Clockify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Integratiegids voor accounts die worden gehost op het LiveAgent-domein
- Maak een Clockify-account aan
- Nadat u uw Chrome-extensie heeft gedownload, zorgt u ervoor dat u bent ingelogd op uw Clockify-account
- Log in op uw LiveAgent-account of vernieuw het als u het al open had
- Open een ticket en u zal de Clockify-timer kunnen zien in het ticketinformatieveld, zoals hieronder weergegeven
- De Clockify-timer wordt ook weergegeven in de kennisbank bij het bewerken van artikelen
De integratiegids van Clockify door uzelf gehoste accounts
- Maak een Clockify-account aan
- Nadat u uw Chrome-extensie heeft gedownload, zorgt u ervoor dat u bent ingelogd op uw Clockify-account
- Klik op de Clockify-extensie in uw browser
- Klik op Integraties
- Kies LiveAgent uit de selectie onderaan. Houd er rekening mee dat ze niet in alfabetische volgorde worden weergegeven, waardoor u LiveAgent handmatig in de lijst moet zoeken.
- Vernieuw uw vertegenwoordigerspaneel in LiveAgent en u bent klaar!
Wat is Clockify?
Clockify is een gratis webtijdregistratie- en urenregistratie-app voor teams van elke omvang en is gratis beschikbaar voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Clockify om op te volgen hoeveel tijd u besteedt aan het afhandelen van tickets en het bewerken van kennisbankartikels. Verbeter uw productiviteit en winstgevendheid en houd logboeken van teamactiviteiten bij.
Frequently Asked Questions
Wat is Clockify?
Cpify is een gratis tijdregistratieprogramma en een software voor urenregistratie voor werknemers, die sinds 2017 diensten levert. & nbsp;
Hoe kunt u Clockify-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
Als u op zoek bent naar manieren om de efficiëntie van uw team te verbeteren, kunt u met Clockify-integratie zien hoeveel tijd uw team besteedt aan verschillende LiveaAgent-taken, bijvoorbeeld specifieke tickets of kennisbankartikels Hierdoor kunt u slecht presterende personen opsporen en indien nodig aanvullende begeleiding of training bieden.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
LiveAgent biedt betrouwbare en gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde telefoniesoftware, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. De software is meertalig en ondersteunt meer dan 40 app-talen. LiveAgent biedt ook klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en klachtenbeheerssysteem voor betere interacties met klanten. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft een partnerprogramma. Cloudgebaseerde oplossingen bieden voordelen voor het werken met meerdere kanalen. LiveAgent is een handige tool voor callcenters. Het biedt directe oplossingen voor klantproblemen en hogere vraagresoluties.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Het hebben van een partnerprogramma is ook een mogelijkheid voor geïnteresseerden. Het bedrijf is bezig met het opstarten van het dashboard voor nieuwe klanten. Er wordt een e-mail gestuurd naar nieuwe klanten met inloggegevens. De website maakt ook gebruik van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.