Partner
Wat is ComMeett?
ComMeeTT is een VoIP-telefonieoperatorplatform ontworpen door 20 ervaren ingenieurs uit de telecomwereld in Frankrijk. Het wordt aangeboden als een wit merk aan operators die hun klanten een superieure kwaliteit van telefoonservice en een hoog niveau van ondersteuning willen bieden.
ComMeeTT is ontworpen om tegemoet te komen aan de nieuwe toepassingen van zakelijke telefonie: mobiliteit, telewerken, automatische ontvangstdiensten, groeperingen, oproepomleiding, enz. Bovendien dwingt het einde van PSTN / ISDN-netwerken bedrijven tot aanpassing en geeft het hen de mogelijkheid om te moderniseren.
ComMeeTT is beschikbaar in de cloud en stelt operators in staat om een innovatief, intuïtief en efficiënt telefonieaanbod te integreren, dat gemakkelijk kan worden geïmplementeerd en aangepast in hun eigen serviceaanbod. Het ondersteunt operators die hun dienstenaanbod willen diversifiëren, de klantentevredenheid willen verhogen of nieuwe markten willen veroveren.
Het hele platform is volledig ontworpen door onze deskundige ingenieurs, waarbij de beste telecomcomponenten worden gecombineerd in een unieke Open Source-ontwikkeling, waarbij veiligheid, betrouwbaarheid, rijke functionaliteit, eenvoudige cti-integratie worden gecombineerd , en vloeiende beheerinterfaces voor de operator en voor zijn klanten.
Het ComMeeTT-team speelt in op de 24/7 assistentiebehoeften van zijn operatorklanten.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en ComMeeTT zijn nu partners, waardoor de ComMeeTT-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een ComMeeTT VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u ComMeeTT wilt verbinden met het LiveAgent callcenter, log dan in op uw LiveAgent-account en volg de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek naar ComMeeTT

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten voor het integreren van ComMeeTT:
Als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. ComMeett brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van ComMeeTT
- Kostenefficiënt
- Verbeterde klantenervaring
- toegang in Frankrijk
- hoge betrouwbaarheid
Meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently asked questions
Wat is ComMeeTT?
ComMeeTT is een VoIP-telefonieoperatorplatform ontworpen door 20 ervaren technici uit de telecomwereld in Frankrijk. Het wordt aangeboden als een white label aan operators die hun klanten een superieure kwaliteit van telefoonservice en een hoog niveau van ondersteuning willen bieden.
Hoeveel kost het om ComMeeTT te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met ComMeeTT. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat ComMeeTT kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe kunt u een ComMeeTT VoIP-nummer in LiveAgent implementeren?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties & Bel & Cijfers & ComMeeTT. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen.
MCN Telecom is een communicatie-operator en softwareproductontwikkelaar, actief in vier Europese landen en met eigen infrastructuur en benodigde licenties. Het bedrijf biedt cloudgebaseerde oplossingen die helpen de communicatiekosten te verlagen zonder verlies van kwaliteit en functionaliteit, met een persoonlijke manager voor elke klant. Het kan eenvoudig worden geïntegreerd met LiveAgent voor gratis en verbetert de klantenervaring, is kostenefficiënt en betrouwbaar. LiveAgent biedt een gratis 14-daagse proefperiode en heeft partners zoals GBC Networks en Axialys.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.
LiveAgent biedt een gratis proefperiode van 14 dagen aan om klantenservice te verbeteren door live chat te implementeren en 24/7 ondersteuning te bieden. Het verbeteren van de klantenservice is de beste manier om de conversieratio van een bedrijf te verhogen. Bedrijven die zich richten op het verbeteren van hun klantenservice, rapporteren een 11% hogere conversieratio dan bedrijven die dat niet hebben gedaan. LiveAgent biedt verschillende functies, integraties en alternatieven.
Investeren in callcentersoftware kan leiden tot klantenbehoud en winst voor bedrijven, omdat betrokken klanten vaker kopen en meer uitgeven. Een goede klantenervaring kan de uitgaven zelfs met 140% verhogen. Een toename van slechts 5% in klantbehoud kan de winst op lange termijn verhogen tot 95%. Het is dus slim om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te bieden en klanten loyaal te houden. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en meer.