Chatknop animaties

Animeer uw chatknoppen om meer bezoekers te overtuigen om met u te praten en om aan up-selling te kunnen doen.

Omhoog springende animatie

Chatknop voor omhoog springende animatie - LiveAgent

Flip in X animatie

Animatie van chatknoppen - Flip in X -LiveAgent

Springende animatie

Animatie van in beeld springende chatknop- LiveAgent

Frip in Y animatie

Chatknop animatie - Flip in Y - LiveAgent

Interessante feiten:

  • Mensen maken een onbewust oordeel over een product binnen 90 seconden na de eerste bezichtiging.

     

  • Kleur is verantwoordelijk voor 85% van de reden waarom u een specifiek product heeft gekocht.
  • Animatie beïnvloedt de ogen van de gebruiker en kan bepalen waar ze op focussen.

  • Beelden die op het scherm bewegen, trekken verschillende hoeveelheden aandacht op basis van hun snelheid en locatie op de pagina.

  • De snelheid van het object trekt direct de aandacht.

Ready to try out LiveAgent?

LiveAgent provides a 14-day free trial with no credit card details required. Create a chat button for your website and choose eye-catching animation immediately.

Hoe animatie van chatknoppen eruit ziet:

Youtube video: Chat Button Animations | www.liveagent.com

Kennisbankbronnen:

Wilt u meer weten?

Leer hoe u binnen LiveAgent een chatknop voor uw website kunt aanpassen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
De snelste manier om uw klanten te ondersteunen, is door contact te houden via livechat. Livechat-tool biedt realtime klantenservice.

Chattool

Een chattool kan bedrijven helpen bij het bieden van een naadloze en realtime communicatie-ervaring aan klanten, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en conversies. Het is belangrijk om de functies van de chat te gebruiken voor complexere problemen en ervoor te zorgen dat de klant gemakkelijk toegang heeft tot de chat. Persoonlijk contact en het vermijden van grammaticale fouten zijn ook belangrijk. LiveAgent biedt een aanpasbare chatknop en live chatondersteuning met verschillende functies en ontwerpen.

Met LiveAgent kan uw chatvenster aan de linker- of rechterkant van een website worden gekoppeld. Lees erover en bekijk onze video - hoe een gekoppeld chatvenster eruitziet.

Chatvenster koppelen

LiveAgent is een klantenservicesoftware die ook VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en e-mailbeheersoftware biedt. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft tevreden klanten. LiveAgent biedt ook een partnerprogramma en heeft een blog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinars voor educatieve doeleinden. Het bedrijf biedt ook prijsplannen en integraties met alternatieven en groeit sinds 2004. Het opstartproces van LiveAgent is eenvoudig en er wordt een e-mail met inloggegevens verzonden.

Klaar om proactieve chatuitnodigingen te gebruiken voor elke gelegenheid. Gebruik ze om vandaag met uw klanten te communiceren op strategische pagina's van uw website.

Proactieve chatsjablonen

Bedrijven kiezen steeds vaker voor proactieve klantenservice met behulp van chatuitnodigingen. Deze kunnen gepersonaliseerd en getimed worden om de gebruikerservaring te verbeteren en meer verkoopkansen te bieden. Er zijn goede praktijken om te volgen, zoals het vermijden van te algemene berichten en het niet te vaak uitnodigen van bezoekers. Er kunnen verschillende soorten proactieve chatsjablonen worden gebruikt, zoals voor nieuwe bezoekers, terugkerende bezoekers, aarzelende bezoekers en productpagina's. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klantentevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van live chat? Bekijk de statistieken om te zien hoe het klanten beïnvloedt en hoe u het kunt gebruiken.

Voordelen van live chat

Live chat is becoming increasingly important for companies, as it can increase customer loyalty, sales, and revenue. Offering a live chat option can also improve a company's image, as 63% of customers are likely to return to a website that offers live chat. Additionally, offering proactive customer support can lead to higher sales, with 60% of brands that offer it seeing an increase. This is due to the real-time support offered and the ability to address customers' concerns before they complete their purchase, leading to a 48% increase in revenue per chat hour and a 40% increase in conversion rates.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo