Op zoek naar een Zopim-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Zopim-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar betere live chatsoftware voor uw bedrijf? LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenservice met inbegrip van alle relevante kanalen, een betrouwbaar ticketsysteem en een eerlijk prijskaartje.

Of het nu gaat om email, sociale media, callcenter, kennisbank of live chat, LiveAgent staat elke dag 24/7 voor u klaar.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Statistic icon

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Money Bag

Betaalbare prijzen

LiveAgent is verkrijgbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Bespaar meer met LiveAgent

Zopim versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Zopim
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt ticketing in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt Live Chat in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt een callcenter in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt Selfservice in abonnement voor €121/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoorddiger/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt een kennisbank in abonnement voor €121/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt een klantenforum in abonnement voor €152/vertegenwoordiger/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt API-functies in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functie in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/vertegenwoordiger/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zopim biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Zopim biedt onbeperkt 24/7 ondersteuning als Ad-on.
app installation - illustration

Sterk alternatief voor Zopim

Ontvang een sterke oplossing voor uw helpdesk met LiveAgent.

Naast een sterke live chat, biedt LiveAgent u andere geweldige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen de best mogelijke klantenondersteuning te bieden. En dat allemaal voor een prijs die uw budget niet verpest.

De snelste live chat

Live chat is één van de handigste tools voor vertegenwoordigers van de klantenondersteuning. Het zorgt voor een snelle interactie met klanten, rechtstreeks vanaf uw website. Bij live chat is onmiddellijke communicatie het allerbelangrijkste en daarom moet het zo snel mogelijk werken.

LiveAgent is er trots op de snelste live chatwidget op de markt te hebben, met chatsnelheden van 2,5 seconden.

Watch the website loading time
Savings illustration

Ontvang alle tools voor een geweldige prijs

Een geweldige software voor klantenondersteuning hoeft u niet veel geld te kosten. LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen die uw budget niet verpesten. Ze bevatten tal van tools, functies en integraties om u alles te bieden wat u nodig heeft om uw klanten te ondersteunen.

Bekijk onze abonnementen en lees verder.

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

    “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klaar voor een andere oplossing?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het Zopim-alternatief?

LiveAgent is een uitstekend Zopim-alternatief als uw bedrijf adequate klantenondersteuning wil bieden op meerdere platforms. Bijvoorbeeld email, oproepen, klantenportaal, live chat, sociale media, forum en meer. Als resultaat worden alle vragen van klanten verzameld en omgezet in tickets in het LiveAgent-dashboard.

Hoe kunt u migreren vanuit Zopim?

LiveAgent is software met veel functies die een migratie plug-in biedt. Met de plug-in kunt u snel essentiële gegevens naar LiveAgent overbrengen, zoals tickets, tags, contacten en meer.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo