Partner
Wat is Haraka?
Haraka is een efficiƫnte en goed presterende SMTP-server. De open-source SMTP-server Haraka is geschreven in Node.js, waardoor deze zeer performant en flexibel is dankzij de plug-in integratie systeem, waarmee Javascript-programmeurs het gedrag van de server volledig kunnen wijzigen. Een aantal drukbezochte websites maakt er gebruik van.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Als u een zeer schaalbare node.js-emailserver nodig heeft, is Haraka de oplossing. De oplossing is geschreven in asynchrone jS, is erg snel en kan duizenden gelijktijdige verbindingen bedienen, met snelheden van duizenden berichten per seconde. Het biedt goede bescherming tegen SPAM. Haraka kan worden geĆÆntegreerd met de LiveAgent-helpdesk om de functionaliteit te verbeteren en een betere focus te bieden op het helpen van klanten.
Haraka is een geweldige oplossing voor iedereen die hoogwaardige emailberichten nodig heeft, maar het bijwonen van de klantenondersteuning vereist mogelijk een andere oplossing. LiveAgent-helpdesksysteem kan dit voor u doen en u helpen blijf op koers en organiseer uw communicatie efficiƫnt.
Het volledig uitgeruste LiveAgent-ticketsysteem is gebouwd voor effectieve communicatie en probleemoplossing. Het organiseren van communicatie is eenvoudiger dankzij filters, spamfilters, tags en afdelingen, terwijl het beantwoorden efficiƫnter kan zijn met vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardberichten. Vertegenwoordigers zullen niet met elkaar in botsing komen dankzij de detectiefunctie en tickets kunnen worden gesplitst als ze uitgebreider zijn. Er zijn tal van andere functies die u op tal van manieren kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van Haraka?
- Hoge performantie
- Flexibel
- Virusfiltering
- Fraudedetectie AI
- Dienstenbundel geĆÆmplementeerd
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
Zodra je Haraka hebt geĆÆnstalleerd, kunt u deze eenvoudig koppelen aan je LiveAgent-ticketsysteem. Een paar minuten zijn alles wat nodig is om het proces te voltooien. Raadpleeg de onderstaande gids voor details over hoe u Haraka kunt integreren met LiveAgent.

- Als u Haraka eerst moet instellen, ga dan naar hun website en volg de daar beschikbare installatie-instructies. Op de website staat uitgebreide informatie over de oplossing. Neem dan zeker een kijkje in het gedeelte Tutorials. Als u klaar bent, gaat u verder met de onderstaande integratiestappen.

- Zodra Haraka is ingesteld en werkt, logt u in op LiveAgent (start een gratis proefperiode als u er geen heeft) en klikt u op Configuratie & Email & Emailaccounts. Klik op de oranje knop Maken en kies Overig. Selecteer vervolgens IMAP/POP3 en ga verder met de volgende stap.

- Het enige dat u hoeft te doen, is uw Haraka-gegevens in deze sectie op te geven. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in, evenals uw emailadres en andere informatie. U moet een ophaaltype kiezen en een server en poort specificeren. Bekijk andere opties, zoals de afdeling die verantwoordelijk is voor het reageren op klantentickets die naar dit emailadres komen. Zodra u alles naar wens hebt geconfigureerd, klikt u op āOpslaanā om het proces te voltooien.

Vanaf nu kunt u snelle en betrouwbare klantenondersteuning bieden aan iedereen die contact met u opneemt. Zorg ervoor dat u naar deze handleiding terugkeert wanneer u meer emailadressen moet verbinden. Op zoek naar meer integraties? Bekijk de sectie en kijk wat u nog meer kunt integreren met LiveAgent.
Frequently asked questions
Wat is Haraka?
Als SMTP-server biedt Haraka hoge prestaties en efficiƫntie. Dankzij de Node.js-code en het plug-in systeem is de open-source SMTP-server van Haraka zowel zeer krachtig als zeer flexibel. Javascript kan aanpassen hoe de server zich gedraagt.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Voor iedereen die hoogwaardige emailberichten wil, is Haraka een geweldige optie. Klantenondersteuning daarentegen kan een andere oplossing vereisen. Met LiveAgent kunt u op schema blijven en uw communicatie georganiseerd houden.
Wat zijn de voordelen van Haraka-integratie?
- Hoge prestaties
- Flexibel
- Virusfiltering
- Fraudedetectie AI
- Bundel van services geĆÆmplementeerd
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Email & Emailaccounts
- Klik op Maak & Overig & IMAP/POP3
- Geef uw Haraka-gegevens op en bewaar
LiveAgent is een klantenservicesoftware die ondersteuning biedt via telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het bedrijf biedt ook training, sjablonen, webinars en een typetest. Er is een partnerprogramma, evenals verkoopcontacten voor verschillende regio's. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstartproces van uw LiveAgent-dashboard wordt ook beschreven en er worden cookies gebruikt op de website van het bedrijf. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en een AVG-sitemap zijn ook beschikbaar.
Connecteam kennisbank beoordeling
Connecteam is een beheer-app met kennisbanksoftwarefuncties gericht op telefoongebruikers. De kennisbank heeft potentieel, maar heeft serieuze verbeteringen nodig. De previewfunctie zou handig kunnen zijn voor artikelplanning, maar neemt een prominente plek in de editor in en biedt niet de mogelijkheid om over te schakelen naar verschillende schermformaten. De prijs is echter ongelooflijk goedkoop dankzij grote gebruikerslimieten. Er zijn onhandige functies in de kennisbank-editor en de artikeleditor is klein. Het schrijven van nieuwe artikelen is onintuĆÆtief. Afbeeldingen moeten handmatig worden aangepast.
De tekst beschrijft informatie over de diensten die LiveAgent aanbiedt, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliƫntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. De website maakt gebruik van cookies en er is een algemene voorwaarden, veiligheids- en privacybeleid van toepassing. Een opstartproces wordt beschreven voor nieuwe klanten van LiveAgent, inclusief het ontvangen van inloggegevens per e-mail. Er is ook informatie over het worden van een partner van LiveAgent beschikbaar.
De tekst gaat over een checklist van klantenservicevaardigheden die bedrijven zouden moeten beheersen om de klantloyaliteit te vergroten. Het belang van uitstekende klantenservice wordt benadrukt in een competitieve zakelijke omgeving. Het geeft ook informatie over LiveAgent, een klantenservicesoftware en andere gerelateerde tools.