Met tijdregistratie kunt u de tijd bijhouden die wordt besteed door elke agent die klanten ondersteunt en zo een beter inzicht krijgen in de algehele prestaties van de helpdesk. De bestede tijd wordt automatisch bijgehouden voor elk ticket wanneer deze functie is ingeschakeld. Bovendien kunt u agenten dwingen de bestede tijd handmatig in te dienen en indien nodig een notitie toevoegen.
De tijd wordt alleen opgevolgd als een vertegenwoordiger actief is in een ticket (tijdregistratie stopt na 30 seconden inactiviteit).

Tijdsverslag
LiveAgent maakt rapportage mogelijk van de tijd besteed aan alle tickets binnen een specifiek tijdsbereik. Individuele invoer kan worden gesorteerd op vertegenwoordiger, ticket, klant, bedrijf, verslagdatum, factuurdatum, type (handmatig, automatisch). Een tijdsverslag kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Hoe ChatGPT te gebruiken voor klantenondersteuning
ChatGPT is een AI-gedreven taalmodel dat bedrijven kan helpen met klantenondersteuning. Het biedt nauwkeurige antwoorden, behoudt een consistente toon en zorgt voor uniforme ondersteuning over meerdere agenten.
LiveAgent is een klantenserviceplatform dat bedrijven helpt bij het oplossen van klantenvragen en het verbeteren van de servicekwaliteit. Soft skills worden benadrukt voor optimale klantenservice. De LiveAgent-communicatiekanalen omvatten chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren en sociale media. Het platform maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.