Gratis proefperiode

Tijdsverslag

Met tijdregistratie kunt u de tijd opvolgen die door elke vertegenwoordiger wordt besteed aan het ondersteunen van klanten waardoor u een beter inzicht krijgt in de algemene prestaties van de helpdesk. De bestede tijd wordt automatisch opgevolgd voor elk ticket wanneer deze functie is ingeschakeld. Bovendien kunt u vertegenwoordigers dwingen om de bestede tijd handmatig in te dienen en indien nodig een notitie toe te voegen.

De tijd wordt alleen opgevolgd als een vertegenwoordiger actief is in een ticket (tijdregistratie stopt na 30 seconden inactiviteit).

Tijdsverslag

LiveAgent maakt rapportage mogelijk van de tijd besteed aan alle tickets binnen een specifiek tijdsbereik. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Een tijdsverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .