SendMyCall integration
Partner Privacy Policy
SendMyCall Privacybeleid
Wat is SendMyCall?
SendMyCall is een zakelijk telefoonsysteem en VoIP-provider. Hun diensten omvatten virtuele nummers, een PBX-telefoonsysteem voor bedrijven, gratis nummers en oproepbeheer .
Hoe kunt u SendMyCall gebruiken?
Het ticketsysteem van LiveAgent verwerkt ook klantenoproepen. Dankzij deze functie kunt u eenvoudig uw callcenter instellen en oproepen beantwoorden. SendMyCall kan worden geselecteerd als VoIP-provider voor uw LiveAgent-callcenter.
Los elk telefonisch verzoek op met LiveAgent en begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning. Onze callcenterfuncties zorgen ervoor dat uw klantenbeheer soepel verloopt. Profiteer van videogesprekken, IVR-structuren, aangepaste oproepknoppen, en nog veel meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van SendMyCall?
- Betaalbare en flexibele abonnementen
- Biedt gratis telefoonnummers aan.
- Wereldwijde dekking
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Hoeveel kost het om SendMyCall te integreren met LiveAgent?
De SendMyCall integratie voor LiveAgent is inbegrepen in een van de abonnementen, dus er zijn geen extra kosten ervoor. Verbind eenvoudig uw SendMyCall-nummer, stel uw callcenter in en begin met het plaatsen en beantwoorden van klantenoproepen.
Hoe integreer ik SendMyCall met LiveAgent?
Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Het is niet nodig om plug-ins te activeren of te vertrouwen op services van derden om de integratie van SendMyCall met LiveAgent te voltooien. Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u het integratieproces voltooit.
- Ga eerst naar de SendMyCall-website en koop uw nieuwe virtuele nummer. U kunt dit doen door op de knop Nu kopen in de rechterbovenhoek van hun startpagina te klikken.
![SendMyCall startpagina met de knop Nu kopen in de rechterbovenhoek](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/5d0f72e1071707392f1a50dbcace1166/sendmycall-homepage-1024x582.png)
- Selecteer in dit gedeelte een land en gebied waar u het nummer wilt baseren. Selecteer VoIP in het gedeelte Doorschakelbestemming selecteren en voer vervolgens Host en Details in. Als u klaar bent, klikt u op Doorgaan.
![SendMyCall-nummerselectie met gebieds- en landopties](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/02e4a2ba2af82605558adc812ed6b91e/sendmycall-buy-number-1024x495.png)
- U moet zich registreren voordat u kunt betalen. Zodra u het registratieproces hebt voltooid, zorg ervoor dat u gebruikersnaam, wachtwoord en virtueel nummer klaar zijn voor de volgende stappen.
![SendMyCall registratieformulier](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/25ca5ec2c12394b10b5c435ae0f9bb19/registration-sendmycall-1024x764.png)
- Open nu LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken en selecteer SendMyCall in de lijst met VoIP-providers.
![SendMyCall in de lijst met VoIP-providers in LiveAgent-configuratie](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/42e628b80271f12d7d3b4bf4a53cf58c/sendmycal-liveagent-voip-1024x520.png)
- Geef uw gegevens op, zoals gebruikersnaam, wachtwoord en uw SendMyCall-telefoonnummer. U moet ook de respectievelijke afdeling selecteren, het voorvoegsel, de host, de optie om oproepen op te nemen en het nummer noemen. Als u klaar bent, klikt u op Opslaan.
![Nummerconfiguratie SendMyCall in LiveAgent](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/15896dcf437209b5384e459eee4a9cb0/sendmycall-liveagent-configuration-1024x515.png)
U heeft uw SendMyCall-nummer succesvol toegevoegd aan het LiveAgent-callcenter. U kunt het nu gebruiken om klantenoproepen te plaatsen en te beantwoorden. Wilt u meer weten over het bieden van telefonische klantenservice? Bekijk onze Academie-artikels voor nieuwe tips en trucs.
Looking to enhance your customer service experience?
Improve response times, streamline communication, and provide exceptional customer service with LiveAgent's SendMyCall integration.
Frequently Asked Questions
Wat is SendMyCall?
SendMyCall is een bedrijf dat virtuele telefoonnummers, PBX-systemen voor kantoren en gratis nummers levert. Hun prijzen zijn flexibel en u kunt kiezen uit vele landen en gebieden over de hele wereld.
Werkt SendMyCall met LiveAgent?
Ja, SendMyCall is een van de VoIP-providers die door LiveAgent wordt ondersteund. U kunt uw virtuele SendMyCall-nummers toevoegen aan het callcenter van LiveAgent en beginnen met het plaatsen en beantwoorden van klantenoproepen.
Hoe kan ik SendMyCall integreren met LiveAgent?
Ontvang uw SendMyCall-telefoonnummer. >Ga naar de configuratie van LiveAgent > Bel > Nummers. Maak een nieuw nummer aan en selecteer SendMyCall. Voeg uw gebruikersnaam, wachtwoord en andere gegevens toe en klik op Opslaan.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
De tekst gaat over zakelijke Voice over IP (VoIP) en legt de concepten van klantenondersteuning uit, inclusief informatie over LiveAgent, een klantenservicesoftware met functies en integraties. Er worden ook prijzen, alternatieven en testimonials genoemd. Sipcall is een VoIP-provider die verbinding kan maken met LiveAgent's callcenter. Het opzetten en runnen van een callcenter met LiveAgent wordt eenvoudig gemaakt door geavanceerde functies, zoals aangepaste IVR-structuren en oproepopnamen. Het integreren van Sipcall VoIP met LiveAgent is eenvoudig en er is meer informatie beschikbaar in de LiveAgent academy.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.