De tijd wordt alleen opgevolgd als een vertegenwoordiger actief is in een ticket (tijdregistratie stopt na 30 seconden inactiviteit).
LiveAgent maakt rapportage mogelijk van de tijd besteed aan alle tickets binnen een specifiek tijdsbereik. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Een tijdsverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .