Op zoek naar een alternatief voor Teamwork Desk?

Ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief voor Teamwork Desk op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Teamwork Desk is een geweldig stuk software dat volledig in staat is tot alles wat uw klantenserviceteam nodig heeft. Niet elke oplossing is echter geschikt voor elk bedrijf en soms wilt u gewoon iets anders proberen.

Probeer LiveAgent en maak kennis met ons meerkanaalsticketingsysteem a>, geavanceerde functies en elke helpdesktool die u nodig heeft voor het oplossen van die moeilijke klantenvraag.

Blijf lezen om meer te weten te komen over LiveAgent, of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen en bied multi-channel ondersteuning met de juiste software voor klantencommunicatie.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

TeamWork Desk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent TeamWork Desk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt ticketing in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
TeamWork Desk biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
TeamWork Desk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt selfservice in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt een kennisbank in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
TeamWork Desk biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt API-functies in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
TeamWork Desk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
TeamWork Desk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen..
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Verwerk inkomende tickets van elk communicatiekanaal

Ticketbeheer in LiveAgent is eenvoudig dankzij onze communicatie via meerdere kanalen die alle tickets sorteert die afkomstig zijn van verschillende communicatiekanalen .

Emails zijn nog maar het begin , profiteer van de realtime chat , beantwoord telefoontjes , en schrijf geweldige artikels voor uw kennisbank om een ​​nuttig klantenportaal te creëren. Social media integraties maken deel uit van de deal, LiveAgent heeft geïntegreerde Facebook , Twitter , Instagram a>, en zelfs Viber -functies om u tijd te besparen.

Alle communicatie via meerdere kanalen op één en dezelfde plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bied een geweldige klantenervaring met de snelste realtime chat

Rust uw klantenondersteuningsteam uit met een van de populairste en snelste communicatiekanalen. Behandel verzoeken van klanten sneller dankzij de snelste live chatwidget > , met weergegeven chatsnelheden van slechts 2,5 seconden .

Onze live chat heeft ook realtime typeweergave , volledige chatgeschiedenis , proactieve chatuitnodigingen en aangepaste knoppen om u te helpen opvallen. Bekijk hier de volledige lijst met functies.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Gebruikerstevredenheid komt met snellere communicatie

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Haal het meeste uit uw klantenserviceoplossing

Elke klantenservicesoftware heeft de juiste helpdeskfuncties nodig om u te helpen betere klantenrelaties op te bouwen. Naast de toolset met meerdere kanalen, ondersteunt LiveAgent elke tool en elk kanaal met een breed scala aan geavanceerde functies om u te helpen elk klantenprobleem efficiënt afhandelen.

LiveAgent biedt ook krachtige integraties met meer dan 140 populaire apps zodat u aangepaste werkflows maken. Alles is verpakt in één gebruiksvriendelijke oplossing.

Geavanceerde tools, geweldige functies en krachtige integraties

Word een tevreden klant

We begrijpen dat het creëren van klantengeluk onmogelijk is zonder uitstekende klantenservice te bieden >. Verzoeken van klanten moeten efficiënt en snel worden afgehandeld.

Klantentevredenheid is een van onze belangrijkste prioriteiten en we doen ons best om onze klanten tevreden te houden. Daarom bieden wij een professionele service aan al onze klanten. U kunt contact met ons opnemen wanneer u hulp nodig heeft . We staan ​​24/7 voor u klaar .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Youtube video 3zYfDwqNj0U&t=1s

Klaar om het eens te proberen?

Probeer de ticketbeheermogelijkheden van LiveAgent en ervaar onze toolset met geavanceerde functies en integraties gratis.

Bekijk onze betaalbare abonnementen of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen en geen kredietkaart gegevens vereist. Klik op de onderstaande knop en start uw proefperiode meteen .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Teamwork Desk?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Teamwork Desk: live chat, callcenter, sociale media-integraties, klantenforum en onbeperkte chatknoppen.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Teamwork Desk ?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Teamwork Desk zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere klantenservicekosten, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo