ComMeeTT integration
Partner website
Wat is ComMeett?
ComMeeTT is een VoIP-telefonieoperatorplatform ontworpen door 20 ervaren ingenieurs uit de telecomwereld in Frankrijk. Het wordt aangeboden als een wit merk aan operators die hun klanten een superieure kwaliteit van telefoonservice en een hoog niveau van ondersteuning willen bieden.
ComMeeTT is ontworpen om tegemoet te komen aan de nieuwe toepassingen van zakelijke telefonie: mobiliteit, telewerken, automatische ontvangstdiensten, groeperingen, oproepomleiding, enz. Bovendien dwingt het einde van PSTN / ISDN-netwerken bedrijven tot aanpassing en geeft het hen de mogelijkheid om te moderniseren.
ComMeeTT is beschikbaar in de cloud en stelt operators in staat om een innovatief, intuïtief en efficiënt telefonieaanbod te integreren, dat gemakkelijk kan worden geïmplementeerd en aangepast in hun eigen serviceaanbod. Het ondersteunt operators die hun dienstenaanbod willen diversifiëren, de klantentevredenheid willen verhogen of nieuwe markten willen veroveren.
Het hele platform is volledig ontworpen door onze deskundige ingenieurs, waarbij de beste telecomcomponenten worden gecombineerd in een unieke Open Source-ontwikkeling, waarbij veiligheid, betrouwbaarheid, rijke functionaliteit, eenvoudige cti-integratie worden gecombineerd , en vloeiende beheerinterfaces voor de operator en voor zijn klanten.
Het ComMeeTT-team speelt in op de 24/7 assistentiebehoeften van zijn operatorklanten.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en ComMeeTT zijn nu partners, waardoor de ComMeeTT-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een ComMeeTT VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u ComMeeTT wilt verbinden met het LiveAgent callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar ComMeeTT
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten voor het integreren van ComMeeTT:
Als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. ComMeett brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van ComMeeTT
- Cost-effective
- Improved CX
- access in France
- high reliability
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently Asked Questions
What is ComMeeTT?
ComMeeTT is a VoIP telephony operator platform designed by 20 experienced engineers from the Telecom world in France. It is offered as a white label to operators wishing to offer their customers a superior quality of telephone service and high-level support responsiveness.
How much does it cost to integrate ComMeeTT with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with ComMeeTT. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that ComMeeTT charges for its services.
How can you implement a ComMeeTT VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > ComMeeTT. Add the VoIP number and use it right away.
The text discusses a variety of software tools including call center software and client portal software, with information on LiveAgent's features and prices and support options. It also covers the integration of VoIP numbers in LiveAgent and the advantages of using Teletek. Customers can benefit from free trial periods with no installation fees or credit cards required and 24/7 customer service. Overall, the text provides valuable insights into the concept of customer support in the context of VoIP and LiveAgent's offerings.
LiveAgent biedt populaire klantenservicesoftware, zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook webinars, een typetest en een kostencalculator. LiveAgent heeft een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie, systeemstatus en een logboekwijziging. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode aan en heeft prijzen, functies, integraties en alternatieven. Het bedrijf heeft ook een impressum, blog, woordenlijst, academie, sjablonen en informatie over partners en partnerprogramma's.