Voorbeeld
Wanneer een klant contact met u opneemt over een probleem met zijn of haar bestelling. Door de Bestelling-ID op te slaan in een aangepast Ticketveld, kunt u tijd besparen door deze informatie direct beschikbaar te hebben in het Ticket-informatievak.
Bij het beantwoorden of wijzigen van een ticket kunt u er meer informatie aan toevoegen door nieuwe ticketvelden met uw eigen tekst toe te voegen.
Maak onbeperkt aangepaste ticketvelden
Maak unieke ticketvelden (zoals bestellings-ID of AVG-toestemming) om de best mogelijke klantenservice-ervaringen te bieden. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
- Wat zijn ticket- / klanteninzichten? (+ Gratis proefversie) | LiveAgent
- De 8 beste ticketsoftware voor 2022 | LiveAgent
- Ticket delen [uitgelegd]
- Ticket overdragen [uitgelegd]
- Ondersteuning ticketfunctie in LiveAgent (+ gratis proefversie)
- Notities | LiveAgent
- De beste alternatieve ticketing (met functies)
- LivePerson migratie - LiveAgent