Op zoek naar een Visie-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Vision-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Wilt u overstappen naar een andere helpdesk software?

LiveAgent biedt u meer opties als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Met opvolging van de belangrijkste communicatiekanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties, kunt u ook uw ondersteuning naar een hoger niveau brengen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Vision versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent Vision
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt ticketing in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt Live Chat in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand..
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Vision biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Vision biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Vision biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Vision biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Vision biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt een kennisbank in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt klantenforum in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt automatisering en regels in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt API-functies in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Vision biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Vision biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt onbeperkte websites in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Vision biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Vision biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
app installation - illustration

Een sterk alternatief voor Vision

Schakel over naar helpdesksoftware die u meer geeft en uw klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt.

LiveAgent ondersteunt alle relevante communicatiekanalen zoals email, live chat, callcenter, kennisbank en zelfs sociale media zoals Instagram, Twitter en Facebook. Integratie voor Viber is onderweg. Daarnaast omvat het ook nog een geweldig ticketsysteem dat al uw communicatie beheert en voor u organiseert. U hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie.

Blijf sociaal

We leven in een wereld van online socialiseren, dus het is belangrijk om niet alleen ondersteuning te bieden via traditionele kanalen, maar ook via sociale media.

LiveAgent is één van de weinige helpdeskoplossingen die niet enkel betrekking hebben op Facebook en Twitter, maar ook op Instagram. Een integratie voor Viber is onderweg. LiveAgent omvat een groot aantal kanalen zodat u uw klanten beter kunt ondersteunen.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

De snelste live chat

Live chat is een essentiële en zeer nuttige tool voor klantenondersteuningsvertegenwoordigers. Hiermee kunnen uw klanten rechtstreeks vanaf uw website contact met u opnemen en direct chatten. Daarom moet het snel zijn.

LiveAgent is er trots op de snelste live chatwidget op de markt te hebben met chatsnelheden van 2,5 seconden.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om meer te krijgen voor minder?

Uw bedrijf voorzien van geweldige ondersteuningssoftware hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten om u alles te geven wat u nodig heeft om de beste ondersteuning te bieden.

Bekijk onze abonnementen en ontdek meer. We beloven dat ze uw budget niet verpesten.

Alternatieven vergelijken? Bekijk anderen

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Vision alternatief
Schakel over naar geweldige live chatsoftware met een ticketsysteem met meerdere kanalen. Verbeter uw helpdesk met email, sociale media en nog veel meer.

Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent wordt geprezen voor het verbeteren van klantenservice, het verhogen van klantentevredenheid en het verbeteren van verkoopresultaten.

LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u nog betere klantenservice kunt bieden. Email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en meer).

Op zoek naar een Vooralternatief?

Klanten geven positieve feedback over het overstappen van ZenDesk naar LiveAgent vanwege de betaalbaarheid, geavanceerde automatisering en goede ondersteuning.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x