Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
LiveAgent is een klantenservice platform met verschillende communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media integraties. Het biedt ook functies zoals Online bezoekers om het gedrag van bezoekers te begrijpen en de klantenondersteuning efficiënter te maken. LiveAgent is een alternatief voor Gist, Kustomer en Intercom.
De beste gedeelde mailbox op de markt
De gedeelde inbox verbetert de productiviteit van vertegenwoordigers door tijdverspilling te verminderen. Het houdt gegevens veilig en lost het probleem van informatie delen op.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar