Braintree integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Braintree?
Braintree is een bedrijf dat gespecialiseerd is in web- en mobiele betalingen voor het ecommercesegment. Het biedt zijn gebruikers betalingsgateways en handelaarsaccounts. Braintree is een divisie van een populaire PayPal-service.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Braintree om uw transacties vanaf uw LiveAgent-account te volgen.
Voordelen
- Betalingen annuleren
- Betalingen terugbetalen
- Houd nieuwe transacties of nieuwe klanten bij
Hoe Braintree te integreren met LiveAgent
LiveAgent heeft een systeemeigen integratie van Braintree beschikbaar. Om het te activeren, opent u uw LiveAgent-dashboard en gaat u naar Configuratie> Systeem> Plug-ins. Zoek de Braintree-integratie in de lijst en klik op de schakelaar Activeren.
Terwijl de plug-in actief is, klikt u op het tandwielpictogram naast de schakelaar om de configuratie te openen.
In dit venster moet u Merchant ID, Public Key en Private key invoeren. U kunt deze vinden in uw Braintree, in het gedeelte Sandbox Sleutels & Configuratie.
Voer de gegevens in de velden in en klik op Opslaan. Open een ticket en zoek het Braintree-pictogram. Uw integratie is nu actief.
Hoe Braintree te integreren met LiveAgent via Zapier
Braintree en LiveAgent kunnen worden verbonden via Zapier. Als u een Zapier-integratie wilt maken, moet u eerst een Zapier-account hebben.
Maak het hier. Als u het al hebt, log dan gewoon in en ga naar de Braintree + LiveAgent-integratiespagina op Zapier.
Scroll naar beneden op de pagina totdat u het gedeelte Braintree + LiveAgent verbinden in minuten ziet. Hier kunt u een trigger en een actie kiezen. Bedenk wat voor soort integratie u wilt en maak een keuze.
Als voorbeeld hebben we gekozen voor Braintree-trigger Nieuwe klant met LiveAgent-actie Nieuwe klant toevoegen. Als u klaar bent, klikt u op de blauwe knop om door te gaan.
Nu moet u de triggerconfiguratie doorlopen. Log in op uw Braintree via Zapier en ga verder met het eenvoudige proces.
We raden aan om de trigger te testen als u klaar bent, maar u kunt deze stap overslaan.
Ga door met het configureren van de LiveAgent-actie. Log net als voorheen via Zapier in op uw LiveAgent en vul de velden in de volgende stap in.
Selecteer in het emailveld 1. Email, net als op de onderstaande afbeelding. Dit zorgt ervoor dat er een emailadres wordt toegevoegd aan LiveAgent wanneer er een nieuwe klant in Braintree is.
Vul de overige velden naar wens in of zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding.
Doe nog een laatste test van de integratie.
Dat is het, u bent klaar. Er wordt altijd een klant toegevoegd wanneer er een nieuwe is in Braintree.
Voel u vrij om terug te keren naar de website en meer integraties te creëren.
Frequently Asked Questions
Wat is Braintree integratie?
Braintree is een Paypal-service. Dankzij de integratie kunt u met slechts een paar klikken betalingen van LiveAgent terugbetalen of annuleren.
Hoe integreert u Braintree met LiveAgent?
De eerste stap is navigeren naar Configuraties vanuit uw LiveAgent-dashboard. De tweede stap is klikken op Systeem -> Plug-ins. De laatste stap is om Braintree te zoeken en te activeren.
LiveAgent biedt 24/7 klantenservice en software voor klantencommunicatiebeheer en klantenservice follow-up templates. Het is essentieel voor de handelswereld omdat gestroomlijnde communicatie inactiviteit voorkomt en integraties en functies biedt om tegemoet te komen aan verschillende bedrijfsbehoeften via verschillende communicatiekanalen. Ook bespreekt het artikel enkele softwareopties voor het beheer van klachten van klanten.
Organiseer uw kennisbank binnen LiveAgent door categorieën aan te maken voor verschillende onderwerpen. Dit verbetert de klantenervaring, efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers. LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies voor efficiënte klantenondersteuning. Maak een interne kennisbank aan om de onboarding van medewerkers te vergemakkelijken en om up-to-date te blijven met bedrijfsinformatie en -updates. LiveAgent biedt een 14-daagse gratis proefperiode.
Het gegeven tekstbestand bevat informatie over het bedrijf Quality Unit, NV, dat verschillende ondersteunings- en klantenservicesoftware aanbiedt, zoals VoIP-telefoonsystemen en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende partners en biedt een partnerprogramma aan. Er zijn ook diverse manieren om contact op te nemen met de salesafdeling van het bedrijf, zoals telefonisch en via social media. Het tekstbestand eindigt met informatie over het opstarten van een account bij LiveAgent, een product van Quality Unit, en het cookiebeleid van de website. Er kan een persoonlijk gesprek gepland worden om te ontdekken hoe LiveAgent kan helpen bij het verbeteren van de klantenservice.
De tekst gaat over LiveAgent, een klantenservicesoftware die verschillende functies aanbiedt, waaronder VoIP-telefoonsystemen, callcentersoftware en emailbeheer. De website maakt gebruik van cookies en er wordt informatie gegeven over het opstarten van een account. Contactgegevens van de sales afdeling worden vermeld, samen met de algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid en privacybeleid. LiveAgent stuurt inloggegevens naar het opgegeven emailadres na afronding van de installatie.