Kijk wat de populairste manier is waarop uw klanten contact met u kunnen opnemen. LiveAgent geeft u gedetailleerd inzicht in elk communicatiekanaal: email, live chat, callcenter, contactformulieren, feedbackformulieren, Facebook-berichten, tweets … Vergeet externe trackingtoepassingen. Alles is geïntegreerd!
Weergaveopties voor kanaalverslagen (kolommen):
- Kanaal
- Antwoorden
- Nieuw antwoord gemiddelde tijd
- Open antwoord gemiddelde tijd
- Oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Chat antwoorden gemiddelde tijd
- Chat gemiddelde tijd
- Niet gesorteerd
- Niet gesorteerd %
- Beloningen
- Beloningen %
- Berispingen
- Berispingen %
- Inkomende berichten
- Inkomende oproepen
- Beëindigde oproepen
- Inkomende chats
- Beëindigde chats
- Aangemaakte tickets
- Afgehandelde tickets
Een kanaalverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Gebruik kanaalverslagen met API
Identificeer de hardst werkende afdelingen
Genereer afdelingsrapporten om een overzicht te krijgen van hoeveel tickets, oproepen en chats elke afdeling heeft beantwoord. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.