Mogelijke acties
- Ticket overdragen
- Ticket afhandelen
- Notitie toevoegen
- Ticket verwijderen
- De prioriteit van het ticket wijzigen
- Het SLA-niveau wijzigen
- Markeren als spam
- Niet markeren als spam
- Ticket opschonen
- Antwoord versturen
- Het onderwerp van het ticket wijzigen
- Oproep URL
- Ticket uitstellen
- Tag toevoegen
- Tag verwijderen
- Email verzenden naar
Voorbeeld
U heeft meerdere spam-emails ontvangen. Selecteer ze allemaal en markeer ze met slechts twee klikken als spam.
Moe van repetitieve taken?
Gebruik onze functie voor massa-acties om meerdere tickets tegelijk op te lossen, tags toe te voegen, follow-ups aan te vragen en meer. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.