Partner
Wat is Shift4Shop?
Shift4Shop-winkelwagentjessoftware (voorheen 3dcart) is de ultieme alles-in-één ecommerce-oplossing voor het beheren van uw online winkel via internet (u hoeft geen software op uw desktop te installeren). Met de software kunt u online en offline betalingsopties beheren, realtime verzendopties instellen, contact opnemen met uw klanten, uw winkelvoorraad beheren en nog veel meer!
Hoe kunt u de Shift4Shop-integratie gebruiken?
Met de Shift4Shop-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Shift4Shop-winkel plaatsen. Met de knop kunnen uw klanten snelle en gemakkelijke ondersteuning krijgen. Dit kan de loyaliteit en het geluk van klanten vergroten en u helpen om websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.
De live chatwidget van LiveAgent is de snelste en meest compacte op de markt met laadsnelheden van 2,5 sec. Het hebben van een chatwidget op uw website kan de tevredenheid van uw klanten en daarmee de verkoop- en marketingmogelijkheden verbeteren.
De live chatwidget van LiveAgent is uitgerust met tal van handige functies, waaronder proactieve chatuitnodigingen en online bezoekersmonitoring die bijhoudt hoe lang elke websitebezoeker op uw site is, welke acties ze ondernemen en hun geografische locatie.
Verbeter uw feedbackbeheer en bied websitebezoekers vandaag nog een hoogwaardige klantenservice. Start een gratis proefperiode van 14 dagen.
Welke voordelen levert het gebruik van de Shift4Shop-integratie op?
- Een georganiseerde, algemene ticketinbox
- Een snelle live chatwidget die volledig aanpasbaar is
- Offline formulieren, offline chatknoppen, pre-chatformulieren voor het vastleggen van leads
- Proactieve chatuitnodigingen
- Realtime monitoring van bezoekers
- Verbeterde klantentevredenheid
- Snellere reactietijden
- Probleemloze ondersteuningservaringen voor uw klanten
Hoe u een LiveAgent-chatknop op uw Shift4Shop-winkel plaatst
Als u een LiveAgent-chatknop op uw Shift4Shop-site wilt plaatsen, volg dan de onderstaande integratie-instructies of volg de instructies in onze video.

Als u nog nooit een LiveAgent-knop hebt aangemaakt, log dan in op uw account en ga naar Configuratie> Chat> Chatknoppen en klik op de oranje knop bovenaan om een nieuwe aan te maken.
Kies een knopontwerp en doorloop de installatie. Dit omvat het benoemen van de knop, het selecteren van de afdeling waarnaar nieuwe chats moeten worden gerouteerd en de taal van de chatknop (naast andere opties). Klik op Opslaan als u klaar bent.
Ga nu naar de integratie sectie in het linker paneel en kopieer de code. U dient deze code in de footer of header van uw Shift4Shop-website te plaatsen.
Open Shift4Shop en ga naar Inhoud> Site-inhoud. Klik op het gedeelte Koptekst en voettekst en plak uw knopcode in het gedeelte Globale voettekst. Schakel het blok in en sla uw wijzigingen op.

Hoe Shift4Shop te integreren met LiveAgent via Zapier
Shift4Shop kan ook worden geïntegreerd met LiveAgent via Zapier. Volg deze gids om te leren hoe u een aangepaste integratie kunt maken.
Deze handleiding toont mogelijk verschillende opties in sommige delen van de integratie-instellingen vanwege het grote aantal integratie-opties. Het blijft echter over het algemeen hetzelfde en het is gemakkelijk om door te gaan, ongeacht het soort integratie dat u kiest.
Maak een Zapier-account aan of log in op uw bestaande account en ga naar de LiveAgent + Shift4Shop-integratiespagina. Scroll naar beneden totdat je Connect LiveAgent en Shift4Shop ziet in het gedeelte Minuten. Kies een trigger en een actie die de twee apps met elkaar verbindt.

De eerste stap in onze integratie is om verbinding te maken met een Shift4Shop-account en Zapier in staat te stellen onze gegevens te beheren. Vervolgens is er een triggertest. Daarna moet u een LiveAgent-actie instellen. In dit voorbeeld maakt het een email aan. Vul de vereiste velden in, zoals het emailadres van de afzender en ontvanger, het onderwerp van het bericht en de hoofdtekst van de email. Ga door met de test en zet de Zap aan.

Controleer uw emailinbox om de resultaten te zien, u zou een emailmelding moeten ontvangen over nieuw toegevoegde producten.
Frequently asked questions
Wat is Shift4Shop
Shift4Shop is een ecommerceplatform voor online winkels. Het bedrijf biedt een platform met veel functies, waardoor ecommerce gemakkelijk en effectief is voor alle leveranciers.
Hoe kunt u Shift4Shop integreren met uw LiveAgent?
Om een live chatknop in uw Shift4Shop-winkel te implementeren, moet u: > Maak een live chatknop in LiveAgent > Kopieer de HTML-code van LiveAgent > Plak de code in uw Shift4Shop-winkel (videogids )
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.
LiveAgent biedt betrouwbare oplossingen voor meerdere kanalen, waaronder inkomend en uitgaand callcenter, en verhoogt de klanttevredenheid en retentie. Het callcenter biedt tal van opties, zowel gratis als betalend, afhankelijk van de grootte en het aantal medewerkers van de organisatie. Een goed callcenterscript moet een introductie bevatten, algemene informatie over communicatie met klanten, instructies voor het omgaan met crisissituaties en instructies over het sluiten van een gesprek. Verschillende scriptsjablonen voor callcenters worden gegeven als voorbeelden. Het bewaren van oproepscripts en best practices in een interne kennisbank kan bijdragen aan het opbouwen van sterke klantenrelaties.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.