In LiveAgent kunnen oproepen op meerdere oproepapparaten worden afgehandeld. Elke vertegenwoordiger kan kiezen tussen verschillende apparaten om van te antwoorden.

Zie de mogelijke apparaatopties hieronder:
Koptelefoon
Als u gewoon bent om alleen een klassieke headset met uw computer te gebruiken, geen probleem. Het wordt volledig ondersteund.

Browser
U hoeft zelfs geen speciale apparatuur aan te schaffen om het callcenter te gebruiken. Gebruik de geïntegreerde microfoon van uw huidige pc.

We raden u aan de nieuwste versie van uw internetbrowser te gebruiken.
Mobiele apps
LiveAgent biedt mobiele apps zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden.
- iOS
- Android

Hardware telefoons
Verbind een hardwaretelefoon met het callcenter van LiveAgent. Alle merken worden ondersteund.
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Kennisbankbronnen:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Dit artikel beschrijft de diensten die LiveAgent biedt, zoals klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve klantenbeoordelingen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en een kostencalculator aan om klanten te helpen hun diensten te kiezen. Het artikel biedt ook informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf. Ten slotte maakt de website gebruik van cookies en biedt het de mogelijkheid om een demo te plannen om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.