Bent u op zoek naar betere live chatsoftware voor uw bedrijf? LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenservice met inbegrip van alle relevante kanalen, een betrouwbaar ticketsysteem en een eerlijk prijskaartje.
Of het nu gaat om email, sociale media, callcenter, kennisbank of live chat, LiveAgent staat elke dag 24/7 voor u klaar.
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is verkrijgbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zopim
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt ticketing in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt Live Chat in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt een callcenter in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zopim biedt Selfservice in abonnement voor €121/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zopim biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zopim biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zopim biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoorddiger/maand.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zopim biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt een kennisbank in abonnement voor €121/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt een klantenforum in abonnement voor €152/vertegenwoordiger/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt API-functies in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functie in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/vertegenwoordiger/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Zopim biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Zopim biedt onbeperkt 24/7 ondersteuning als Ad-on.
|
Ontvang een sterke oplossing voor uw helpdesk met LiveAgent.
Naast een sterke live chat, biedt LiveAgent u andere geweldige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen de best mogelijke klantenondersteuning te bieden. En dat allemaal voor een prijs die uw budget niet verpest.
Live chat is één van de handigste tools voor vertegenwoordigers van de klantenondersteuning. Het zorgt voor een snelle interactie met klanten, rechtstreeks vanaf uw website. Bij live chat is onmiddellijke communicatie het allerbelangrijkste en daarom moet het zo snel mogelijk werken.
LiveAgent is er trots op de snelste live chatwidget op de markt te hebben, met chatsnelheden van 2,5 seconden.
Een geweldige software voor klantenondersteuning hoeft u niet veel geld te kosten. LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen die uw budget niet verpesten. Ze bevatten tal van tools, functies en integraties om u alles te bieden wat u nodig heeft om uw klanten te ondersteunen.
Bekijk onze abonnementen en lees verder.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een LiveHelpNow-alternatief?
LiveAgent is kosteneffectiever in vergelijking met andere helpdeskoplossingen en heeft meer dan 175 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Bekijk meer.
Op zoek naar een Vocalcom-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent de beste Vocalcom-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en op elk moment opzegbaar!
Op zoek naar een LiveCall-alternatief?
Wilt u betere telefonische ondersteuning? Probeer LiveAgent dat veel meer kan dan alleen telefoneren. Lees meer over de voordelen en belangrijkste functies van de helpdesk van LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team