Partner
Integratiegids voor accounts die worden gehost op het LiveAgent-domein
- Maak een Clockify-account aan
- Nadat u uw Chrome-extensie heeft gedownload, zorgt u ervoor dat u bent ingelogd op uw Clockify-account
- Log in op uw LiveAgent-account of vernieuw het als u het al open had
- Open een ticket en u zal de Clockify-timer kunnen zien in het ticketinformatieveld, zoals hieronder weergegeven

- De Clockify-timer wordt ook weergegeven in de kennisbank bij het bewerken van artikelen

De integratiegids van Clockify door uzelf gehoste accounts
- Maak een Clockify-account aan
- Nadat u uw Chrome-extensie heeft gedownload, zorgt u ervoor dat u bent ingelogd op uw Clockify-account
- Klik op de Clockify-extensie in uw browser


- Klik op Integraties

- Kies LiveAgent uit de selectie onderaan. Houd er rekening mee dat ze niet in alfabetische volgorde worden weergegeven, waardoor u LiveAgent handmatig in de lijst moet zoeken.



- Vernieuw uw vertegenwoordigerspaneel in LiveAgent en u bent klaar!
Wat is Clockify?
Clockify is een gratis webtijdregistratie- en urenregistratie-app voor teams van elke omvang en is gratis beschikbaar voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Clockify om op te volgen hoeveel tijd u besteedt aan het afhandelen van tickets en het bewerken van kennisbankartikels. Verbeter uw productiviteit en winstgevendheid en houd logboeken van teamactiviteiten bij.
Frequently asked questions
Wat is Clockify?
Cpify is een gratis tijdregistratieprogramma en een software voor urenregistratie voor werknemers, die sinds 2017 diensten levert.
& nbsp;
Hoe kunt u Clockify-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
Als u op zoek bent naar manieren om de efficiƫntie van uw team te verbeteren, kunt u met Clockify-integratie zien hoeveel tijd uw team besteedt aan verschillende LiveaAgent-taken, bijvoorbeeld specifieke tickets of kennisbankartikels Hierdoor kunt u slecht presterende personen opsporen en indien nodig aanvullende begeleiding of training bieden.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliƫntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.
Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?
LiveAgent wordt geprezen door veel klanten voor het verbeteren van hun klantenservice en het verhogen van de klanttevredenheid en verkoop. Het biedt efficiƫnte communicatie met klanten via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en chat. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en biedt geweldige functionaliteit, zoals handige rapportagefuncties. Het product wordt geprezen als betrouwbaar, redelijk geprijsd en efficiƫnt in het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken. Er zijn positieve commentaren over de snelle ondersteuning van het team.