Quriobot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zorg ervoor dat u beheerdersrechten heeft voor zowel LiveAgent- als Quriobot-accounts. Een volledige integratiehandleiding is hieronder beschikbaar.
- Registreer u hier bij Quriobot.
- Hiervoor kunt u niet de standaard widgetcode gebruiken die LiveAgent levert, omdat de chat pas wordt gestart nadat u die optie in uw Quriobot hebt geselecteerd, dus u hebt de geavanceerde knopintegratie nodig, met details die u hier kunt vinden. Daarnaast willen we dat Quriobot opnieuw start wanneer u live chatsessie is beëindigd, dus daarvoor hebben we wat ‘bijna’ magie, met meer info hier (in dit geval is alleen de ‘bij sluiten’-logica nodig).
- De LiveAgent-widgetcode die u moet toevoegen voor het einde van de -sectie op uw HTML-pagina ziet er dan ongeveer zo uit:
Opmerking: Verander uw UW URL en UW ID in de bovenstaande code naar uw eigen URL die door LiveAgent is verstrekt en let ook op het quriobot.show_frame (); die nodig is om Quriobot weer te laten verschijnen.
- Als u dat aan uw website heeft toegevoegd, staan we klaar om de nodige oproepen aan Quriobot toe te voegen om de live chat van LiveAgent te starten. Hiervoor heeft u maar twee aanroepen nodig om het te laten werken: 1 om LiveAgent te starten en 1 om Quriobot te verbergen.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Dat is het! Als u dit bijvoorbeeld als reactie op een antwoordoptie toevoegt, start u de LiveAgent-chat en verberg u Quriobot. Door LiveAgent te sluiten, verschijnt Quriobot opnieuw!
Extra: als u wilt dat de Quriobot sticky avatar ook verborgen wordt wanneer u de LiveAgent-oplossing start, voeg dan simpelweg de volgende regel toe aan de code en de Sticky avatar zal verborgen blijven totdat u hem weer laat verschijnen bij het sluiten van de livechat.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Als u problemen heeft met Quriobot, neem dan contact op met support@quriobot.com en als u problemen heeft met LiveAgent, neem dan contact met ons op via support@liveagent.com
Wat is Quriobot?
Het is moeilijk om 24/7 beschikbaar te zijn op chats, maar het is niet onmogelijk. Nu hoeft u geen nieuwe leads meer te missen of klanten te laten hangen. Met Quriobot kunt u een slimme bot maken die slimme antwoorden geeft. Stel u voor dat u een chatknop bij de hand hebt, maar uw klant heeft iets eenvoudigs nodig dat eenvoudig kan worden opgelost zonder te chatten? Of navigeer hem direct naar de best mogelijke vertegenwoordiger? Hier leest u hoe u dit kunt laten werken.
Waarom zou u het proberen?
Quriobot is 24/7 beschikbaar. Het is zeer goed gedocumenteerd, gemakkelijk om mee te werken en zeer intuïtief. Het helpt u de conversie met 28% te verhogen en het aantal leads te verhogen met tot wel 21%. Veel van onze klanten hebben het al geprobeerd.
Hoe werkt het?
U kunt een intuïtieve chatbot maken die de hele tijd met uw klanten communiceert. De Quriobot-chatbot kan worden gebruikt voor het genereren van leads, klantenondersteuning en feedback. U kunt eenvoudig schakelen tussen Live chat en Quriobot. U kunt alle functies uitproberen op Quriobot.com. Het beste hiervan is dat u het gratis kunt testen.
Frequently Asked Questions
Wat is Quriobot?
Met Quriobot kunnen bedrijven een chatbot op maat bouwen. Het grote voordeel is dat de chatbot 24/7 draait. Daarom kan het voorkomen dat u potentiële klanten verliest.
Wat is een chatbot?
De chatbot is een kunstmatige intelligentie die een natuurlijk gesprek nabootst. Zo effectief kunnen communiceren, bijvoorbeeld met potentiële klanten wanneer de klantenondersteuning of service niet beschikbaar is.
Yuutel biedt uitgebreide zakelijke telecommunicatieoplossingen met geavanceerde technologie. Het integreert naadloos netwerk- en service-infrastructuur en biedt IP-gebaseerde telefoondiensten. LiveAgent werkt samen met Yuutel voor een soepele integratie van Yuutel-nummers in uw callcenter activiteiten, zonder extra kosten.
Nieuwsbrieven zijn nog steeds relevant en bieden voordelen, zoals hogere ROI en meer verkeer naar de website. LiveAgent biedt opties voor marketing- en ondersteuningsdiensten automatisering. Emailmarketing heeft verschillende geautomatiseerde opties, zoals welkom, gepersonaliseerde en feedback e-mails. Verkoopmails moeten persoonlijk en gericht zijn en een duidelijke oproep tot actie bevatten. Nieuwsbrieven blijven belangrijk, maar moeten waarde bieden en voldoen aan wetgeving. Emailautomatisering verhoogt verkoop en betrokkenheid van klanten.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
De tekst bespreekt manieren om klanten betrokken te houden om verlies van inkomen door klantenverloop te voorkomen. Er wordt uitleg gegeven over LiveAgent, een softwareoplossing voor klantenservice met uitgebreide functies en integraties. Ook worden verschillende emailsjablonen voor ecommerce besproken en wordt het belang van doelstellingen voor uw emailmarketingstrategie benadrukt. Het artikel sluit af met een beschrijving van de gratis en betalende abonnementen van LiveAgent voor klantenbeheer software.