Op zoek naar een Tidio-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Tidio-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Schakel over naar onze klantencommunicatiesoftware en laat uw klanten u gemakkelijk bereiken via hun favoriete kanalen. Verbeter uw klanteninteracties met emailticketing, live chat, sociale media, callcenter a> of kennisbank.

Alles is beschikbaar in één verenigd systeem gemaakt voor gemakkelijk gebruik. Start vandaag uw gratis proefperiode en verbeter de klantentevredenheid verder met LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

Tidio vs LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Tidio
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Tidio biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt Live Chat in abonnement voor €46/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Tidio biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Tidio biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39 /maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Tidio biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €46/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Tidio biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Tidio biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Tidio biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Tidio biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Tidio biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Tidio biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt API-functies in een abonnement voor €46/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Tidio biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Tidio biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte gesschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
Tidio biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen..
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Tidio biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Tidio -biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor $15 /vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €46/maand.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

De snelste chattool op de markt

Chatservice is een snelle en betrouwbare optie voor klantencommunicatie. De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden . Het wordt ook ondersteund door geweldige functies die de klantenbetrokkenheid en de productiviteit van vertegenwoordigers kunnen verbeteren.

Met realtime typeweergave kunt u zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken, terwijl proactieve chatuitnodigingen moedigen klanten aan contact met u op te nemen. Bekijk de volledige lijst met functies of probeer ze uit.

Behandel chatgesprekken als een professional met ons chatplatform

Los klantenvragen op via meer kanalen

Tidio-chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Niet elke helpdesk kan echter vertrouwen op alleen chat om geweldige klantenondersteuning te bieden. Daarom biedt LiveAgent emailticketing, live chat, callcenter, klanteenportaal, Viber en sociale mediaFacebook, Twitter en Instagram.

Bouw betere klantenrelaties op en laat uw klanten u bereiken vanaf elke belangrijke online plaats. Probeer het vandaag nog en kijk hoe u uw helpdesk kunt verbeteren met ticketing via meerdere kanalen.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Een helpdeskplatform met intelligente berichtenroutering

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Beheer van klantenervaringen eenvoudiger gemaakt

LiveAgent wordt ondersteund door geavanceerde functies voor elke tool en elk communicatiekanaal dat beschikbaar is in uw abonnement. Beheer uw contacten en gebruik geavanceerde filtering om inkomende berichten van uw klanten te sorteren. Maak aangepaste IVR-structuren voor uw callcenter.

Maak aangepaste chat en belknoppen of pas uw branding en artikelstijl aan in uw klantenportaal. Bekijk devolledige lijst met functies om te zien wat u kunt doen met LiveAgent.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

We kunnen u een geweldige gebruikerservaring laten zien

We begrijpen dat het bieden van klantenondersteuning een moeilijke taak kan zijn als er niemand is om u te helpen. Daarom is onze klantenondersteuning 24/7 beschikbaar voor iedereen die iets nieuws wil leren of hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem.

LiveAgent heeft veel tevreden klanten en u kunt er ook een worden. Start vandaag uw gratis proefperiode en kijk hoe we het doen of bekijk onze beoordelingen en lees waarom klanten zijn overgestapt op LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om ons klantenondersteuningsplatform te proberen?

Verbeter vandaag uw gesprekken met klanten en start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig om dit te doen. Wilt u meer weten? Neem een ​​​​kijk op onze webpagina en blader door voor meer informatie over LiveAgent. Bekijk zeker onze tourvideo om LiveAgent in actie te zien.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is Tidio en wat zijn de beste alternatieven?

Tidio is chatsoftware voor klanten met veel geweldige functies. Een van de beste alternatieven is LiveAgent, dat ticketing via meerdere kanalen en een snelle chatwidget met ongelooflijke snelheden biedt.

Op zoek naar een alternatief voor Tidio?

Probeer LiveAgent en ontdek waarom ticketing via meerdere kanalen goed werkt voor uw klanten. Behandel emails, live chat, callcenter, klantenportaal en zelfs Viber, Facebook, Twitter en Instagram.

Wat zijn de voordelen van Tidio alternatieve LiveAgent?

LiveAgent biedt eerlijke abonnementen voor hunl ticketsysteem via meerdere kanalen. Het kan ook meer communicatiekanalen aan en biedt geweldige 24/7 ondersteuning voor hun klanten

Related Articles to Tidio alternatief
Als u op zoek bent naar een krachtig alternatief voor Kayako, overweeg dan LiveAgent. Het heeft de snelste chatwidget op de markt en heeft meer dan 179 handige helpdeskfuncties

Op zoek naar een Kayako-alternatief?

LiveAgent is een sterke concurrent voor Kayako als het gaat om helpdesksoftware. Met 4 scherp geprijsde kernpakketten en extra functies zoals rapportage- en analysefuncties en automatisering, biedt LiveAgent meer waarde voor uw geld. U kunt een gratis proefperiode van 14 dagen starten zonder kredietkaart nodig te hebben. Overweeg LiveAgent als u op zoek bent naar een volledig uitgerust Kayako-alternatief.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven als een effectieve klantenservice tool die de communicatie met klanten versnelt en de klantentevredenheid verbetert. Het kan helpen bij het categoriseren van tickets en bijhouden van statistieken. Gebruikers hebben opgemerkt dat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties. Bovendien heeft het bedrijven geholpen om hun responstijd te verbeteren, de verkoop te verhogen en de conversieratio van betalende klanten te verhogen. Over het algemeen wordt het product ten zeerste aanbevolen als een betere oplossing dan andere producten met vergelijkbare prijspunten.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Op zoek naar een Gorgias-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

Dixa Alternatief 2

Dixa Alternatief 2

De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.

LiveAgent is de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw helpdesk. Het ticketsysteem van LiveAgent regelt alles voor u.

Op zoek naar een Tawk-alternatief?

LiveAgent en Tawk bieden beide een klantenforum en API-functies aan, maar LiveAgent heeft ook automatisering en regels, IVR-functies, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames. Beide hebben onbeperkte geschiedenis, websites, chatknoppen, tickets/mails en 24/7 ondersteuning. Beide bieden ticketing, live chat en een callcenter aan, maar alleen LiveAgent biedt een selfserviceportaal en integraties met Facebook, Twitter, Instagram en Viber. LiveAgent lijkt dus meer functies te hebben dan Tawk.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo