GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoTrunk Privacybeleid
Wat is GoTrunk?
GoTrunk is een krachtige SIP trunking-service voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het bedrijf is wereldwijd actief en biedt service aan duizenden klanten.
Het doel van het bedrijf is om communicatieoplossingen van wereldklasse te bieden aan bedrijven die SIP (Session Internet Protocol) en VoIP (Voice over Internet Protocol) gebruiken. Daarom werkt GoTrunk samen met LiveAgent, zodat onze klanten hun LiveAgent-callcenter optimaal kunnen benutten.
Hoe kunt u GoTrunk gebruiken?
GoTrunk kan worden gebruikt als uw belangrijkste VoIP-serviceprovider. Sluit het gewoon aan op uw LiveAgent-helpdesksoftware, stel uw callcenter in en begin met bellen. LiveAgent biedt geavanceerde callcenterfuncties, waarmee u een-op-een gesprekken met klanten, stel routeringsregels om oproepen naar de juiste afdelingen te routeren of zelfs videogesprekken te voeren.
Callcenters kunnen op meerdere manieren worden gebruikt, bijvoorbeeld voor het verbeteren van beheer van klantrelaties, het verzamelen van feedback van klanten, of een telefoongesprek enquêtes voor verbetering van de klantentevredenheid.
Wilt u zien hoe het callcenter in actie werkt? Ga uw gang en bekijk onze pagina met callcenterfuncties of bekijk de onderstaande video om te zien wat u allemaal kunt doen met de callcentersoftware van LiveAgent.
Kost het iets om GoTrunk te integreren met LiveAgent?
LiveAgent biedt een gratis integratie met GoTrunk, zodat u er gratis toegang toe heeft. GoTrunk is echter een betaalde service, dus om hun telefoonnummers te gebruiken, moet u een nummer/abonnement kopen.
Voordelen van het gebruik van GoTrunk
- Lagere belkosten
- Gemakkelijke integratie
- De mogelijkheid om verschillende apparaten te gebruiken
- Het vermogen om wereldwijd te opereren
Hoe GoTrunk te integreren met LiveAgent
- Log in op uw GoTrunk-account. Als u geen GoTrunk-account hebt, maak er dan een – het is gratis. U moet ook een accountactiveringsproces doorlopen, voer gewoon uw telefoonnummer in en u wordt gebeld.
- Als u zich in uw account bevindt, opent u uw linkerdashboardpaneel en klikt u op Telefoonnummers. Hier kunt u uw GoTrunk-nummer aanmaken of er een vinden die u al bezit. Als u een nieuw nummer aanmaakt, zijn er meerdere opties waaruit u kunt kiezen, afhankelijk van uw land, dus kies degene die het beste bij u past.
- Open vervolgens uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik op de oranje knop om een nieuw nummer voor uw LiveAgent-callcenter te maken. Selecteer GoTrunk uit de selectie van aanbieders.
- Nu hoeft u alleen nog maar uw gegevens te verstrekken. Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord en uw GoTrunk-telefoonnummer in. U kunt het nummer ook een naam geven, de afdeling selecteren die oproepen van dat nummer zal ontvangen, een voorvoegsel voor uitbellen selecteren en u ook aanmelden om oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen onderaan het venster.
Dat is alles, uw GoTrunk-nummer is verbonden met LiveAgent en u kunt beginnen met bellen en gebeld worden door klanten. Meer weten over LiveAgent? Bekijk onze callcenterfunctiepagina of bekijk de video hieronder. Als u LiveAgent zelf wilt proberen, meldt u dan aan voor de gratis proefperiode van 14 dagen onderaan deze pagina.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Wat betekent SIP?
SIP staat voor Session Initiation Protocol. Het is een signaleringsprotocol dat berichten definieert die tussen eindpunten worden verzonden en alle gesprekselementen beheert. Het wordt gebruikt om te bellen, videogesprekken te voeren, berichten te versturen en ook om media te verspreiden.
Wat is GoTrunk?
GoTrunk is de VoIP-partner van LiveAgent. Over het algemeen is GoTrunk een SIP-trunkingservice voor inkomende en uitgaande gesprekken. U kunt uw GoTrunk-telefoonnummer koppelen aan LiveAgent om een callcenter te creëren binnen uw helpdesksoftware.
Wat zijn de kosten om GoTrunk aan LiveAgent te koppelen?
Het aansluiten van GoTrunk is gratis in LiveAgent. Houd er rekening mee dat GoTrunk onafhankelijk opereert en u daarom voor zijn diensten dienovereenkomstig in rekening kan brengen.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.
LiveAgent biedt klantenportaalsoftware en e-mailbeheersoftware. Het heeft een demo, functies, integraties en alternatieven. Het heeft ook ondersteuning, een bedrijfspagina en leerbronnen, waaronder een blog en webinars. Het is populair voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware en klachtenbeheerssysteem. Het biedt ook verkoopcontacten en een nieuwsbrief. Wanneer u zich aanmeldt voor LiveAgent, ontvangt u een e-mail met inloggegevens zodra uw account is geïnstalleerd. Het opstarten van uw LiveAgent is momenteel gaande.