Schakel over naar onze klantencommunicatiesoftware en laat uw klanten u gemakkelijk bereiken via hun favoriete kanalen. Verbeter uw klanteninteracties met emailticketing, live chat, sociale media, callcenter a> of kennisbank.
Alles is beschikbaar in één verenigd systeem gemaakt voor gemakkelijk gebruik. Start vandaag uw gratis proefperiode en verbeter de klantentevredenheid verder met LiveAgent.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Tidio |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Tidio biedt geen ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | Tidio biedt Live Chat in abonnement voor €46/maand. | |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Tidio biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Tidio biedt geen selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39 /maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Tidio biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €46/maand. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Tidio biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Tidio biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Tidio biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Tidio biedt geen kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Tidio biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Tidio biedt geen automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand. | Tidio biedt API-functies in een abonnement voor €46/maand. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Tidio biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Tidio biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte gesschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Tidio biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €46/maand. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand . | Tidio biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €46/maand. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. | Tidio biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €46/maand. |
Onbeperkte tickets/mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Tidio biedt geen onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Tidio -biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor $15 /vertegenwoordiger/maand. | Tidio biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €46/maand. |
Chatservice is een snelle en betrouwbare optie voor klantencommunicatie. De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden . Het wordt ook ondersteund door geweldige functies die de klantenbetrokkenheid en de productiviteit van vertegenwoordigers kunnen verbeteren.
Met realtime typeweergave kunt u zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken, terwijl proactieve chatuitnodigingen moedigen klanten aan contact met u op te nemen. Bekijk de volledige lijst met functies of probeer ze uit.
Tidio-chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Niet elke helpdesk kan echter vertrouwen op alleen chat om geweldige klantenondersteuning te bieden. Daarom biedt LiveAgent emailticketing, live chat, callcenter, klanteenportaal, Viber en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram.
Bouw betere klantenrelaties op en laat uw klanten u bereiken vanaf elke belangrijke online plaats. Probeer het vandaag nog en kijk hoe u uw helpdesk kunt verbeteren met ticketing via meerdere kanalen.
LiveAgent wordt ondersteund door geavanceerde functies voor elke tool en elk communicatiekanaal dat beschikbaar is in uw abonnement. Beheer uw contacten en gebruik geavanceerde filtering om inkomende berichten van uw klanten te sorteren. Maak aangepaste IVR-structuren voor uw callcenter.
Maak aangepaste chaten belknoppen of pas uw branding en artikelstijl aan in uw klantenportaal. Bekijk devolledige lijst met functies om te zien wat u kunt doen met LiveAgent.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
We begrijpen dat het bieden van klantenondersteuning een moeilijke taak kan zijn als er niemand is om u te helpen. Daarom is onze klantenondersteuning 24/7 beschikbaar voor iedereen die iets nieuws wil leren of hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem.
LiveAgent heeft veel tevreden klanten en u kunt er ook een worden. Start vandaag uw gratis proefperiode en kijk hoe we het doen of bekijk onze beoordelingen en lees waarom klanten zijn overgestapt op LiveAgent.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Verbeter vandaag uw gesprekken met klanten en start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig om dit te doen. Wilt u meer weten? Neem een kijk op onze webpagina en blader door voor meer informatie over LiveAgent. Bekijk zeker onze tourvideo om LiveAgent in actie te zien.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.