Mis nooit meer iets met emailmeldingen van LiveAgent. Deze stellen u op de hoogte telkens wanneer u een email ontvangt. Er zullen geen gemiste reacties meer zijn en u kunt blijven doen wat u nodig heeft zonder te vaak uw inbox te controleren.
Emailmeldingen kunnen worden geactiveerd om automatisch e-mails te sturen naar Vertegenwoordigers:
- Wanneer een Ticket wordt toegewezen aan een vertegenwoordiger
- Wanneer een klant reageert in een toegewezen ticket
- Wanneer een nieuw ticket wordt gemaakt in een Afdeling maakt de vertegenwoordiger deel uit van

Het voorkomt dat uw ticketsoftware voor klantenservice overladen raakt met onbeantwoorde tickets.
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.