Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens vandaag nog vanuit LiveHelpNow.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
migration animation
Migration background

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

LiveAgent biedt een gratis proefversie van de software aan, zodat u vandaag nog kunt beginnen met het overzetten van uw gegevens. Ervaar de kracht van LiveAgent en leer hoe het u en uw bedrijf kan helpen. Krijg toegang tot ons ticketsysteem, ondersteund door geweldige tools, functies en integraties.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

LiveHelpNow versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent LiveHelpNow
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
LiveHelpNow biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
LiveHelpNow biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LiveHelpNow biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Selfserviceportaal.
LiveHelpNow biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
LiveHelpNow biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LiveHelpNow biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
WhatsApp
LiveHelpNow biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
LiveHelpNow biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveHelpNow biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
LiveHelpNow biedt automatisering en regels.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
LiveHelpNow biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LiveHelpNow biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt video-oproepen.
LiveHelpNow biedt geen video-oproepen.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
LiveHelpNow biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LiveHelpNow biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
LiveHelpNow biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LiveHelpNow biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Gegevens migratie van de ene oplossing naar de andere

Migreer vandaag nog!

Upgrade naar een op tickets gebaseerd helpdesksysteem dat alle klantenkanalen ondersteunt. Integreer email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber.

Wilt u het zelf afhandelen?

LiveAgent ondersteunt migratieplug-ins voor verschillende software en we werken momenteel aan een LiveHelpNow migratieplug-in. Blijf ons volgen voor meer informatie!

Migreer zelf uw gegevens naar LiveAgent

Welk soort data kan ik migreren vanaf LiveHelpNow?

Mensen

Draag vertegenwoordigers, admins, eindgebruikers en klanten met gemak over.

Labels

Draag al uw afdelings- en ticketlabels over.

Tickets

Draag tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden over.

Klaar om te migreren van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bekijk enkele leuke voordelen die u krijgt wanneer u overschakelt naar LiveAgent

Klant geeft beoordeling voor service op mobiele telefoon

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. Wij zijn er wanneer u ons nodig hebt.

Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Ultieme helpdesk oplossing

Nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig hebt.

Persoon die documenten in het net verzamelt

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Krijg LiveAgent voor volledig gratis of kies uit één van onze drie betalende abonnementen.

Meertalige ondersteuning inbegrepen

Kies je taal

Kies uit één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit LiveHelpNow

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Migreren vanuit andere software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

Related Articles to LiveHelpNow migratie
Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Gratis proefperiode

Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Elk ticket heeft zijn eigen leven. Opgelost, open, nieuw, etc. Wanneer er een specifiek ticket is dat een specifieke zorg nodig heeft, kan de status worden aangepast.

Aangepaste status

Ontdek hoe aangepaste statussen in LiveAgent uw klantenservice kunnen optimaliseren. Pas ticketstatussen aan uw bedrijfsprocessen aan voor nauwkeurigere ondersteuning. Start vandaag nog uw gratis proefperiode zonder verplichtingen!

Een ondersteuningsticket beschrijft een interactie tussen klanten en klantenservicevertegenwoordigers. Het is een inkomende vraag over een bedrijf, hun product of dienst.

Ondersteuningsticket

Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x