Partner
Volg de onderstaande instructies om een LiveAgent live chat-knop op uw Fortune 3-site te plaatsen.
- Ga naar uw Fortune 3-winkelmanager en kies Website-ontwerp> Website-stijl en stijl> Sjabloon bewerken> Bronweergave> plak de chatknopcode (Ctrl + V) recht boven de
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Waarom Fortune 3?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de Fortune3-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Fortune3-winkel plaatsen.
Frequently asked questions
Wat is ecommerce software?
Ecommercesoftware is gewoon een online winkelbouwer. Met reeds ontworpen sjablonen kunt u binnen een paar minuten een online winkel maken en bezitten. Er zijn verschillende soorten ecommercesoftware, zoals Magento, Shopify of Fortune 3.
Hoe kunt u Fortune 3 integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account > Een live chatknop maken/aanpassen> HTML-code kopiëren > Plak het in uw Fortune 3-winkelmanager > Website Ontwerp > Website Look & Stijl > Sjabloon bewerken > Bronweergave > De code plakken > Opslaan.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.
The text discusses LiveAgent, a customizable chat button solution for improving customer service and retention on websites. It outlines the features of LiveAgent, including real-time chat, the ability to invite representatives to chat sessions, multiple chat capabilities, mobile chat, and chat feedback. It also emphasizes the importance of using chat for complex problems and ensuring easy customer access. The article provides tips for adding live chat to a website and highlights LiveAgent's unique offerings, such as its support portal, training options, and partnerships.
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.