Partner
Magenta is een leverancier van complete zakelijke oplossingen voor telecommunicatiediensten in Oostenrijk. Het bedrijf opereert sinds 1996 en verbetert elke dag met één doel voor ogen: tevreden klanten. Omdat Magenta ook VoIP-diensten levert, is LiveAgent een samenwerking aangegaan met het bedrijf om eenvoudige VoIP-integratie te bieden.

Hoeveel kost de integratie van Magenta in LiveAgent?
LiveAgent biedt gratis Magenta-integratie. Houd er echter rekening mee dat Magenta zijn diensten individueel in rekening brengt.
Hoe kunt u Magenta integreren in LiveAgent?
1. Ontvang een magenta VoIP nummer

3. Vul de vereiste gegevens in
Wat zijn de voordelen van Magenta?
- verbeterde CX
- kostenefficient
- zeer betrouwbaar
Meer weten? Bekijk de video over de callcentersoftware hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Wat is Magenta?
Magenta is een VoIP-provider sinds 1996.
Hoe kunt u Magenta verbinden met LiveAgent?
Log in op LiveAgen > Navigeer naar Oproepen > Nummers. Kies Algemeen > Voeg de vereiste informatie toe.
Hoeveel kost Magenta-integratie?
Als u uw Magenta VoIP met LiveAgent wilt verbinden, zijn er geen extra kosten.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere diensten aan. Het heeft een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie, systeemstatus en logboek wijzigen. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten en werkt samen met VoIP-partners. Er is een partnerprogramma beschikbaar. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en kostencalculator. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode aan en heeft sales contacten en sociale media-accounts. De installatie wordt in realtime verwerkt en er wordt een bericht met inloggegevens naar uw e-mailadres gestuurd.
Op zoek naar een alternatief voor Verloop?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende klanten vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak en geweldige klantenondersteuning. Klanten die eerder Zendesk en andere helpdesksystemen hebben gebruikt, hebben overstapt naar LiveAgent vanwege de vele functies en integraties en de goede waarde voor eigenaren van kleine bedrijven. Sommige klanten hadden in het verleden problemen met Zendesk, maar kozen uiteindelijk voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de betaalbare prijs.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.