Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Tidio-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een Tidio-alternatief?

Schakel over naar onze klantencommunicatiesoftware en laat uw klanten u gemakkelijk bereiken via hun favoriete kanalen. Verbeter uw klanteninteracties met emailticketing, live chat, sociale media, callcenter of kennisbank.

Alles is beschikbaar in één verenigd systeem gemaakt voor gemakkelijk gebruik. Start vandaag uw gratis proefperiode en verbeter de klantentevredenheid verder met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Tidio vs LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Tidio
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Tidio biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt Live Chat in abonnement voor €46/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Tidio biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Tidio biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39 /maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Tidio biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €46/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Tidio biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Tidio biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Tidio biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Tidio biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Tidio biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Tidio biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15 /vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt API-functies in een abonnement voor €46/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Tidio biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Tidio biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte gesschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
Tidio biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen..
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €46/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Tidio biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Tidio -biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor $15 /vertegenwoordiger/maand.
Tidio biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €46/maand.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

De snelste chattool op de markt

Chatservice is een snelle en betrouwbare optie voor klantencommunicatie. De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden . Het wordt ook ondersteund door geweldige functies die de klantenbetrokkenheid en de productiviteit van vertegenwoordigers kunnen verbeteren.

Met realtime typeweergave kunt u zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken, terwijl proactieve chatuitnodigingen moedigen klanten aan contact met u op te nemen. Bekijk de volledige lijst met functies of probeer ze uit.

Behandel chatgesprekken als een professional met ons chatplatform

Los klantenvragen op via meer kanalen

Tidio-chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Niet elke helpdesk kan echter vertrouwen op alleen chat om geweldige klantenondersteuning te bieden. Daarom biedt LiveAgent emailticketing, live chat, callcenter, klanteenportaal, Viber en sociale mediaFacebook, Twitter en < a href="https://www.liveagent.com/features/instagram/">Instagram.

Bouw betere klantenrelaties op en laat uw klanten u bereiken vanaf elke belangrijke online plaats. Probeer het vandaag nog en kijk hoe u uw helpdesk kunt verbeteren met ticketing via meerdere kanalen.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Een helpdeskplatform met intelligente berichtenroutering

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Beheer van klantenervaringen eenvoudiger gemaakt

LiveAgent wordt ondersteund door geavanceerde functies voor elke tool en elk communicatiekanaal dat beschikbaar is in uw abonnement. Beheer uw contacten en gebruik geavanceerde filtering om inkomende berichten van uw klanten te sorteren. Maak aangepaste IVR-structuren voor uw callcenter.

Maak aangepaste chat en belknoppen of pas uw branding en artikelstijl aan in uw klantenportaal. Bekijk devolledige lijst met functies om te zien wat u kunt doen met LiveAgent.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.

Tidio alternatief
30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

We kunnen u een geweldige gebruikerservaring laten zien

We begrijpen dat het bieden van klantenondersteuning een moeilijke taak kan zijn als er niemand is om u te helpen. Daarom is onze klantenondersteuning 24/7 beschikbaar voor iedereen die iets nieuws wil leren of hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem< /strong>.

LiveAgent heeft veel tevreden klanten en u kunt er ook een worden. Start vandaag uw gratis proefperiode en kijk hoe we het doen of bekijk onze beoordelingen en lees waarom klanten zijn overgestapt op LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om ons klantenondersteuningsplatform te proberen?

Verbeter vandaag uw gesprekken met klanten en start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig om dit te doen. Wilt u meer weten? Neem een ​​​​kijk op onze webpagina en blader door voor meer informatie over LiveAgent. Bekijk zeker onze tourvideo om LiveAgent in actie te zien.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is Tidio en wat zijn de beste alternatieven?

Tidio is chatsoftware voor klanten met veel geweldige functies. Een van de beste alternatieven is LiveAgent, dat ticketing via meerdere kanalen en een snelle chatwidget met ongelooflijke snelheden biedt.

Op zoek naar een alternatief voor Tidio?

Probeer LiveAgent en ontdek waarom ticketing via meerdere kanalen goed werkt voor uw klanten. Behandel emails, live chat, callcenter, klantenportaal en zelfs Viber, Facebook, Twitter en Instagram.

Wat zijn de voordelen van Tidio alternatieve LiveAgent?

LiveAgent biedt eerlijke abonnementen voor hunl ticketsysteem via meerdere kanalen. Het kan ook meer communicatiekanalen aan en biedt geweldige 24/7 ondersteuning voor hun klanten

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo