Partner
Redvoiss is een Latijns-Amerikaanse pionier op het gebied van internettelefonie en is al meer dan 20 jaar actief in de telecommunicatie-industrie. Het beschikt over apparatuur en interconnectieovereenkomsten met wereldwijde providers, waardoor internationale gesprekken van hoge kwaliteit tegen onverslaanbare tarieven mogelijk zijn – grote besparingen op de telefoonrekening voor elk bedrijf.
Redvoiss heeft een serviceplatform gecreëerd om telefoondiensten toegankelijker te maken. Het is een innovatieve virtuele telefooncentrale die in ASP-modus werkt en traditionele telefoondiensten levert via breedbandverbindingen van klanten. Kortom, Redvoiss maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot telefoondiensten!
Redvoiss zet zich in om haar klanten de beste communicatiekwaliteit en onverslaanbare Central IP-servicetarieven te bieden. Iedereen die het gebruikt, is het erover eens dat Redvoiss geweldige besparingen op hun telefoonrekening oplevert.
Bij Redvoiss vindt u eersteklas IP-centrale services, virtuele centrale ondersteuning en concurrerende prijzen voor omroepers. Hun team van experts is toegewijd om u te helpen het meeste uit uw mediamarketing te halen, zodat u erop kunt vertrouwen dat onze diensten u de beste prijs-kwaliteitverhouding bieden. Met ons attente personeel en geavanceerde oplossingen kunnen we garanderen dat u eersteklas ondersteuning en betrouwbare investeringsmogelijkheden krijgt. Plus, met onze gereduceerde tarieven zullen prijzen nooit een grote zorg zijn.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Redvoiss werken samen, waardoor de integratie van Redvoiss-nummers in uw callcenter eenvoudiger dan ooit is geworden. Bovendien brengt LiveAgent geen extra kosten in rekening voor deze verbinding.
Als u geïnteresseerd bent om Redvoiss te verbinden met het LiveAgent-callcenter, logt u gewoon in op uw LiveAgent-account en volgt u de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoek naar Redvoiss.

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten voor het integreren van Redvoiss:
Als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. Redvoiss brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Redvoiss
- Geen installatiekosten
- Vast maandelijks bedrag volgens het door u gekozen pakket.
- 100% installatie en bediening op afstand.
- Vervanging van uw traditionele centrale zonder uw oproepen of nummers te verliezen.
- Inkomende en uitgaande gesprekken.
- Onbeperkt verkeer naar vaste lijnen en mobiele telefoons in Chili.
- Volledige PBX-functionaliteiten.
- 24-uurs ondersteuning.
- Beveiliging.
- Schaalbaarheid en draagbaarheid.
Wilt u meer weten over de werking van callcentersoftware? Bekijk de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Redvoiss integration!
Frequently asked questions
Wat is Redvoiss?
Redvoiss is een Latijns-Amerikaanse pionier op het gebied van internettelefonie en is al meer dan 20 jaar actief in de telecommunicatie-industrie. Het beschikt over apparatuur en interconnectieovereenkomsten met wereldwijde providers, waardoor internationale gesprekken van hoge kwaliteit mogelijk zijn tegen onverslaanbare tarieven - grote besparingen op de telefoonrekening voor elk bedrijf.
Hoeveel kost het om Redvoiss te integreren met LiveAgent?
LiveAgent werkt samen met Redvoiss. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Redvoiss kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een Redvoiss VoIP-nummer in LiveAgent?
Navigeer eenvoudig naar Configuraties > Bel > Nummers > roodvoiss. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het direct.