Magenta integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Magenta is een leverancier van complete zakelijke oplossingen voor telecommunicatiediensten in Oostenrijk. Het bedrijf opereert sinds 1996 en verbetert elke dag met één doel voor ogen: tevreden klanten. Omdat Magenta ook VoIP-diensten levert, is LiveAgent een samenwerking aangegaan met het bedrijf om eenvoudige VoIP-integratie te bieden.
Hoeveel kost de integratie van Magenta in LiveAgent?
LiveAgent biedt gratis Magenta-integratie. Houd er echter rekening mee dat Magenta zijn diensten individueel in rekening brengt.
Hoe kunt u Magenta integreren in LiveAgent?
1. Ontvang een magenta VoIP nummer
3. Vul de vereiste gegevens in
Wat zijn de voordelen van Magenta?
- verbeterde CX
- kostenefficiënt
- zeer betrouwbaar
Meer weten? Bekijk de video over de callcentersoftware hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently Asked Questions
Wat is Magenta?
Magenta is een VoIP-provider sinds 1996.
Hoe kunt u Magenta verbinden met LiveAgent?
Log in op LiveAgen > Navigeer naar Oproepen > Nummers. Kies Algemeen > Voeg de vereiste informatie toe.
Hoeveel kost Magenta-integratie?
Als u uw Magenta VoIP met LiveAgent wilt verbinden, zijn er geen extra kosten.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
The text discusses a variety of software tools including call center software and client portal software, with information on LiveAgent's features and prices and support options. It also covers the integration of VoIP numbers in LiveAgent and the advantages of using Teletek. Customers can benefit from free trial periods with no installation fees or credit cards required and 24/7 customer service. Overall, the text provides valuable insights into the concept of customer support in the context of VoIP and LiveAgent's offerings.
The text explains what business Voice over IP is and how it works, while introducing LiveAgent as customer service software that supports VoIP. It also provides information on VoipTel International as a telecom provider, as well as pricing, alternatives, and testimonials. The integration of Voyced VoIP into LiveAgent is simple and free, and the benefits of using VoIP for businesses are highlighted throughout the article. Different software solutions are available on the website, including inbound call center software and email management software. The cost savings and advanced features of using VoIP, such as video conferencing, are also mentioned. If you do not have LiveAgent yet, you can try their 14-day free trial.