Partner
Wat is Haraka?
Haraka is een efficiƫnte en goed presterende SMTP-server. De open-source SMTP-server Haraka is geschreven in Node.js, waardoor deze zeer performant en flexibel is dankzij de plug-in integratie systeem, waarmee Javascript-programmeurs het gedrag van de server volledig kunnen wijzigen. Een aantal high-traffic websites maken er gebruik van.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Als u een zeer schaalbare node.js-emailserver nodig heeft, is Haraka de beste oplossing. De oplossing is geschreven in asynchrone jS, is erg snel en kan duizenden gelijktijdige verbindingen bedienen, met snelheden van duizenden berichten per seconde. Het biedt geweldige bescherming tegen SPAM. Haraka kan worden geĆÆntegreerd met de LiveAgent-helpdesk om de functionaliteit ervan te verbeteren en een betere focus te bieden op het helpen van klanten.
Haraka is een geweldige oplossing voor iedereen die hoogwaardige emailberichten nodig heeft, maar voor de klantenservice is mogelijk een andere oplossing nodig. LiveAgent helpdesksysteem kan dit voor u doen en u helpen op koers te blijven e=n uw communicatie efficiƫnt te organiseren.
Het volledig uitgeruste LiveAgent-ticketsysteem is gebouwd voor effectieve communicatie en probleemoplossing. Het organiseren van communicatie is eenvoudiger dankzij filters, spamfilters, tags en afdelingen, terwijl antwoorden efficiƫnter kan zijn met vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardberichten. Vertegenwoordigers zullen niet met elkaar in botsing komen dankzij de detectiefunctie, en tickets kunnen worden opgesplitst als ze uitgebreider zijn. Er zijn nog tal van andere functies die u op tal van manieren kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van Haraka?
- Hoge prestaties
- Flexibel
- Virusfiltering
- Fraude detectie AI
- Bundel van geĆÆmplementeerde diensten
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
Zodra je Haraka hebt geĆÆnstalleerd, kunt u deze eenvoudig koppelen aan je LiveAgent-ticketsysteem. Een paar minuten zijn alles wat nodig is om het proces te voltooien. Raadpleeg de onderstaande gids voor details over hoe u Haraka kunt integreren met LiveAgent.

- Als u Haraka eerst moet instellen, ga dan naar hun website en volg de daar beschikbare installatie-instructies. De website biedt uitgebreide informatie over de oplossing. Zorg ervoor dat u een kijkje neemt in de sectie Tutorials. Als u klaar bent, ga dan verder met de integratiestappen hieronder.

- Zodra Haraka is ingesteld en werkt, logt u in op LiveAgent (start een gratis proefperiode als u er nog geen heeft) en klikt u op Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op de oranje knop Maken en kies Anders. Selecteer vervolgens IMAP/POP3 en ga verder met de volgende stap.

- Het enige wat nog rest is het verstrekken van uw Haraka-gegevens in dit gedeelte. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in, evenals uw emailadres en andere informatie. U moet een fetch-type kiezen en een server en poort specificeren. Bekijk ook andere opties, zoals de afdeling die verantwoordelijk zal zijn voor het reageren op klantentickets die naar dit e-mailadres worden gestuurd. Zodra u alles naar wens hebt geconfigureerd, klikt u gewoon op āOpslaanā om het proces te voltooien.

Vanaf nu kunt u iedereen die contact met u opneemt, snelle en betrouwbare klantenondersteuning bieden. Zorg ervoor dat u naar deze handleiding terugkeert wanneer u meer emailadressen wilt koppelen. Op zoek naar meer integraties? Bekijk de sectie en kijk wat u nog meer kunt integreren met LiveAgent.
Unlock powerful email management capabilities with LiveAgent's Haruka integration
Streamline your email processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Wat is Haraka?
Als SMTP-server biedt Haraka hoge prestaties en efficiƫntie. Dankzij de Node.js-code en het plug-in systeem is de open-source SMTP-server van Haraka zowel zeer krachtig als zeer flexibel. Javascript kan aanpassen hoe de server zich gedraagt.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Voor iedereen die hoogwaardige emailberichten wil, is Haraka een geweldige optie. Klantenondersteuning daarentegen kan een andere oplossing vereisen. Met LiveAgent kunt u op schema blijven en uw communicatie georganiseerd houden.
Wat zijn de voordelen van Haraka-integratie?
Hoge prestaties Flexibel Virusfiltering Fraudedetectie AI Bundel van services geĆÆmplementeerd
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Email & Emailaccounts Klik op Maak & Overig & IMAP/POP3 Geef uw Haraka-gegevens op en bewaar
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de softwareapplicatie LiveAgent, die verschillende klantenservice-oplossingen biedt, waaronder emailbeheersoftware, inkomend callcentersoftware en cliƫntenportaalsoftware. Het bedrijf biedt ook integraties en een ondersteuningsportaal. De tekst bevat meerdere herhalingen van dezelfde informatie en een melding over het opstarten van het LiveAgent-dashboard voor nieuwe klanten. Er worden contactgegevens en een aanbod voor een gratis proefperiode vermeld.
Op zoek naar een alternatief voor Verloop?
Ontvang het laatste nieuws en updates over LiveAgent, de populaire klantenservicesoftware, inclusief VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware.
The text discusses the benefits of analyzing customer statistics and importance of information security. A checklist is also provided for customer research to avoid legal and financial problems. LiveAgent is compared to other platforms and offers multiple data centers for customer account safety. The company also offers free customer management software and a 14-day trial of their Dutch communication management software. LiveAgent provides various software applications for customer service, VoIP phone systems, and more. A checklist for customer service standards is provided to improve satisfaction.