Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis vanuit Gorgias.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreer van Gorgias naar LiveAgent

Overweegt u migratie van uw huidige helpdesksoftware naar LiveAgent? Zet uw helpdeskrecord, contacten en meer over naar uw nieuwe helpdesksoftware en word lid van de LiveAgent-community.

Ons ondersteuningsteam zal u graag helpen met de datamigratie vanaf uw huidige klantensericesoftware.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Gorgias versus LiveAgent vergelijking

Functie Liveagent Gorgias
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Gorgias biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Gorgias biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter.
Gorgias biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Gorgias biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Gorgias biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Gorgias biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Gorgias biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Gorgias biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integration.
Gorgias biedt een WhatsApp-integration.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Gorgias biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Gorgias biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Gorgias biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Gorgias biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Gorgias biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Gorgias biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Gorgias biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Gorgias biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Gorgias biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Gorgias biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespeksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Gorgias biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Gorgias biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €60/maand.
Create self service portal in LiveAgent

Migreren van Gorgias naar LiveAgent

Als u uw ondersteuningsteam samen met uw inbox, geschiedenisinformatie, vertegenwoordigersprofielen, kennisbankrecord, filtergegevens en al het andere naar LiveAgent wilt migreren, kunt u dit met onze gratis proefversie doen. Klik gewoon op de onderstaande knop.

Welk gegevens kunt u migreren vanuit Gorgias?

Mensen

Migreer uw beheerders, vertegenwoordigers- en klantenprofielen.

Tickets

Migreer uw tickets samen met uw ticketgeschiedenis.

Tags

Migreer uw tags en afdelingen.

Bied de beste klantenservice aan

Gorgias doet z’n job wonderbaarlijk maar niet elke klantenserviceoplossing is voor iedereen. Probeer de migratie van ondersteuningsdesk naar LiveAgent en bekijk of het bij uw ondersteuningspersoneel past en of ze een betere klantenervaring kunnen verstrekken met onze klantenservicesoftware.

LiveAgent biedt een betrouwbare set aan gereedschappen, vele ondersteuningskanalen, handige functies en vele integraties voor uw teamleden. Haal voordeel uit integraties en functies zoals Facebook, Instagram, Shopify, videobellen, ticketgeschiedenis, live chat functie of kennisbankgeschiedenis. Sluit u aan bij onze gemeenschap met geweldige klantenervaringen en start uw migratieproject vandaag nog.

get inspired

Voordelen van datamigratie naar LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Geweldige klantenservice

24/7 klantenondersteuning voor nieuwe en bestaande klanten, het zal u niet teleurstellen wanneer u het nodig hebt.

Web helpdesk icon

Volledig uitgeruste klantenservicesoftware

Online gereedschappen, functies en integraties om uw  ondersteuningsafdeling een efficiënte afdeling te maken.

Reports

Rendement op investering

Verander inkomende telefoontjes van klanten in redement op investering. Geweldige ondersteuning betekent een betere verkoop.

Sandbox

Meerdere ondersteunde talen

Uw online ondersteuningscentrum kan uw taal en de taal van uw klanten spreken.

increase availability

Klaar voor de migratie van uw helpdesk?

Probeer ons gratis uit of migreer uw gegevens. Word lid van de tevreden klantencommunity van LiveAgent.

Klik op de onderstaande knop voor een gratis proefversie of neem contact met ons op als u geïnteresseerd bent in een migratie-plug-in. We hebben er nog geen, maar we zullen het aan onze lijst toevoegen.

Wat onze bestaande klanten over ons zeggen

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Gorgias migratie
Ben je op zoek om je data van Samanage naar een andere oplossing te migreren? Neem een kijkje bij LiveAgent en zie wat de voordelen zijn. Start je gratis proef vandaag.

Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en handige tools voor klantenbeheer. Het platform heeft meer dan 175 functies en integraties, 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten. LiveAgent biedt een gratis proefperiode en verschillende maandelijkse prijsopties, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Het is de best beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en de ultieme helpdesk oplossing met handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Door over te stappen naar LiveAgent kunt u meer besparen en uw rendement op investering verhogen. U kunt kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Het migreren van Chaport naar LiveAgent biedt veel voordelen, waaronder de uitstekende klantenservice en de ultieme helpdesk oplossing. Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor een van de drie betalende abonnementen.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent is een top-rated helpdesksoftware voor kleine en middelgrote bedrijven, met ondersteuning via e-mail, sociale media en telefoonintegratie. Het biedt verschillende abonnementen met handige rapportagefuncties en integraties met sociale media. LiveAgent wordt geprezen voor de verbeterde responstijd en klantenservice, en het migreren vanuit andere software zoals HappyFox, Vocalcom, Front en Extend is mogelijk. Er is een gratis proefperiode beschikbaar zonder creditcard. Kies uit verschillende abonnementen met 24/7 ondersteuning en meer dan 175 functies.

Op zoek naar een oplossing om uw gegevens van HelpCrunch naar een andere software te migreren? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020 die gratis klantenbeheersoftware biedt met 24/7 ondersteuning en geen installatiekosten of kredietkaart nodig heeft. Het biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen, migratie van gegevens vanuit verschillende software en tal van functies en integraties tegen een geweldige prijs. LiveAgent is geschikt als alternatief voor Intercom, CallHub, Vocalcom en Samanage.

Wilt u uw gegevens van Gist naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van Gist naar LiveAgent?

Het gegeven tekst bevat informatie over de diensten en contactgegevens van LiveAgent, een bedrijf dat klantenservice- en communicatiesoftware oplossingen aanbiedt. Na aanmelding voor hun diensten, wordt een bericht met inloggegevens naar uw emailadres gestuurd zodra uw account is geïnstalleerd. Het opstarten van uw LiveAgent kan worden gevolgd via uw dashboard en er wordt een persoonlijk gesprek aangeboden om meer te weten te komen over de diensten die het bedrijf aanbiedt. Cookiebeleid en privacybeleid zijn van toepassing.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Ondernemingshelpdesksoftware kan communicatie van klanten verzamelen in één interface, inclusief emails, live chats, sociale media en oproepen. Dit kan taken automatiseren om een efficiënte workflow te creëren en voordelen zijn onder meer hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten en kortere responstijden. Helpdesksoftware voor grote ondernemingen biedt hulp aan klanten en kan efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren. LiveAgent biedt dergelijke softwareopties en bijkomende ondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo