Partner
Wat is Avoxi?
Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-provider. Ze bieden services voor callcentra, hotels, touroperators of internationale ondernemingen. Hun visie is om teams wereldwijd te helpen efficiënter te communiceren en hen controle en flexibiliteit te geven over hun communicatiebehoeften.
Avoxi biedt gratis nummers uit vele landen, evenals lokale nummers. Ze hebben ervaring in vele sectoren, waaronder hospitality, compliance, gaming, IT ondersteuning, financiën, verzekeringen, of uitbesteden.
Avoxi en LiveAgent zijn VoIP-partners. U kunt Avoxi gebruiken als uw VoIP-provider in LiveAgent’s helpdesksoftware .
Hoe kunt u Avoxi gebruiken?
Avoxi kan u een VoIP-service bieden om te bellen via internet. LiveAgent kan alle callcentertaken afhandelen en u helpen klantenrelaties te beheren.
De toolset van LiveAgent kan u helpen bij het regelen van gesprekscommunicatie en -routering, zodat u uw cloudcallcenter kunt beheren, verbeter de kwaliteit van de communicatie met uw klanten en vergroot de klantenbetrokkenheid.
Dit is allemaal mogelijk met geavanceerde functies zoals IVR-structuren, belknoppen op uw websites, gespreksroutering, videogesprekken en onbeperkte oproepopnamen.
Kost het iets om Avoxi te integreren?
Avoxi is een onafhankelijk bedrijf dat kosten in rekening brengt voor haar diensten. De LiveAgent-integratie met Avoxi is echter gratis en is op elk moment toegankelijk zonder extra te betalen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Avoxi?
- Gratis integratie met LiveAgent
- Bellen vanaf verschillende apparaten
- Verbeterde klantenserviceprocessen
- Betrouwbare cloudtelefoonoplossing
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Hoe integreer ik Avoxi met LiveAgent?
LiveAgent heeft Avoxi als geïntegreerde functie, dus er zijn geen plug-ins of oplossingen van derden nodig. De functie is inbegrepen in uw LiveAgent-abonnement en u hoeft alleen uw Avoxi-telefoonnummer aan uw LiveAgent-account te koppelen. Bekijk de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Als u geen Avoxi-account hebt, maak er hier een . De vertegenwoordiger van Avoxi zal contact met u opnemen om te bespreken wat voor soort oplossing u nodig heeft. Zodra u toegang heeft tot uw account, heeft u uw gebruikersnaam, wachtwoord en uw aangepaste telefoonnummer nodig voor de volgende stappen.

- Ga naar uw LiveAgent-account en ga vervolgens naar Configuratie; Oproep; Cijfers . Klik op de oranje knop om een nieuw nummer aan te maken. Selecteer Avoxi uit de selectie van providers.

- Nu moet u een snelle configuratie doen. Geef uw gebruikersnaam , wachtwoord en uw Avoxi-telefoonnummer op in de respectievelijke velden. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd, het nummervoorvoegsel, een aangepaste naam voor het Avoxi-telefoonnummer en de optie om uw oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen .

Uw Avoxi-telefoonnummer is verbonden met LiveAgent en is klaar voor gebruik.
Wilt u meer apps integreren die uw dagelijks gebruikt? Bekijk onze integratiepagina en vind meer informatie over gezamenlijke workflows. U kunt ook kijken naar alle functies en tools die LiveAgent aanbiedt of bekijk onze producttourvideo hieronder.
Frequently asked questions
Wat is Avoxi?
Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-serviceprovider met geavanceerde callcenterfuncties en flexibele abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van elke omvang.
Hoeveel kost de integratie van Avoxi in LiveAgent?
De Avoxi-integratie in LiveAgent is al inbegrepen in het abonnement en er zijn geen extra kosten voor het gebruik ervan. U kunt uw Avoxi-telefoonnummers toevoegen aan LiveAgent en uw callcenter voor klantenondersteuning instellen zonder extra betalingen.
Hoe kan ik Avoxi integreren met LiveAgent?
Het is niet nodig om Avoxi te integreren met LiveAgent aangezien het al is ingebouwd. U hoeft alleen uw Avoxi-nummer en accountgegevens toe te voegen. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers in LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer Avoxi als uw VoIP-provider. Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en u bent klaar.
Wat is VoIP?
VoIP is een afkorting van Voice over Internet Protocol. Simpel gezegd, met VoIP kunt u telefoongesprekken, conferentiegesprekken, videogesprekken en andere vormen van communicatie via internet voeren en beantwoorden.
VCita is a compact app that helps manage businesses from start to finish. They offer customer support through email, call centers, social media, and self-service. Contact can be made through email, hotline or social media, with self-service support available through their knowledge base. VCita does not offer live chat support, but their customer support can be reached via phone.
Investeren in callcentersoftware kan leiden tot klantenbehoud en winst voor bedrijven, omdat betrokken klanten vaker kopen en meer uitgeven. Een goede klantenervaring kan de uitgaven zelfs met 140% verhogen. Een toename van slechts 5% in klantbehoud kan de winst op lange termijn verhogen tot 95%. Het is dus slim om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te bieden en klanten loyaal te houden. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en meer.
Integrately is een software die meer dan 600 applicaties en softwareoplossingen met elkaar verbindt om integraties te maken en workflows te creëren. Het biedt voordelen zoals het verbeteren van workflows en tijd besparen. LiveAgent is een software voor klantenondersteuning die bijna 70 aangepaste integratieplug-ins ondersteunt en Integrately kan worden gebruikt om integraties tussen LiveAgent en andere apps te maken. Het biedt de mogelijkheid om een aangepaste integratie te maken en volledige controle te hebben over wat er gebeurt. Andere functies van LiveAgent omvatten klantenservice, VoIP-telefoonsystemen en een cliëntenportaal.
Organisaties bieden trainingen aan om medewerkers te leren hoe ze positieve taal kunnen gebruiken en communiceren met boze klanten om zo de klantentevredenheid en loyaliteit te vergroten. Cal4Care biedt hardware- en softwareoplossingen aan voor zakelijke communicatiebehoeften en heeft een integratie met LiveAgent om het verbinden van een Cal4Care VoIP-nummer met een callcenter mogelijk te maken. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware.