Gratis proefperiode

Kanaalverslag

Kijk wat de populairste manier is waarop uw klanten contact met u kunnen opnemen. LiveAgent geeft u gedetailleerd inzicht in elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, feedbackformulieren, Facebook-berichten, tweets … Vergeet externe trackingtoepassingen. Alles is geïntegreerd!

Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op Afdeling, Vertegenwoordiger, Tags en Datum. Kanaalverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Kanaalverslag-LiveAgent
Kanaalverslag

Weergaveopties voor kanaalverslagen (kolommen):

  • Kanaal
  • Antwoorden
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Aangemaakte tickets
  • Afgehandelde tickets

Een kanaalverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik kanaalverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit kanaalverslagen op te roepen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .