Kanaalverslag

Kijk wat de populairste manier is waarop uw klanten contact met u kunnen opnemen. LiveAgent geeft u gedetailleerd inzicht in elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, feedbackformulieren, Facebook-berichten, tweets … Vergeet externe trackingtoepassingen. Alles is geïntegreerd!

Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op Afdeling, Vertegenwoordiger, Tags en Datum. Kanaalverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Kanaalverslag-LiveAgent
Kanaalverslag

Weergaveopties voor kanaalverslagen (kolommen):

  • Kanaal
  • Antwoorden
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Aangemaakte tickets
  • Afgehandelde tickets

Een kanaalverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik kanaalverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit kanaalverslagen op te roepen.

Identificeer de hardst werkende afdelingen

Genereer afdelingsrapporten om een ​​overzicht te krijgen van hoeveel tickets, oproepen en chats elke afdeling heeft beantwoord. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo