Schakel over naar onze klantencommunicatiesoftware en laat uw klanten u gemakkelijk bereiken via hun favoriete kanalen. Verbeter uw klanteninteracties met emailticketing, live chat, sociale media, callcenter a> of kennisbank.
Alles is beschikbaar in één verenigd systeem gemaakt voor gemakkelijk gebruik. Start vandaag uw gratis proefperiode en verbeter de klantentevredenheid verder met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Tidio
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Tidio biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt Live Chat in abonnement voor €46/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Tidio biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Tidio biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39 /maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Tidio biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €46/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Tidio biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Tidio biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Tidio biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Tidio biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Tidio biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Tidio biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt API-functies in een abonnement voor €46/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Tidio biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Tidio biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte gesschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
|
Tidio biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen..
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €46/maand.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Tidio biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Tidio -biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor $15 /vertegenwoordiger/maand.
|
Tidio biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €46/maand.
|
Chatservice is een snelle en betrouwbare optie voor klantencommunicatie. De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden . Het wordt ook ondersteund door geweldige functies die de klantenbetrokkenheid en de productiviteit van vertegenwoordigers kunnen verbeteren.
Met realtime typeweergave kunt u zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken, terwijl proactieve chatuitnodigingen moedigen klanten aan contact met u op te nemen. Bekijk de volledige lijst met functies of probeer ze uit.
Tidio-chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Niet elke helpdesk kan echter vertrouwen op alleen chat om geweldige klantenondersteuning te bieden. Daarom biedt LiveAgent emailticketing, live chat, callcenter, klanteenportaal, Viber en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram.
Bouw betere klantenrelaties op en laat uw klanten u bereiken vanaf elke belangrijke online plaats. Probeer het vandaag nog en kijk hoe u uw helpdesk kunt verbeteren met ticketing via meerdere kanalen.
LiveAgent wordt ondersteund door geavanceerde functies voor elke tool en elk communicatiekanaal dat beschikbaar is in uw abonnement. Beheer uw contacten en gebruik geavanceerde filtering om inkomende berichten van uw klanten te sorteren. Maak aangepaste IVR-structuren voor uw callcenter.
Maak aangepaste chat en belknoppen of pas uw branding en artikelstijl aan in uw klantenportaal. Bekijk devolledige lijst met functies om te zien wat u kunt doen met LiveAgent.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
We begrijpen dat het bieden van klantenondersteuning een moeilijke taak kan zijn als er niemand is om u te helpen. Daarom is onze klantenondersteuning 24/7 beschikbaar voor iedereen die iets nieuws wil leren of hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem.
LiveAgent heeft veel tevreden klanten en u kunt er ook een worden. Start vandaag uw gratis proefperiode en kijk hoe we het doen of bekijk onze beoordelingen en lees waarom klanten zijn overgestapt op LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Verbeter vandaag uw gesprekken met klanten en start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig om dit te doen. Wilt u meer weten? Neem een kijk op onze webpagina en blader door voor meer informatie over LiveAgent. Bekijk zeker onze tourvideo om LiveAgent in actie te zien.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Tidio is chatsoftware voor klanten met veel geweldige functies. Een van de beste alternatieven is LiveAgent, dat ticketing via meerdere kanalen en een snelle chatwidget met ongelooflijke snelheden biedt.
LiveAgent biedt eerlijke abonnementen voor hunl ticketsysteem via meerdere kanalen. Het kan ook meer communicatiekanalen aan en biedt geweldige 24/7 ondersteuning voor hun klanten
Op zoek naar een Kayako-alternatief?
LiveAgent is een sterke concurrent voor Kayako als het gaat om helpdesksoftware. Met 4 scherp geprijsde kernpakketten en extra functies zoals rapportage- en analysefuncties en automatisering, biedt LiveAgent meer waarde voor uw geld. U kunt een gratis proefperiode van 14 dagen starten zonder kredietkaart nodig te hebben. Overweeg LiveAgent als u op zoek bent naar een volledig uitgerust Kayako-alternatief.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven als een effectieve klantenservice tool die de communicatie met klanten versnelt en de klantentevredenheid verbetert. Het kan helpen bij het categoriseren van tickets en bijhouden van statistieken. Gebruikers hebben opgemerkt dat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties. Bovendien heeft het bedrijven geholpen om hun responstijd te verbeteren, de verkoop te verhogen en de conversieratio van betalende klanten te verhogen. Over het algemeen wordt het product ten zeerste aanbevolen als een betere oplossing dan andere producten met vergelijkbare prijspunten.
Op zoek naar een Gorgias-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.
Op zoek naar een Tawk-alternatief?
LiveAgent en Tawk bieden beide een klantenforum en API-functies aan, maar LiveAgent heeft ook automatisering en regels, IVR-functies, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames. Beide hebben onbeperkte geschiedenis, websites, chatknoppen, tickets/mails en 24/7 ondersteuning. Beide bieden ticketing, live chat en een callcenter aan, maar alleen LiveAgent biedt een selfserviceportaal en integraties met Facebook, Twitter, Instagram en Viber. LiveAgent lijkt dus meer functies te hebben dan Tawk.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar