Voorbeeld
Wanneer een klant contact met u opneemt over een probleem met zijn of haar bestelling. Door de Bestelling-ID op te slaan in een aangepast Ticketveld, kunt u tijd besparen door deze informatie direct beschikbaar te hebben in het Ticket-informatievak.
Bij het beantwoorden of wijzigen van een ticket kunt u er meer informatie aan toevoegen door nieuwe ticketvelden met uw eigen tekst toe te voegen.
Ticketvelden toevoegen
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar