Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste CallHub-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor CallHub?

Heeft u een gespecialiseerd callcenter nodig voor een vaste prijs? LiveAgent biedt u de kans om uw virtueel callcenter op te zetten en uw klanten eenvoudig en effectief te ondersteunen.

Probeer LiveAgent vandaag nog gratis uit om alle geweldige tools en functies te ontdekken die beschikbaar zijn voor dezelfde prijs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Beperk uzelf niet tot enkel telefoontjes.
Ga voor meerdere kanalen. Met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk CallHub alternatief

Als u zich niet alleen op telefoontjes wilt concentreren, maar ook uw klanten iets meer wilt bieden, dan is LiveAgent de juiste keuze. Verbind alles wat u nodig hebt om uw workflow te vergemakkelijken: emailaccounts, de snelste live chat, callcenter, ondersteuning voor sociale media en kennisbank.

Dit alles voor een redelijke prijs. LiveAgent biedt u drie betaalbare abonnementen die uw budget niet verpesten. U betaalt maandelijks en kan zo vaak antwoorden als u wilt voor één prijs.

Ondersteuning voor een callcenter

Bied uw klanten telefonische ondersteuning. Onze installatie is eenvoudig en duurt slechts een paar minuten. Eens u klaar bent, kan u ondersteuning bieden via browser, telefoon of andere apparatuur die u gewoon bent.

Het is niet nodig om providers van derden te gebruiken, LiveAgent regelt alles voor u.

Voice and video calls supported

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een callcenter integratie. Het is snel en gemakkelijk te installeren!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Do more customer support for less money

Ontvang alles voor een vaste prijs

Geef uw vertegenwoordigers alles wat ze nodig hebben om de beste klantenondersteuning te bieden voor één prijs. Zodra u voor een abonnement betaalt, zijn er geen extra kosten en hoeft u zich geen zorgen te maken dat het te zwaar zal drukken op uw budget.

LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen met tal van functies voor elk bedrijf. Als u iets extra’s wilt, kunt u afzonderlijke functies kopen en deze voor één prijs zo vaak gebruiken als u wilt.

Klaar voor verandering?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

LiveAgent vergelijken met andere callcentersoftware?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to CallHub alternatief
Contact opnemen met de klantenservice van LinkedIn via email, live chatondersteuning, telefoonnummer, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

LinkedIn helpdeskcontacten

LinkedIn biedt diverse contactmogelijkheden voor klantenondersteuning, waaronder email, live chat, callcenter, en kennisbank. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende klantenservice, wat bijdraagt aan een positieve gebruikerservaring en reputatie.

Tevredenheidsvoorspellingsscores zijn een maatstaf voor de vraag of een ticket waarschijnlijk een positieve of een negatieve tevredenheidsscore krijgt.

Tevredenheidsvoorspellingsscores

De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x