Kanaalverslag

Kijk wat de populairste manier is waarop uw klanten contact met u kunnen opnemen. LiveAgent geeft u gedetailleerd inzicht in elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, feedbackformulieren, Facebook-berichten, tweets … Vergeet externe trackingtoepassingen. Alles is geïntegreerd!

Afzonderlijke vermeldingen kunnen worden gesorteerd op AfdelingVertegenwoordigersTags en datum. Kanaalrapporten kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Kanaalverslag-LiveAgent
Kanaalverslag

Weergaveopties voor kanaalverslagen (kolommen):

  • Kanaal
  • Antwoorden
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Aangemaakte tickets
  • Afgehandelde tickets

Een kanaalverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik kanaalverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit Kanaalverslagen aan te roepen.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo