Mogelijke acties
- Ticket overdragen
- Ticket afhandelen
- Notitie toevoegen
- Ticket verwijderen
- De prioriteit van het ticket wijzigen
- Het SLA-niveau wijzigen
- Markeren als spam
- Niet markeren als spam
- Ticket opschonen
- Antwoord versturen
- Het onderwerp van het ticket wijzigen
- Oproep URL
- Ticket uitstellen
- Tag toevoegen
- Tag verwijderen
- Email verzenden naar
Voorbeeld
U heeft meerdere spam-emails ontvangen. Selecteer ze allemaal en markeer ze met slechts twee klikken als spam.
Moe van repetitieve taken?
Gebruik onze functie voor massa-acties om meerdere tickets tegelijk op te lossen, tags toe te voegen, follow-ups aan te vragen en meer. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.