Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avoxi

Wat is Avoxi?

Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-provider. Ze bieden diensten aan callcentra , hotels, touroperators of internationale ondernemingen. Hun visie is om teams wereldwijd te helpen efficiënter te communiceren en hen controle en flexibiliteit te geven over hun communicatiebehoeften.

Avoxi biedt gratis nummers uit vele landen, evenals lokale nummers. Ze hebben ervaring in vele sectoren, waaronder gastvrijheid, naleving, gaming, IT ondersteuning , financiën, verzekeringen of outsourcing.

Avoxi en LiveAgent zijn VoIP-partners. U kunt Avoxi gebruiken als uw VoIP-provider in LiveAgent’s helpdesksoftware .

Hoe kunt u Avoxi gebruiken?

Avoxi kan u voorzien van een VoIP-service voor bellen via internet. LiveAgent kan alle callcentertaken aan en helpt u bij het beheren van klanten verhoudingen.

De toolset van LiveAgent kan u helpen bij het verzorgen van gesprekscommunicatie en routering, u in staat stellen om uw cloudcallcenter te beheren, de kwaliteit van de communicatie met uw klanten en helpen de klantenbetrokkenheid te vergroten.

Dit is allemaal mogelijk met geavanceerde functies zoals IVR-trees , belknoppen op uw websites, oproeproutering , videogesprekken en onbeperkt aantal gespreksopnames .

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kost het iets om Avoxi te integreren?

Avoxi is een onafhankelijk bedrijf dat kosten in rekening brengt voor haar diensten. De LiveAgent’s integratie met Avoxi is echter gratis en kan worden geopend op elk moment zonder extra te betalen.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Avoxi?

  • Gratis integratie met LiveAgent
  • Bellen vanaf verschillende apparaten
  • Verbeterde klantenserviceprocessen
  • Betrouwbare cloudtelefoonoplossing

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

FREE TRIAL

Hoe integreer ik Avoxi met LiveAgent?

LiveAgent heeft Avoxi als geïntegreerde functie, dus er zijn geen plug-ins of oplossingen van derden nodig. De functie is inbegrepen in uw LiveAgent-abonnement en u hoeft alleen uw Avoxi-telefoonnummer aan uw LiveAgent-account te koppelen. Bekijk de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.

  • Als u geen Avoxi-account hebt, maak er hier een . De vertegenwoordiger van Avoxi zal contact met u opnemen om te bespreken wat voor soort oplossing u nodig heeft. Zodra u toegang heeft tot uw account, heeft u uw gebruikersnaam, wachtwoord en uw aangepaste telefoonnummer nodig voor de volgende stappen.
Avoxi-startpagina met gratis proefversie
Avoxi-account aanmaken
  • Ga naar uw LiveAgent-account en ga vervolgens naar Configuratie; Oproep; Cijfers . Klik op de oranje knop om een ​​nieuw nummer aan te maken. Selecteer Avoxi uit de selectie van providers.
Avoxi in de lijst met VoIP-providers in LiveAgent-configuratie
Avoxi in de lijst met VoIP-providers
  • Nu moet u een snelle configuratie doen. Geef uw gebruikersnaam , wachtwoord en uw Avoxi-telefoonnummer op in de respectievelijke velden. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd, het nummervoorvoegsel, een aangepaste naam voor het Avoxi-telefoonnummer en de optie om uw oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen .
Avoxi-configuratie in LiveAgent-configuratie
Avoxi-configuratie

Uw Avoxi-telefoonnummer is verbonden met LiveAgent en is klaar voor gebruik.

Wilt u meer apps integreren die u dagelijks gebruikt? Bekijk onze integratiepagina voor meer informatie over gezamenlijke werkflow. U kunt ook kijken naar alle functies en tools die LiveAgent aanbiedt of onze productrondleiding hieronder bekijken.

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is Avoxi?

Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-serviceprovider met geavanceerde callcenterfuncties en flexibele abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van elke omvang.

Hoeveel kost de integratie van Avoxi in LiveAgent?

De Avoxi-integratie in LiveAgent is al inbegrepen in het abonnement en er zijn geen extra kosten voor het gebruik ervan. U kunt uw Avoxi-telefoonnummers toevoegen aan LiveAgent en uw callcenter voor klantenondersteuning instellen zonder extra betalingen.

Hoe kan ik Avoxi integreren met LiveAgent?

Het is niet nodig om Avoxi te integreren met LiveAgent omdat het al geïntegreerd is. U hoeft alleen uw Avoxi-nummer en accountgegevens toe te voegen.

  • Ga naar Configuratie; Oproep; Nummers in LiveAgent
  • Maak een nieuw nummer aan en selecteer Avoxi als uw VoIP-provider
  • Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere details in
  • Klik op Toevoegen en u bent klaar

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo