Bekijk uw persoonlijke statistieken zoals hoelang u al online bent, hoeveel berichten u hebt beantwoord en een heleboel andere nuttige gegevens. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.

Bekijk wie u verslaat in welke statistiek en wie de hoogste vertegenwoordiger is die vandaag is ingelogd. Beloon uw vertegenwoordigers op basis van deze statistieken, stel interne doelen in en kijk wie dienovereenkomstig presteren.
Statistieken weergeven voor (opties):
- Vandaag
- Morgen
- Deze week (maandag-zondag)
- Vorige week (maandag-zondag)
- De laatste 7 dagen
- De laatste 30 dagen
- De laatste 90 dagen
- Deze maand
- Vorige maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Altijd
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Scorebord voor (opties):
- Niveaus
- Badges
- Werktijd
- Verkoop
- Antwoorden
- Oproepen
- Chatberichten
- Chats
- Niet gesorteerd
- Beloningen
- Negatieve beoordelingen
Scorebord-voorbeelden
- De 20 beste klantenstatistieken om te bepalen (bijgewerkt)
- Klantenservicetools (Uitgelegd)
- Birdseed migratie - LiveAgent
- Klantenservice benchmarks - LiveAgent
- Klantenservicerapporten (+ voordelen en voorbeelden)
- Checklijst voor klantenservice-audit – omvat alle interne en externe factoren
- Hoe getuigenissen te verzamelen (+ Voorbeeld)
- De beste alternatieven voor de helpdesk voor sociale media