In LiveAgent kunnen oproepen op meerdere oproepapparaten worden afgehandeld. Elke vertegenwoordiger kan kiezen tussen verschillende apparaten om van te antwoorden.
Zie de mogelijke apparaatopties hieronder:
Koptelefoon
Als u gewoon bent om alleen een klassieke headset met uw computer te gebruiken, geen probleem. Het wordt volledig ondersteund.
Browser
U hoeft zelfs geen speciale apparatuur aan te schaffen om het callcenter te gebruiken. Gebruik de geïntegreerde microfoon van uw huidige pc.
We raden u aan de nieuwste versie van uw internetbrowser te gebruiken.
Mobiele apps
LiveAgent biedt mobiele apps zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden.
- iOS
- Android
Hardware telefoons
Verbind een hardwaretelefoon met het callcenter van LiveAgent. Alle merken worden ondersteund.
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kennisbankbronnen:
Lees meer details
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
- Vocalcom migratie - LiveAgent
- Wat zijn softphones? (+ gratis proefversie) | LiveAgent
- Helpcrunch migratie - LiveAgent
- Novocall alternatief - LiveAgent
- Beste 25 callcentersoftware voor 2022 | LiveAgent
- Voordelen van live chat - LiveAgent
- Callcenter telefoon (Uitgelegd)
- Beste contactcentersoftware voor 2022 | LiveAgent