Partner
Netelip is een bekende aanbieder van IP-telefonie- en cloudoplossingen in Spanje en Latijns-Amerika. Het is gespecialiseerd in het aanbieden van uitgebreide IT- en telecommunicatieoplossingen aan bedrijven in verschillende sectoren en regio’s, met de nadruk op Spaanstalige kmo’s. Met een eigen netwerk en een team van ervaren professionals loopt het voorop in geavanceerde telecommunicatiediensten.
Sinds 2004 zijn ze elke dag getransformeerd door te luisteren naar de behoeften van onze klanten, de belangrijkste trends en technologische vooruitgang wereldwijd te observeren, onze verschillende oplossingen uit te breiden en te verbeteren, de bruikbaarheid en gebruikerservaring te optimaliseren en nieuwe diensten op te nemen die ons helpen zij hebben geholpen een breder publiek bereiken en nieuwe kanalen en markten aanboren.
Netelip biedt een uitgebreid, modern netwerk van spraakdiensten aan meer dan 500.000 mensen over de hele wereld. Bovendien zijn hun diensten met toegevoegde waarde erg populair en omvatten virtuele PBX, virtuele nummers plus extreem betaalbare beltarieven. Ze bieden ook een callcenter met geïntegreerd CRM, naast een brede selectie aan diensten op de Marktplaats.
Bij Netelip, om kleine en middelgrote bedrijven te helpen up-to-date te blijven met de nieuwste technologieën terwijl ze migreren van analoge naar digitale communicatie. De hulp van Netelip brengt Unified Communications as a Service (UCaaS) naar een ander niveau.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Netelip zijn nu partners, wat de Netelip-integratie eenvoudiger dan ooit maakte. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van het Netelip VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u geïnteresseerd bent in het verbinden van Netelip met het LiveAgent-callcenter, logt u gewoon in op uw LiveAgent-account en volgt u de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek naar Netelip.

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten van het integreren van Netelip:
Als je een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. Netelip brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Netelip:
- Loop de concurrentie voor
- Verhoog uw productiviteit
- Verhoog uw professionaliteit
- Gemakkelijk aan te passen
- Verbeter uw telefoonspel
- Verbind uw team
- Bespaar geld, bespraar tijd
Wilt u meer weten over de werking van callcentersoftware? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Netelip integration!
Frequently asked questions
Wat is Netelip?
Netelip is een aanbieder van IP-telefoniediensten en cloudoplossingen. Referentie in Spanje en Latijns-Amerika. Netelip biedt integrale IT- en telecommunicatieoplossingen aan verschillende industrieën en sectoren, en richt zich voornamelijk op Spaanstalige kmo's.
Hoeveel kost het om Netelip te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met Netelip. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Netelip kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een Netelip VoIP-nummer in LiveAgent?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties > Bel > Nummers > Netelip. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het direct.
LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware. Het bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige klantenservicestandaarden en is een betrouwbare partner voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in inbound callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft een groot aantal partners en biedt certificeringen aan voor klanten en partners. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar via sociale media en biedt een nieuwsbrief om de gebruikers op de hoogte te houden van de nieuwste updates en kortingen. Na aanmelding kunnen de gebruikers hun account starten via het dashboard dat het bedrijf voor hen heeft gemaakt.
Inkomend versus uitgaand callcenter
Als het gaat om callcentra, zijn er inkomende en uitgaande callcentra die beide geavanceerde software gebruiken om de efficiëntie te verbeteren.