Tijdsverslag

Met tijdregistratie kunt u de tijd bijhouden die wordt besteed door elke agent die klanten ondersteunt en zo een beter inzicht krijgen in de algehele prestaties van de helpdesk. De bestede tijd wordt automatisch bijgehouden voor elk ticket wanneer deze functie is ingeschakeld. Bovendien kunt u agenten dwingen de bestede tijd handmatig in te dienen en indien nodig een notitie toevoegen.

De tijd wordt alleen opgevolgd als een vertegenwoordiger actief is in een ticket (tijdregistratie stopt na 30 seconden inactiviteit).

Prestatierapport-LiveAgent

Tijdsverslag

LiveAgent maakt rapportage mogelijk van de tijd besteed aan alle tickets binnen een specifiek tijdsbereik. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Een tijdsverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Tijdsrapport-LiveAgent
Tijdsrapport – Alle vertegenwoordigers

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo