Toky

Wat is Toky?

Toky is een callcenterdienst, een zakelijk telefoonsysteem en een VoIP-provider. Het wordt gebruikt voor het beheer van callcentra.

Hoe kunt u het gebruiken?

Nieuwe oproepen, voicemails en sms-berichten worden niet over het hoofd gezien omdat u hierover op uw LiveAgent-dashboard wordt geïnformeerd. U kunt ook contacten beheren, gesprekken voeren en sms-berichten verzenden.

Voordelen

  • Callcenterondersteuning voor uw helpdesk
  • Wees op de hoogte van alle oproepen, sms’jes en voicemail zonder van app te wisselen
  • Stuur sms-berichten vanaf uw dashboard
Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo