Leer hoe afgeschermde inhoud kan worden gebruikt als een vorm van inkomende marketing om leads te genereren en nieuwe gegevens te verzamelen. Ontdek gated content of premium content en hoe deze waardevolle inhoud kan worden gebruikt in uw marketingstrategie.
Door mij aan te melden, aanvaard ikĀ Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het creƫren van waardevolle inhoud die gebruikers naar uw bedrijf trekt en hen aanmoedigt om de gewenste acties te ondernemen, zoals aankopen doen of een abonnement nemen op een service, is een vorm van inkomende marketingactiviteiten. In sommige gevallen kan het waardevol zijn om de toegang tot bepaalde inhoud op uw site te beperken in de hoop nieuwe leads of aanvullende gegevens te genereren. Content zoals deze wordt gated content of premium content genoemd.
Er is geen universele definitie van gated content, maar we zullen de belangrijkste kenmerken kort definiĆ«ren. Alle inhoud die alleen toegankelijk is nadat u er iets voor terug hebt gegeven, zoals een emailadres, wordt gelabeld als beveiligde inhoud. De meest voorkomende informatie die wordt gevraagd van mensen die toegang willen tot gated content is hun e-mailadres, hoewel andere strategieĆ«n het vragen om een telefoonnummer, het leuk vinden of volgen van sociale media-paginaās, of posts delen op verschillende sociale mediaplatforms.
Het doel van gated content is om leads te genereren door de contactgegevens van potentiƫle klanten te verkrijgen. Potentiƫle klanten zijn mensen die uw site hebben bezocht nadat ze een Google-zoekopdracht hebben uitgevoerd, of die uw bedrijf hebben gevonden via externe sites zoals sociale media, enzovoort.
Een voorbeeld van afgeschermde inhoud zou een blogbericht kunnen zijn die vrij toegankelijk is en waardevolle inzichten biedt. Als de lezer echter meer van uw artikels wil lezen of toegang wil krijgen tot extra inhoud (zoals een checklijst), moet hij of zij u een emailadres geven om deze te ontvangen. Als zodanig kan afgeschermde inhoud leiden tot het genereren van relevante leads, aangezien de gebruikers van wie u de gegevens verkrijgt, al geĆÆnteresseerd zijn in uw bedrijf en wat het te bieden heeft.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3ā¦
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
Weāll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3ā¦
Weāre sure that youāll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Het hangt af van de doelstellingen van uw marketingstrategie, maar het wordt niet aanbevolen om al uw inhoud afgeschermd te maken. Dit komt omdat u eerst voldoende moet bieden om potentiƫle leads te interesseren, zodat ze bereid zijn hun emailadres op te geven. Maar hoeveel inhoud precies vrij toegankelijk moet zijn, hangt af van of uw doelen meer gericht zijn op het genereren van leads of eerder op merkzichtbaarheid en SEO.
De bovenstaande sjablonen omvatten al e-mailseries, e-boeken en whitepapers, evenals verschillende video-inhoud zoals webinars en documentaires. Naast deze andere suggesties voor gated content die u zou kunnen aanbieden, zijn: Contentupgrades ā toegang tot extra materiaal Demoās/proefversies ā een periode om een product of service gratis uit te testenSpreadsheetsjablonen ā bespaar gebruikers tijd door een formulier verstrekken met lege spaties die moeten worden ingevuldDocumenten verwerken en bestanden swipen, zoals een onboarding-sjabloon
Per definitie is gated content niet iets waarvoor betaald moet worden. Het is eerder iets dat u verstrekt in ruil voor het voltooien van een gewenste actie, zoals het verstrekken van een e-mailadres, om toegang te krijgen tot bepaalde materialen. U kunt gebruikers kosten in rekening brengen voor toegang tot inhoud, maar dat zou betekenen dat het betaalde inhoud is, wat een andere vorm van inkomende marketing is en een heel andere strategie is dan het aanbieden van beveiligde inhoud.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Google onthult baanbrekende generatieve AI-mogelijkheden om zoekopdrachten een boost te geven.
Google introduceert nieuwe generatieve AI-mogelijkheden voor haar zoekmachine, waardoor gebruikers sneller onderwerpen kunnen begrijpen en betere beslissingen kunnen nemen. Dit zal ook een grote impact hebben op Google-advertenties en SEO.
Stability AIās brief aan de Amerikaanse Senaat ter bevordering van Open Modellen in AI Toezicht
De Amerikaanse Senaat hield een hoorzitting over AI-toezicht. Stability AI benadrukte het belang van open modellen voor een transparante, competitieve digital economy. Het document stelt voor om op risico gebaseerde maatregelen te nemen voor computer providers, modelontwikkelaars en applicatieontwikkelaars. Open modellen zorgen voor eerlijke toegang en stimuleren de adoptie van AI, maar brengen ook uitdagingen met zich mee. Transparantie, concurrentie en veerkracht in AI-toezicht moeten worden bevorderd om de digitale economie te verbeteren.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.