In LiveAgent kunnen oproepen op meerdere oproepapparaten worden afgehandeld. Elke vertegenwoordiger kan kiezen tussen verschillende apparaten om van te antwoorden.
Zie de mogelijke apparaatopties hieronder:
Koptelefoon
Als u gewoon bent om alleen een klassieke headset met uw computer te gebruiken, geen probleem. Het wordt volledig ondersteund.
Browser
U hoeft zelfs geen speciale apparatuur aan te schaffen om het callcenter te gebruiken. Gebruik de geïntegreerde microfoon van uw huidige pc.
We raden u aan de nieuwste versie van uw internetbrowser te gebruiken.
Mobiele apps
LiveAgent biedt mobiele apps zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden.
- iOS
- Android
Hardware telefoons
Verbind een hardwaretelefoon met het callcenter van LiveAgent. Alle merken worden ondersteund.
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kennisbankbronnen:
Lees meer details
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Het platform maakt ook gebruik van automatische kiessystemen om de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen. LiveAgent is een veelzijdige en uitgebreide oplossing voor callcenters en klantenservice.
Online technische ondersteuning
Online technische ondersteuning is essentieel voor bedrijven om efficiënt te communiceren en problemen snel op te lossen. LiveAgent biedt geavanceerde tools voor technische ondersteuningsmedewerkers, waardoor ze alle communicatiekanalen op één plek kunnen beheren en toegang hebben tot rapporten en communicatiegeschiedenis.