Fortune 3 integration
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Privacybeleid
Volg de onderstaande instructies om een LiveAgent live chat-knop op uw Fortune 3-site te plaatsen.
- Ga naar uw Fortune 3-winkelmanager en kies Website-ontwerp> Website-stijl en stijl> Sjabloon bewerken> Bronweergave> plak de chatknopcode (Ctrl + V) recht boven de
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Waarom Fortune 3?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de Fortune3-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Fortune3-winkel plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat is ecommerce software?
Ecommercesoftware is gewoon een online winkelbouwer. Met reeds ontworpen sjablonen kunt u binnen een paar minuten een online winkel maken en bezitten. Er zijn verschillende soorten ecommercesoftware, zoals Magento, Shopify of Fortune 3.
Hoe kunt u Fortune 3 integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account > Een live chatknop maken/aanpassen> HTML-code kopiëren > Plak het in uw Fortune 3-winkelmanager > Website Ontwerp > Website Look & Stijl > Sjabloon bewerken > Bronweergave > De code plakken > Opslaan.
Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid
LiveAgent is een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve klantenservice software die de klantenservice verbetert, responstijd vermindert en klanttevredenheid en verkoop verhoogt. Het integreert diverse communicatiekanalen in één platform, waardoor het een geweldige tool is voor klantcommunicatie. Automatisering en gamificatie zijn ook essentiële functies voor software voor klantenbetrokkenheid.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
Verbeter klantenservice en communicatie met LiveAgent software. Begrijp klanteninzichten, verbeter klantensupport en gebruik diverse communicatiekanalen. Verhoog merkbekendheid en bereik met slimme marketing. Verbeter vertegenwoordigersproductiviteit en bied geweldige klantenondersteuning. LiveAgent biedt conciërgemigratieservices voor populaire helpdeskoplossingen.Gratis proefperiode beschikbaar.