Bekijk uw persoonlijke statistieken zoals hoelang u al online bent, hoeveel berichten u hebt beantwoord en een heleboel andere nuttige gegevens. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.
Bekijk wie u verslaat in welke statistiek en wie de hoogste vertegenwoordiger is die vandaag is ingelogd. Beloon uw vertegenwoordigers op basis van deze statistieken, stel interne doelen in en kijk wie dienovereenkomstig presteren.
Statistieken weergeven voor (opties):
- Vandaag
- Gisteren
- Deze week (ma-zo)
- Afgelopen week (ma-zo)
- Laatste 7 dagen
- Laatste 30 dagen
- Laatste 90 dagen
- Deze maand
- Vorige maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Altijd
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Scorebord voor (opties):
- Niveaus
- Badges
- Werkuren
- Verkoop
- Antwoorden
- Gesprekken
- Chatberichten
- Chats
- Niet gerangschikt
- Beloningen
- Negatieve beoordelingen
Scorebord-voorbeelden
LiveAgent gamification functies beoordeling
LiveAgent biedt gamification-functies, zoals benchmarks, niveaus en beloningen, om de prestaties van klantenserviceagenten te verbeteren. De functies zijn aanpasbaar en geven inzicht in de prestaties van agenten. LiveAgent's gamification-functies kunnen een frisse wind brengen in klantenservice.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
Bekijk hoe het met uw klantenondersteuningsafdeling gaat en hoe uw klanten erop reageren. Ontdek de huidige trends.
Customer service Benchmark Report
Goede klantenservice en klantervaring zijn belangrijker dan productkwaliteit en prijsconcurrentie bij het behouden van klanten. Bedrijven moeten voldoen aan de verwachtingen van de consument en een klantgerichte benadering toepassen. Het meten van klantenservicestatistieken, vertegenwoordigerstraining en implementatie van nieuwe technologieën kunnen hierbij helpen. Onderzoeken hebben aangetoond dat een goed geïnformeerd klantenondersteuningsteam de reputatie, klantenloyaliteit en inkomstenstroom van een bedrijf kan beïnvloeden. De tekst bevat ook statistieken en benchmarks voor verschillende klantenservicekanalen, waaronder sociale media, live chat, callcenters en helpdesks.