Partner
- Log in op uw LiveAgent dashboard en klik op configuratie
- Klik op Systeem en plug-ins

- Zoek SpamAssassin in de lijst met plug-ins. Klik op de schuifregelaar om deze te activeren.
- Klik op de knop Configureren en voer de IP of hostnaam van uw SpamAssassin-server en het poortnummer van de SpamAssassin-service in.
- Bovendien kunt u “Leren” aanvinken om de kwaliteit van spamherkenning te verbeteren. Waarschuwing: moet zijn ingeschakeld op de SpamAssassin-server.

- Vink “Verwerken met SpamAssassin” aan

Wat is SpamAssassin?
Apache SpamAssassin is een computerprogramma dat wordt gebruikt voor het filteren van emailspam. Het maakt gebruik van verschillende spamdetectietechnieken, waaronder DNS en fuzzy checksum-technieken, Bayesiaanse filtering, externe programma’s, zwarte lijsten en online databanken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Filter inkomende emails door het spamfilter van SpamAssassin. Emails die als spam zijn gemarkeerd, zijn nog steeds te vinden in de tickets die als spam zijn gemarkeerd.
Frequently Asked Questions
Wat is SpamAssassin?
SpamAssassin is een computerprogramma waarmee u automatisch spam emails kunt detecteren.
Hoe kunt u de SpamAssassin-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
SpamAssassin-integratie zorgt voor een nog efficiëntere workflow voor uw klantenservicemedewerkers door spam uit uw email te filteren. Het resultaat is dat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op belangrijkere taken in plaats van eindeloze SPAM-e-mails te moeten doorlopen.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe maakt u chatknoppen in LiveAgent
LiveAgent is een betaalbaar helpdesksysteem met geavanceerde automatisering en goede klantenondersteuning. Het is een alternatief voor Jira en wordt gewaardeerd om zijn prijs-kwaliteitverhouding en functies. Bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies. Het biedt ook een WYSIWYG-editor voor het maken van nuttige artikelen en een Kennisbank voor selfservice-opties. Daarnaast biedt LiveAgent verschillende communicatiekanalen zoals chat, video-oproepen en contactformulieren.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.