Partner
Wat is InvoiceBerry?
InvoiceBerry is software voor facturering en onkostenregistratie die geschikt is voor eigenaren van kleine bedrijven, freelancers en solopreneurs. Het richtte zich op het bieden van gebruiksvriendelijke factureringsmogelijkheden voor hun klanten, evenals het eenvoudiger bijhouden van onkosten. U maakt uw eerste factuur in minder dan 60 seconden. InvoiceBerry kan u ook helpen bij het verzenden van facturen, het maken van rapporten, het beheren van klanten, het volgen van betalingen en het gebruik van functies voor meerdere valuta’s voor uw facturering en tracking.
Hoe kunt u de InvoiceBerry-integratie met LiveAgent gebruiken?
De integratie tussen LiveAgent en InvoiceBerry is perfect voor het automatiseren van uw facturatieprocessen in de klantenservice. Deze integratie kan worden aangepast en gemaakt via Zapier – een integratieservice van derden waarmee u aangepaste werkflows kunt maken voor veel verschillende scenario’s en gebruiksscenario’s.
Met Zapier kunt u InvoiceBerry integreren met LiveAgent en kiezen wat er gebeurt als u een nieuwe klant toevoegt in LiveAgent. Elke keer dat u een nieuwe klant toevoegt in LiveAgent, kan InvoiceBerry een nieuwe factuur maken, een klant maken of een item maken. De keuze is aan u, maar u kunt Zapier ook gebruiken om meer dan één integratie te creëren.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van InvoiceBerry?
- Eenvoudig factuurbeheer
- Eenvoudige onkostenregistratie
- Rapportages en mogelijkheden voor klantenbeheer
- Functies voor meerdere valuta’s en het volgen van betalingen
Hoe InvoiceBerry integreren met LiveAgent via Zapier?
InvoiceBerry en LiveAgent kunnen worden geïntegreerd dankzij de Zapier-service. Als u geen Zapier-account hebt, moet u deze eerst aanmaken. Als u dat eenmaal hebt gedaan, kunt u kiezen welke apps u gaat gebruiken met uw Zapier-account. Zorg ervoor dat u zowel LiveAgent als InvoiceBerry aan uw lijst toevoegt. Wanneer u dat doet, kunt u uw eerste workflow maken.

Kies LiveAgent en InvoiceBerry in de gewenste volgorde en selecteer vervolgens welke actie u wilt uitvoeren met de integratieworkflow. U kunt uit meerdere opties kiezen en de workflow aanpassen aan uw gebruikssituatie, of zelfs meerdere werkflows maken. Zodra u hebt geselecteerd wat u nodig hebt, bevestigt u uw selectie en bent u klaar.

Klantenservicesoftware kan gebruikt worden voor communicatie, analyse van klantenondersteuning en rapportage. Het omvat ticketbeheer, integraties, live chat en vele andere functies, en kan via verschillende kanalen gebruikt worden. Er zijn drie verschillende types klantenservicesoftware: HelpDesk Software, CRM Software en LiveChat Software. Het is belangrijk om te kiezen voor software die de meeste, zo niet alle klantenserviceprocessen ondersteunt, toegang heeft tot alle communicatiekanalen en analyse- en rapportagefuncties biedt om de klantenservice te verbeteren.
Callcentertechnologie is een cruciaal element voor het bieden van goede klantenondersteuning. Cloudgebaseerde oplossingen en een omnichannel-aanpak zijn opkomende trends binnen de industrie. De set tools, inclusief software en hardware, maakt het mogelijk om klanten op de juiste manier te routeren en interacties te automatiseren en analyseren. Met LiveAgent kunnen klantenservicemedewerkers efficiënt interacteren met klanten over meerdere kanalen zonder extra kosten voor software-updates of onderhoud.
Het artikel gaat over het belang van effectieve e-mailsjablonen en e-mailautomatisering in marketing. Voorbeelden worden gegeven van sjablonen voor verlengingsmails, herinneringsmails en acquisitie-e-mails. Bedrijven die geautomatiseerde e-mails verzenden hebben meer kans om relevante berichten te verzenden die overeenkomen met de aankoopcyclus van hun klanten en zo hun verkoop te verhogen. Daarnaast wordt er informatie gegeven over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website. Er wordt aangeboden om een demo te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen en er zijn verschillende communicatiekanalen beschikbaar.
Emailsjablonen voor klantenwaardering
Pas onze sjablonen voor klantenwaardering rechtstreeks in LiveAgent aan en sla ze op. Emails met waardering versturen was nog nooit zo eenvoudig!