Wat is mobiele SDK?
De mobile software development kit (mobiele SDK) biedt tools voor de integratie van software direct in uw app. Op deze manier hebt u overal ter wereld toegang tot diensten via uw mobiele apparaat. Acties die u met Mobile SDK binnen de helpdesksoftware-industrie kunt uitvoeren, zijn het opnemen, maken, bekijken en becommentariëren van tickets en toegang tot de kennisbank.
Werkt perfect met zowel Android- als iOS-besturingssystemen.
Frequently Asked Questions
Waar staat een mobiele SDK voor?
De SDK of Software Development Kit is een downloadbaar softwarepakket dat de tools bevat die nodig zijn om op het platform te bouwen. Met SDK kunt u de software integreren met de applicatie. Hierdoor hebt u met een mobiel apparaat overal ter wereld toegang tot diensten.
Welke acties kunt u uitvoeren met een mobiele SDK?
Met de mobiele SDK kunt u de software integreren met de applicatie. Hierdoor kunt u het gebied van uw activiteiten uitbreiden. De activiteiten die kunnen worden uitgevoerd met de Mobile SDK zijn het maken, bekijken en becommentariëren van tickets en toegang tot de kennisbank, indien ondersteund door helpdesksoftware.
Nederlandse klantenervaring software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.
Stressvrije software voor ondersteuning van sociale media
LiveAgent is een goede tool voor het beheer van sociale media, waarmee bedrijven hun klantenbetrokkenheid en klantenbehoud kunnen verbeteren. Door uitzonderlijke klantenservice te bieden, kunnen bedrijven tevreden klanten behouden en hun klantentevredenheid verhogen. Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd van LiveAgent en hebben succesverhalen en getuigenissen gedeeld. LiveAgent past zich aan aan de bedrijfsgrootte en sector en heeft organisaties van alle typen en groottes geholpen, inclusief start-ups, ondernemingen, overheid, onderwijs en NGO's in verschillende industrieën.
Op zoek naar gratis kennisbank software?
Gratis proberen van Nederlandse kennisbank software zonder kredietkaart. LiveAgent helpt bedrijven met klantenservice via diverse communicatiekanalen. Het platform biedt ook alternatieven voor Hesk, Helpshift en samenwerkingssoftware.
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties, die spraakcommunicatie stroomlijnt en de klanttevredenheid verbetert. Het biedt geïntegreerde communicatiekanalen en tools voor contactbeheer, en is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. Met ondersteuning voor verschillende apparaten, waaronder koptelefoons, browsers, mobiele apps en hardwaretelefoons, biedt LiveAgent een kosteneffectieve oplossing voor sales en support. Probeer het vandaag nog gratis.