Kijk wat de populairste manier is waarop uw klanten contact met u kunnen opnemen. LiveAgent geeft u gedetailleerd inzicht in elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, feedbackformulieren, Facebook-berichten, tweets … Vergeet externe trackingtoepassingen. Alles is geïntegreerd!
Afzonderlijke vermeldingen kunnen worden gesorteerd op Afdeling, Vertegenwoordigers, Tags en datum. Kanaalrapporten kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Weergaveopties voor kanaalverslagen (kolommen):
- Kanaal
- Antwoorden
- Nieuw antwoord gem. tijd
- Open antwoord gem. tijd
- Oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Gemiddelde tijd voor het opnemen van een chat
- Gemiddelde tijd van chat
- Niet gerangschikt
- Niet gerangschikt %
- Beloningen
- Beloningen %
- Berispingen
- Berispingen %
- Inkomende berichten
- Inkomende oproepen
- Afgehandelde oproepen
- Inkomende chats
- Afgehandelde chats
- Tickets aangemaakt
- Opgeloste tickets
Een kanaalverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Gebruik kanaalverslagen met API
Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit Kanaalverslagen aan te roepen.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.