Met tijdregistratie kunt u de tijd bijhouden die wordt besteed door elke agent die klanten ondersteunt en zo een beter inzicht krijgen in de algehele prestaties van de helpdesk. De bestede tijd wordt automatisch bijgehouden voor elk ticket wanneer deze functie is ingeschakeld. Bovendien kunt u agenten dwingen de bestede tijd handmatig in te dienen en indien nodig een notitie toevoegen.
De tijd wordt alleen opgevolgd als een vertegenwoordiger actief is in een ticket (tijdregistratie stopt na 30 seconden inactiviteit).
Tijdsverslag
LiveAgent maakt rapportage mogelijk van de tijd besteed aan alle tickets binnen een specifiek tijdsbereik. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Een tijdsverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.