LiveAgent biedt de mogelijkheid om een online ticket-geschiedenislink toe te voegen aan uw verzonden emails. Het is een belangrijk kenmerk van ticketsoftware voor onder andere IT-ondersteuning, helpdesks van de klantenservice en callcentra. Met de ticketgeschiedenis hebben vertegenwoordigers toegang tot eerdere tickets met al hun informatie.

Authenticatie online ticketgeschiedenis:
- Indien ingeschakeld, moet de gebruiker zijn aangemeld om de ticketgeschiedenis te lezen.
- Indien niet ingeschakeld, kan iedereen de online ticketgeschiedenis lezen.
Hoe de online ticketgeschiedenis eruitziet:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Hoe maakt u tags aan en voegt u deze toe in LiveAgent
LiveAgent is een klantenservicesoftware met verschillende onderscheidingen en certificaten. Het biedt communicatiekanalen zoals chat, oproepen en sociale media-integraties om klantenbinding te verbeteren. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar.
LiveAgent: Ticketingsoftware demo
LiveAgent biedt ticketingsoftware waarmee bedrijven efficiënt ondersteuningsverzoeken kunnen beheren en aanpassen aan de behoeften van elke klant.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.