niet uit te loggen en in te loggen op zijn account.
De tijd die in een pauze wordt doorgebracht, telt in het werkverslag van de vertegenwoordiger niet als werkuren.
Een korte pauze nodig?
Gebruik de pauzefunctie om ervoor te zorgen dat u niet beschikbaar bent voor oproepen, inkomende live chats of tickets met hoge prioriteit. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.