Schakel over naar onze klantencommunicatiesoftware en laat uw klanten u gemakkelijk bereiken via hun favoriete kanalen. Verbeter uw klanteninteracties met emailticketing, live chat, sociale media, callcenter a> of kennisbank.
Alles is beschikbaar in één verenigd systeem gemaakt voor gemakkelijk gebruik. Start vandaag uw gratis proefperiode en verbeter de klantentevredenheid verder met LiveAgent.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Tidio
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Tidio biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt Live Chat in abonnement voor €46/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Tidio biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Tidio biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39 /maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Tidio biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €46/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Tidio biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Tidio biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Tidio biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Tidio biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Tidio biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Tidio biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt API-functies in een abonnement voor €46/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Tidio biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Tidio biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte gesschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
|
Tidio biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen..
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Tidio biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Tidio -biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor $15 /vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €46/maand.
|
Chatservice is een snelle en betrouwbare optie voor klantencommunicatie. De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden . Het wordt ook ondersteund door geweldige functies die de klantenbetrokkenheid en de productiviteit van vertegenwoordigers kunnen verbeteren.
Met realtime typeweergave kunt u zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken, terwijl proactieve chatuitnodigingen moedigen klanten aan contact met u op te nemen. Bekijk de volledige lijst met functies of probeer ze uit.
Tidio-chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Niet elke helpdesk kan echter vertrouwen op alleen chat om geweldige klantenondersteuning te bieden. Daarom biedt LiveAgent emailticketing, live chat, callcenter, klanteenportaal, Viber en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram.
Bouw betere klantenrelaties op en laat uw klanten u bereiken vanaf elke belangrijke online plaats. Probeer het vandaag nog en kijk hoe u uw helpdesk kunt verbeteren met ticketing via meerdere kanalen.
LiveAgent wordt ondersteund door geavanceerde functies voor elke tool en elk communicatiekanaal dat beschikbaar is in uw abonnement. Beheer uw contacten en gebruik geavanceerde filtering om inkomende berichten van uw klanten te sorteren. Maak aangepaste IVR-structuren voor uw callcenter.
Maak aangepaste chat en belknoppen of pas uw branding en artikelstijl aan in uw klantenportaal. Bekijk devolledige lijst met functies om te zien wat u kunt doen met LiveAgent.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
We begrijpen dat het bieden van klantenondersteuning een moeilijke taak kan zijn als er niemand is om u te helpen. Daarom is onze klantenondersteuning 24/7 beschikbaar voor iedereen die iets nieuws wil leren of hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem.
LiveAgent heeft veel tevreden klanten en u kunt er ook een worden. Start vandaag uw gratis proefperiode en kijk hoe we het doen of bekijk onze beoordelingen en lees waarom klanten zijn overgestapt op LiveAgent.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Verbeter vandaag uw gesprekken met klanten en start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig om dit te doen. Wilt u meer weten? Neem een kijk op onze webpagina en blader door voor meer informatie over LiveAgent. Bekijk zeker onze tourvideo om LiveAgent in actie te zien.
Ontdek de uitgebreide Tidio chatbot beoordeling: met een indrukwekkende 4.7/5 score op vertrouwde portals, biedt Tidio naadloze klantondersteuning en soepele integraties. Kies uit gratis en betaalde plannen vanaf €15.66/maand. Ideaal voor bedrijven die hun klantenservice willen verbeteren. Bezoek nu voor meer informatie!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team