Partner
- Log in op uw LiveAgent dashboard en klik op configuratie
- Klik op Systeem en plug-ins

- Zoek SpamAssassin in de lijst met plug-ins. Klik op de schuifregelaar om deze te activeren.
- Klik op de knop Configureren en voer de IP of hostnaam van uw SpamAssassin-server en het poortnummer van de SpamAssassin-service in.
- Bovendien kunt u “Leren” aanvinken om de kwaliteit van spamherkenning te verbeteren. Waarschuwing: moet zijn ingeschakeld op de SpamAssassin-server.

- Vink “Verwerken met SpamAssassin” aan

Wat is SpamAssassin?
Apache SpamAssassin is een computerprogramma dat wordt gebruikt voor het filteren van emailspam. Het maakt gebruik van verschillende spamdetectietechnieken, waaronder DNS en fuzzy checksum-technieken, Bayesiaanse filtering, externe programma’s, zwarte lijsten en online databanken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Filter inkomende emails door het spamfilter van SpamAssassin. Emails die als spam zijn gemarkeerd, zijn nog steeds te vinden in de tickets die als spam zijn gemarkeerd.
Frequently asked questions
Wat is SpamAssassin?
SpamAssassin is een computerprogramma waarmee u automatisch spam emails kunt detecteren.
Hoe kunt u de SpamAssassin-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
SpamAssassin-integratie zorgt voor een nog efficiëntere workflow voor uw klantenservicemedewerkers door spam uit uw email te filteren. Het resultaat is dat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op belangrijkere taken in plaats van eindeloze SPAM-e-mails te moeten doorlopen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en inkomende callcentersoftware. De website biedt ook een typetest en een kostenberekeningscalculator. Gebruikers kunnen een demo plannen en het bedrijf volgen op sociale media. Er wordt een bericht verzonden met inloggegevens nadat een account is geïnstalleerd. LiveAgent gebruikt cookies en klanten kunnen het bedrijf bereiken via contactformulieren, WhatsApp en livechat.
De tekst gaat over het LiveAgent partnerprogramma. Het beschrijft verschillende populaire producten, zoals software voor klantenservice en telefoonsystemen. Ook worden verkoopcontacten en sociale media vermeld. Daarnaast wordt uitgelegd hoe het opstarten van LiveAgent werkt en dat er een installatieproces is. Ten slotte wordt er verwezen naar de website van LiveAgent en het cookiebeleid, en worden bezoekers aangespoord om contact op te nemen via een contactformulier of chat.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
The article discusses how to integrate a chat button into a Weebly site using LiveAgent. The process involves copying the chat button code from LiveAgent and inserting it into the global footer in Weebly's settings. The article also provides information on LiveAgent and their helpdesk software, along with popular articles and integrations.