Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Shift4Shop

Wat is Shift4Shop?

Shift4Shop-winkelwagentjessoftware (voorheen 3dcart) is de ultieme alles-in-één ecommerce-oplossing voor het beheren van uw online winkel via internet (u hoeft geen software op uw desktop te installeren). Met de software kunt u online en offline betalingsopties beheren, realtime verzendopties instellen, contact opnemen met uw klanten, uw winkelvoorraad beheren en nog veel meer!

Hoe kunt u de Shift4Shop-integratie gebruiken?

Met de Shift4Shop-integratie van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw Shift4Shop-winkel plaatsen. Met de knop kunnen uw klanten snelle en gemakkelijke ondersteuning krijgen. Dit kan de loyaliteit en het geluk van klanten vergroten en u helpen om websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.

De live chatwidget van LiveAgent is de snelste en meest compacte op de markt met laadsnelheden van 2,5 sec. Het hebben van een chatwidget op uw website kan de tevredenheid van uw klanten en daarmee de verkoop- en marketingmogelijkheden verbeteren.

De live chatwidget van LiveAgent is uitgerust met tal van handige functies, waaronder proactieve chatuitnodigingen en online bezoekersmonitoring die bijhoudt hoe lang elke websitebezoeker op uw site is, welke acties ze ondernemen en hun geografische locatie.

Verbeter uw feedbackbeheer en bied websitebezoekers vandaag nog een hoogwaardige klantenservice. Start een gratis proefperiode van 14 dagen.

Welke voordelen levert het gebruik van de Shift4Shop-integratie op?

  • Een georganiseerde, algemene ticketinbox
  • Een snelle live chatwidget die volledig aanpasbaar is
  • Offline formulieren, offline chatknoppen, pre-chatformulieren voor het vastleggen van leads
  • Proactieve chatuitnodigingen
  • Realtime monitoring van bezoekers
  • Verbeterde klantentevredenheid
  • Snellere reactietijden
  • Probleemloze ondersteuningservaringen voor uw klanten

Hoe u een LiveAgent-chatknop op uw Shift4Shop-winkel plaatst

Als u een LiveAgent-chatknop op uw Shift4Shop-site wilt plaatsen, volg dan de onderstaande integratie-instructies of volg de instructies in onze video.

https://www.youtube.com/watch?v=Yayh9rSG0sM

Als u nog nooit een LiveAgent-knop hebt aangemaakt, log dan in op uw account en ga naar Configuratie> Chat> Chatknoppen en klik op de oranje knop bovenaan om een ​​nieuwe aan te maken.

Maak een chatknopoptie in de LiveAgent-configuratie
Maak een chatknop

Kies een knopontwerp en doorloop de installatie. Dit omvat het benoemen van de knop, het selecteren van de afdeling waarnaar nieuwe chats moeten worden gerouteerd en de taal van de chatknop (naast andere opties). Klik op Opslaan als u klaar bent.

Galerij met chatknoppen in Opties voor chatknoppen maken
Knop galerij
Knop bewerken en opties instellen tijdens het maken van LiveAgent-knoppen
Bewerk knop

Ga nu naar de integratie sectie in het linker paneel en kopieer de code. U dient deze code in de footer of header van uw Shift4Shop-website te plaatsen.

Kopieer de knopcode en plaats deze op uw website
Kopieer de code

Open Shift4Shop en ga naar Inhoud> Site-inhoud. Klik op het gedeelte Koptekst en voettekst en plak uw knopcode in het gedeelte Globale voettekst. Schakel het blok in en sla uw wijzigingen op.

Shift4Shop-instellingen met optie voor codeaanpassing
Plak de code in Shift4Shop

Hoe Shift4Shop te integreren met LiveAgent via Zapier

Shift4Shop kan ook worden geïntegreerd met LiveAgent via Zapier. Volg deze gids om te leren hoe u een aangepaste integratie kunt maken.

Deze handleiding toont mogelijk verschillende opties in sommige delen van de integratie-instellingen vanwege het grote aantal integratie-opties. Het blijft echter over het algemeen hetzelfde en het is gemakkelijk om door te gaan, ongeacht het soort integratie dat u kiest.

Maak een Zapier-account aan of log in op uw bestaande account en ga naar de LiveAgent + Shift4Shop-integratiespagina. Scroll naar beneden totdat je Connect LiveAgent en Shift4Shop ziet in het gedeelte Minuten. Kies een trigger en een actie die de twee apps met elkaar verbindt.

Shift4Shop-trigger en LiveAgent-actie geselecteerd in Zapier-integraties
Trigger en actie geselecteerd

De eerste stap in onze integratie is om verbinding te maken met een Shift4Shop-account en Zapier in staat te stellen onze gegevens te beheren. Vervolgens is er een triggertest. Daarna moet u een LiveAgent-actie instellen. In dit voorbeeld maakt het een email aan. Vul de vereiste velden in, zoals het emailadres van de afzender en ontvanger, het onderwerp van het bericht en de hoofdtekst van de email. Ga door met de test en zet de Zap aan.

LiveAgent-actie instellen in Zapier-integratie met Shift4Shop
LiveAgent-actie instellen

Controleer uw emailinbox om de resultaten te zien, u zou een emailmelding moeten ontvangen over nieuw toegevoegde producten.

Vaak gestelde vragen

Wat is Shift4Shop

Shift4Shop is een ecommerceplatform voor online winkels. Het bedrijf biedt een platform met veel functies, waardoor ecommerce gemakkelijk en effectief is voor alle leveranciers.

Hoe kunt u Shift4Shop integreren met uw LiveAgent?

Om een ​​live chatknop in uw Shift4Shop-winkel te implementeren, moet u:

1. Maak een live chatknop in LiveAgent

2. Kopieer de HTML-code van LiveAgent

3. Plak de code in uw Shift4Shop-winkel ( videogids )

Back to Integrations Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo