Om het voor nieuwe Agents eenvoudiger te maken om de vaardigheid van andere Vertegenwoordigers te bepalen en ook om een leuke titel te hebben, hebben we “niveaus” toegevoegd aan Agentnamen. Nu kunt u gemakkelijk de bereikte Dragon Slayer van klantenondersteuning zien!
Niveaus maken deel uit van de Gamificatie-functionaliteit en kunnen uw agenten motiveren om net dat stapje verder te gaan en met elkaar te concurreren .

Er zijn 12 vooraf gedefinieerde niveaus, variërend van Leek tot Leerling tot Deskundige en Tovenaar tot de Koning van de klantenondersteuning. Niveaus zijn verdiend en permanent, u kunt ze niet verliezen vanwege inactiviteit.
Voorbeeld
Als agenten meer dan 500 Tickets beantwoorden, bereiken ze het professionele niveau (weergegeven in hun status) met een motivatiebericht: “U bent een Pro nu. Uw antwoorden zijn nauwkeurig en to the point. Klanten rillen van verwachting in afwachting van uw antwoorden. Beantwoord 500 tickets of maak 500 chats om dit niveau te bereiken.”
Niveaus kunnen worden gewijzigd door de beheerder, die de parameters kan instellen.
Lijst met mogelijke niveau voorwaarden (die u kunt gebruiken)
- wiskundige operatoren (+, -, /, *)
- logische operatoren (||, &&)
- haakje
en volgende variabelen:
- $worktime (werktijd)
- $answers (Antwoorden)
- $answers_ph (antwoorden per uur)
- $chats (chats)
- $chats_ph (chats per uur)
- $missed_chats (Gemiste chats)
- $chat_answers (berichten)
- $chat_answers_ph (berichten per uur)
- $calls (oproepen)
- $calls_ph (oproepen per uur)
- $call_seconds (belminuten)
- $call_seconds_ph (belminuten per uur)
- $missed_calls (gemiste oproepen)
- $rewards (beloningen)
- $rewards_p (beloningen %)
- $punishments (berisping)
- $punishments_p (berisping %)
- $not_ranked (niet gerangschikt)
- $not_ranked_p (niet gerangschikt %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Lijst met voorgedefinieerde niveaus
- Leek (1) – U bent nieuw in het systeem en klaar om uw eerste stappen te zetten.
- Leerling (2) – U hebt al een paar tickets beantwoord, maar uw leerproces is net begonnen.
- Stagiair (3) – U leert bij. Ga zo door met het goede werk en op een dag zal u geweldig zijn.
- Beginner (4) – U hebt uw leerfase voltooid. Nu is het tijd om te laten zien wat u kunt doen.
- Amateur (5) – Het lijkt erop dat u uw werk kent. Blijf verbeteren.
- Deskundige (6) – U bent nu een Pro. Uw antwoorden zijn nauwkeurig en doeltreffend. Klanten zijn vol van verwachting terwijl ze op uw antwoorden wachten.
- Meester (7) – U hebt respect verdiend. Uw collega’s kijken naar u op. Help ze om net zo goed te worden als u.
- Tovenaar (8) – Uw vaardigheden overstijgen langzaam maar zeker deze wereld. Sommige van uw antwoorden zijn magisch.
- Mage (9) – U beantwoordt tickets met de aanraking van uw geest. Uw magie is uitgegroeid tot het hoogst mogelijke niveau.
- Witte magiër (10) – U hebt uw magische vaardigheden bewezen. Nu mag u de witte hoed dragen.
- Regent (11) – U regeert over dit systeem. Tickets komen en gaan onder uw bevel.
- Koning (12) – U bent de koning. Nu is het tijd om deze positie vast te houden en te beschermen, zodat niemand u kan onttronen.
Scorebord van de niveaus
Vertegenwoordigers kunnen elkaars niveau zien en tegen elkaar strijden.

Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Stability AI’s brief aan de Amerikaanse Senaat ter bevordering van Open Modellen in AI Toezicht
De Amerikaanse Senaat hield een hoorzitting over AI-toezicht. Stability AI benadrukte het belang van open modellen voor een transparante, competitieve digital economy. Het document stelt voor om op risico gebaseerde maatregelen te nemen voor computer providers, modelontwikkelaars en applicatieontwikkelaars. Open modellen zorgen voor eerlijke toegang en stimuleren de adoptie van AI, maar brengen ook uitdagingen met zich mee. Transparantie, concurrentie en veerkracht in AI-toezicht moeten worden bevorderd om de digitale economie te verbeteren.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan diensten, waaronder klantenservice software en VoIP-telefoonsystemen. Het bedrijf heeft diverse partners en biedt een partnerprogramma. De website beschikt over een blog, een woordenlijst, een academie en een kosten calculator om klanten te helpen de juiste keuze te maken. Daarnaast is er de optie om een demo te plannen om meer te weten te komen over het bedrijf en de diensten die zij aanbieden.