Partner
Purple Stone Telecom Limited, opgericht in 2005 als een dochteronderneming van Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd, is een vooraanstaande aanbieder van telecommunicatiediensten in China, met het hoofdkantoor in Hong Kong.
In het huidige competitieve zakelijke landschap is het leveren van een uitzonderlijke klantenervaring en efficiënte communicatie essentieel voor succes. Purple Stone biedt een uitgebreid dienstenpakket dat is ontworpen om klanteninteracties te verbeteren en de bedrijfsvoering te stroomlijnen. Onder deze diensten vallen hun SIP-trunking-oplossingen op als een populaire keuze voor bedrijven die hun telefoniesystemen op het vasteland van China willen optimaliseren.
SIP-trunking (Session Initiation Protocol) is een geavanceerde technologie waarmee bedrijven hun bestaande PBX-systeem (Private Branch Exchange) kunnen verbinden met internet, ter vervanging van traditionele telefoonlijnen. Door gebruik te maken van de kracht van internet kunnen bedrijven kosten besparen, meer flexibiliteit en verbeterde schaalbaarheid ervaren, waardoor hun communicatiesystemen klaar zijn voor toekomstige groei.
De SIP-trunking-oplossingen van Purple Stone bieden bedrijven een robuust en betrouwbaar platform om hun spraakcommunicatie te beheren. Ontworpen met gebruiksgemak en naadloze integratie in het achterhoofd, kunnen hun diensten zich moeiteloos aanpassen aan de unieke behoeften van elk bedrijf. Door samen te werken met Purple Stone kunnen bedrijven niet alleen hun klantenservice verbeteren, maar ook het volledige potentieel van hun communicatie-infrastructuur benutten.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent heeft samengewerkt met Purple Stone om te zorgen voor een naadloze integratie van Purple Stone-nummers in uw callcenter. Wat is nog beter? LiveAgent brengt voor deze verbinding geen extra kosten in rekening.
Als u geïnteresseerd bent in het verbinden van Purple Stone met het LiveAgent-callcenter, logt u gewoon in op uw LiveAgent-account en volgt u de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek Purple Stone

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten integratie Purple Stone:
LiveAgent-abonnement omvat integratie zonder extra kosten, terwijl Purple Stone hun diensten tegen betaling aanbiedt omdat ze een apart bedrijf zijn.
Voordelen van Purple Stone:
- Kostenefficiënt
- Verbeterde klantenervaring
- Toegang op het vasteland van China.
- Hoge betrouwbaarheid
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flynumber integration!
Frequently asked questions
Wat is Purple Stone?
Purple Stone Telecom Limited, opgericht in 2005 als een dochteronderneming van Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd, is een vooraanstaande aanbieder van telecommunicatiediensten in China, met het hoofdkantoor in Hong Kong.
Hoeveel kost het om Purple Stone te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met Purple Stone. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Purple Stone kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een Purple Stone VoIP-nummer in LiveAgent?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties > Bel > Nummers > Purple Stone. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het direct.
Op zoek naar een Gorgias-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die functies biedt zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Ze hebben ook een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus rapportage. LiveAgent heeft een blog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinars als leermogelijkheden. Klanten kunnen ook een demo vragen en het bedrijf heeft partners en een partnerprogramma. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens verzonden en kan men zo toegang krijgen tot het dashboard. Het opstartproces wordt gerapporteerd en cookies worden gebruikt op hun website.
LiveAgent is described as a great tool for customer communication according to the author. The text provides information on the company and its various features including pricing, integrations, support, and more. It also mentions the process for starting an account and accessing the LiveAgent dashboard. Sales contacts and social media information are also provided for interested parties.