Partner
Wat is Everhour?
Everhour is een gratis tijdregistratietoepassing die ook facturering en budgettering, taakbeheer, visuele planning, onkostenbeheer en facturering kan verwerken. Het wordt gebruikt voor tijdregistratie automatisering en biedt een groot aantal integraties met andere populaire toepassingen. Everhour kan ook worden gedownload als browserextensie of als iPhone-applicatie. Er is echter veel meer dat Everhour aankan. Bekijk de pagina Everhour-functies en kijk wat het nog meer voor u en uw bedrijf kan doen.
Hoe kunt u de Everhour-integratie met LiveAgent gebruiken?
De tijdregistratiemogelijkheden van Everhour kunnen worden gebruikt om de tijd te meten die u hebt besteed aan tickets in LiveAgent. U kunt eenvoudig de Everhour-browserextensie downloaden die beschikbaar is voor alle populaire browsers, waaronder Chrome, Safari, Firefox en Microsoft Edge. De integratie is volledig gratis te gebruiken. U kunt een gratis Everhour-account registreren en beginnen met het bijhouden van uw tijd voor al uw tickets zonder van tabblad te wisselen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van de Everhour-integratie?
- Nauwkeurige tijdregistratie
- Gratis browserextensie
- Eenvoudig te downloaden en te implementeren
Hoe kan u Everhour integreren met LiveAgent?
Het integratieproces is heel eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen, is de Everhour-browserextensie downloaden en deze toegang geven tot LiveAgent. Bekijk de onderstaande gids voor stapsgewijze instructies.
- De eerste stap die u moet zetten, is aanmelden.
- Nadat u de registratie met alle stappen heeft voltooid, wordt u uitgenodigd om de browserextensie te downloaden. De extensie is beschikbaar voor Chrome, Safari, Firefox en Edge. Zodra u op de link klikt, wordt u naar de extensie of add-onwinkel van uw browser geleid.

- Als u Google login niet heeft gebruikt, moet u nu inloggen op uw account in de extensie. Als u Google login heeft gebruikt, zou u al ingelogd moeten zijn. U kunt ook het speldpictogram gebruiken om ervoor te zorgen dat de extensie altijd zichtbaar is.

- De volgende stap is om Everhour toestemming te geven om tijd bij te houden in de LiveAgent webapplicatie. Klik op het Everhour-pictogram in uw browser en klik vervolgens op uw profiel. Open Integraties, zoek LiveAgent en schakel de toestemming in.

- Dat is het. Nu kunt u beginnen met het bijhouden van uw tijd voor taken in LiveAgent. U kunt de volgstatus altijd zien aan de hand van het veranderende pictogram, evenals de tijd die wordt bijgehouden zodra u erop klikt.

- Via de link app.everhour.com heeft u toegang tot alle tijdregistraties en kunt u alle tijdregistraties bekijken. Everhour kopieert automatisch de LiveAgent-tickettitels en -links naar alle tijdvermeldingen voor gemakkelijke toegang.

Integrate your site with other applications to expand your business.
Choose from LiveAgent's wide range of apps, tools and plugins.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliëntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.
Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?
LiveAgent wordt geprezen door veel klanten voor het verbeteren van hun klantenservice en het verhogen van de klanttevredenheid en verkoop. Het biedt efficiënte communicatie met klanten via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en chat. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en biedt geweldige functionaliteit, zoals handige rapportagefuncties. Het product wordt geprezen als betrouwbaar, redelijk geprijsd en efficiënt in het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken. Er zijn positieve commentaren over de snelle ondersteuning van het team.
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.