Welkom bij de LiveAgent klantenservice webinar! Onze specialisten begeleiden u door onze helpdeskoplossing met meerdere kanalen, waaronder ticketsoftware a>, livechat, een ingebouwd callcenter en nog veel meer. We helpen u met het opzetten en configureren van uw account en beantwoorden je meest gestelde vragen. Maak bij ons kennis met de klantenservicesoftware van LiveAgent en verbeter uw klantenservice zoals veel bedrijven over de hele wereld.
In dit webinar bespreken we de basisprincipes van het LiveAgent dashboard; wat zijn de belangrijkste functies en instellingen waar u eerst naar dient te kijken.
Een efficiënte communicatie omgezet in tickets is de belangrijkste functie van LiveAgent. Verhoog uw productiviteit door over te schakelen naar LiveAgent.
Het gebruik van livechat software of proactieve chatuitnodigingen is een geweldige manier om rechtreeks in contact te komen met klanten, potentiële klanten of het algemene publiek, zodat ze niet verdwalen op uw website.
Multi KB is de nieuwste toevoeging aan klantenportaal systemen. Met meerdere kennisbanken kunt u kennis scheiden op basis van taal, product of merk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team