CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CM.com (AMS: CMCOM) is een wereldleider op het gebied van cloudsoftware voor AI-gestuurde conversatiehandel, waarmee bedrijven hyper-gepersonaliseerde ervaringen kunnen creëren, opgericht in Nederland in 1999. Het Engagement-, Connectivity-, Payments- en Ticketing-platform stelt bedrijven in staat om maximaliseer de prestaties en overtref de normen via AI-gestuurde software.
- Optimaliseer uw inkomende en uitgaande spraakoproepen. Het spraakplatform is een schaalbare VoIP-oplossing met alles wat u nodig heeft als bedrijf of contactcenter om uw telefoongesprekken te voeren, ontvangen en automatiseren. Verbind uw telefoonsysteem met de SIP Trunk en bel tegen de meest efficiënte kosten of automatiseer terugkerende vragen en implementeer extra spraakfunctionaliteiten met de set Voice API’s. CM.com biedt één platform voor alle spraaktoepassingen.
- App voor spraakbeheer. CM.com geeft u volledige controle over uw SIP-trunks via één eenvoudig te gebruiken cloud-app. Gebruik de Voice Management-app om uw SIP-trunks in te stellen, te configureren en te beheren. Met de app heeft u 100% controle over uw trunks en krijgt u gedetailleerd inzicht in uw verbruik.
- Spraakanalyse. Op elk moment van de dag weten wat er met uw spraakverkeer gebeurt? Met Voice Analytics en Voice Insights heeft u realtime inzicht in uw spraakgegevens, inclusief volume-, bestemmingen-, kosten- en kwaliteitsstatistieken.
- Gespreksgegevens. Gedetailleerd inzicht in uw gesprekken is essentieel voor facturering, kostenbeheersing en fraudebestrijding. Met behulp van de cloudtooling of handige API krijgt u direct toegang tot Call Detail Records (CDR).
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent heeft de krachten gebundeld met CM.com om een naadloze integratie van CM.com-nummers in uw callcenter te garanderen. Nog spannender? LiveAgent brengt u geen extra kosten in rekening voor deze integratie.
Als u een verbinding tot stand wilt brengen tussen CM.com en het LiveAgent callcenter, hoeft u alleen maar in te loggen op uw LiveAgent account en u te houden aan de gegeven richtlijnen.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar CM.com.
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten voor het integreren van CM.com:
Het LiveAgent-abonnement omvat integratie zonder extra kosten, terwijl CM.com zijn diensten tegen betaling aanbiedt omdat het een afzonderlijk bedrijf is.
Voordelen van CM.com:
- Kostenefficiënte oplossingen
- Eenvoudige configuratie
- Redundantie en veerkracht
- Schaalbaarheid
- Toegang wereldwijd
- Het verhogen van de tevredenheid
Wilt u meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!