Partner
Wat is TimeCamp?
TimeCamp is een tijdregistratie-app die uw teams kan volgen‘ projecten, taken, winstgevendheid en productiviteit. TimeCamp begint automatisch met het bijhouden van de tijd wanneer u aan een specifieke taak begint, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het inschakelen van een tijdregistratie. TimeCamp biedt ook rapportage, opties voor het volgen van facturering en eenvoudige facturering.
Hoe kunt u TimeCamp gebruiken?
Profiteer van TimeCamp als u de teamprestaties wilt volgen of hoeveel tijd uw medewerkers besteden aan het helpen van uw klanten. U kunt TimeCamp gratis gaan gebruiken of een kleine vergoeding betalen voor extra functies. TimeCamp heeft meerdere abonnementen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken dat u te veel betaalt voor de functies die u niet gebruikt.
Profiteer van automatische tijdregistratie
Als u het gewoon te druk hebt met het beantwoorden van tickets, telefoontjes of het schrijven van kennisbankartikelen, kunt u automatisch tijdregistratie om uw werkactiviteit op alle platforms op internet bij te houden. Hoe? De automatische tijdregistratie van TimeCamp herkent activiteiten op basis van trefwoorden.
Hoe kunt u profiteren van de TimeCamp-integratie?
- Volg de prestaties van uw team op
- Krijg een overzicht van hoeveel tijd u aan verschillende taken besteedt
- Verbeter de werkflow van uw klantenservice en wijs middelen opnieuw toe op basis van de verzamelde gegevens
Hoe integreer ik TimeCamp?
Om TimeCamp met LiveAgent te gaan gebruiken, hoeft u alleen maar uw TimeCamp-account aan te maken en uw werktijd bij te houden. U kunt ervoor kiezen om uw werktijd bij te houden via de website-app, via een browserextensie (zoals deze voor Google Chrome), of door de app gewoon naar uw computer te downloaden.


- Ga naar de TimeCamp-website en maak uw gratis account of log in op uw bestaande account . Het aanmaken van een account duurt slechts een minuut en u hoeft geen kredietkaartgegevens in te voeren om te beginnen.
Het nieuwe account begint automatisch met een gratis proefversie van 14 dagen van de Pro-versie die na 14 dagen terugkeert naar de gratis versie, zodat u uw voortgang in de werktijd niet verliest.

- Maak een nieuwe tijdsvermelding voor uw klantenondersteuningsactiviteiten of voor een specifieke activiteit. U kunt bijvoorbeeld de teamproductiviteit afzonderlijk bijhouden voor social media platforms en een andere tijdsinvoer voor oproepen of emails. De keuze is aan u.

- Als u klaar bent, klikt u op de knop en begint u uw activiteitsniveau voor specifieke taken bij te houden. Wanneer u een activiteit beëindigt, klikt u op de stopknop om te stoppen met het bijhouden van de werktijd.

U kunt ook uw statistieken bekijken, zoals afwezigheid en tijd doorgebracht in bepaalde apps op uw computer. TimeCamp kan de prestaties van uw klantenserviceteams verbeteren met alles-in-één monitoringmogelijkheden voor medewerkers. Probeer TimeCamp met LiveAgent om de beste resultaten te behalen met uw klantenserviceteams.
Benieuwd wat u nog meer kunt doen met LiveAgent? Bekijk onze producttourvideo of bekijk onze functiepagina om te zien wat we allemaal te bieden hebben.
Frequently asked questions
Wat is TimeCamp?
TimeCamp is een gratis te gebruiken tijdregistratie-app. U kunt het gebruiken om uw tijd handmatig of automatisch bij te houden. Houd afzonderlijke taken bij, tijd niet achter de computer en download statistieken over uw werkdag.
Is TimeCamp gratis te gebruiken met LiveAgent?
Ja, u kunt TimeCamp zonder extra kosten gebruiken met LiveAgent.
Kan ik TimeCamp integreren met LiveAgent?
U kunt TimeCamp met LiveAgent op elke gewenste manier gebruiken zonder het gebruik van een plug-in of software van derden. Begin gewoon uw klantenondersteuningsactiviteiten bij te houden wanneer u aan het werk bent.
Tijdregistratietools kunnen helpen bij het verbeteren van ondersteuningsprocessen en het identificeren van vertegenwoordigers die meer training nodig hebben. Het houden van werknemers verantwoordelijk en evenwichtige werklast zijn belangrijk voor klanttevredenheid en efficiëntie. LiveAgent biedt uitstekende ondersteuning en migratiediensten voor helpdeskoplossingen. Tijdregistratie kan gebruikt worden in alle bedrijfstakken en is vooral handig voor uurbasis betaalde medewerkers zoals ondersteuningsvertegenwoordigers.
LiveAgent biedt diverse soorten regels voor automatisering, waaronder actieregels, SLA-regels en tijdregels. Tijdregels kunnen worden toegepast op verschillende tijdsvoorwaarden en verminderen menselijke fouten en burn-outs van vertegenwoordigers. Automatisering zorgt ervoor dat vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op urgente taken en verhoogt de productiviteit en effectiviteit van het bedrijf. LiveAgent biedt een gratis 14-daagse proefperiode voor het uitproberen van de automatiseringsregels.
Een callcenter heeft basisapparatuur nodig, zoals computers en software, maar veel callcenters gebruiken extra apparatuur, zoals automatische kiezers en headsets, om de klantenservice te verbeteren. Een callcenteroplossing kan helpen bij het centraliseren van het personeelsbestand en het verbeteren van de productiviteit van vertegenwoordigers, wat kan leiden tot een betere, gepersonaliseerde ervaring voor klanten en klantretentie. Een cloudgebaseerd callcenter is een kosteneffectieve oplossing met gemakkelijke implementatie en schaalbaarheid, met de juiste configuratie, gespecialiseerde medewerkers en geschikte apparatuur en processen.