Bekijk uw persoonlijke statistieken zoals hoelang u al online bent, hoeveel berichten u hebt beantwoord en een heleboel andere nuttige gegevens. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.

Bekijk wie u verslaat in welke statistiek en wie de hoogste vertegenwoordiger is die vandaag is ingelogd. Beloon uw vertegenwoordigers op basis van deze statistieken, stel interne doelen in en kijk wie dienovereenkomstig presteren.
Statistieken weergeven voor (opties):
- Vandaag
- Gisteren
- Deze week (ma-zo)
- Afgelopen week (ma-zo)
- Laatste 7 dagen
- Laatste 30 dagen
- Laatste 90 dagen
- Deze maand
- Vorige maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Altijd
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Scorebord voor (opties):
- Niveaus
- Badges
- Werkuren
- Verkoop
- Antwoorden
- Gesprekken
- Chatberichten
- Chats
- Niet gerangschikt
- Beloningen
- Negatieve beoordelingen
Scorebord-voorbeelden



Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Train uw teams in de basisprincipes van communicatie met klantbeleving.
Train teams in customer experience communication to handle market pressure, focus on core strengths, practice transparency, and manage customer expectations for satisfaction.
LiveAgent is een klantenserviceplatform dat bedrijven helpt bij het oplossen van klantenvragen en het verbeteren van de servicekwaliteit. Soft skills worden benadrukt voor optimale klantenservice. De LiveAgent-communicatiekanalen omvatten chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren en sociale media. Het platform maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.